Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Kindertoeslag is iets anders dan kinderbijslag. Kindertoeslag krijg je als je minima bent maar kinderbijslag krijg je ongeacht wat je verdiend.

2. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Red, je was sneller dan mij ;). Ik zit opmij iPhone te internetten dus dat gaat niet zo snel als thuis. Is die grens al bij 45.000? Wij krijgen dus niks. Mon zit alleen al aan de 38.000 tenzij ik helemaal stop maar ddr lijkt me niks.

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    bij mij is het heel verschillend wat ik besteed aan kleding.. maar ben wel een koopjesjager.. maar ik denk niet dat wij 100 euro per maand besteden elke maand.. ik had laatst 3 broek voor 10 euro per stuk dus toen kon ik weer even vooruit..
    Die dubbele maand loon was trouwens omdat ik die maand ervoor van een kinderdagverblijf waar ik anderhalve maand gewerkt heb niks gehad had nog.. :p dus had er ook veel voor gewerkt ;)

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh t valt dan nog wel mee indd wat je nog mag verdienen omdat te krijgen.
    Heel veel dingen zijnlastig uit te rekenen omdat Daan zijn eigen zaak heeft en net is begonnen. :( Ik dnek dat ik maar eens mee ga naar zijn boekhouder om wat bedragen op te vragen... :)

5. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Dan had je het ook verdiend! Nu even een vraag over contracten. Ik heb een jaar contract en die vervalt op 24 sep. Dat is dus in mijn verlof. Hoe zit dat bij jullie?

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen

weer informatieve gesprekken hier :D

wij hebben gelukkig geen onkosten aan de auto alleen mijn twingotje en dat valt reuze mee, vriend heeft auto van de zaak en tankpas dus gooien af en toe ook wat bij mij erin en zodoende geen benzinekosten en dat scheelt echt een hoop hoor.

ik ga zo ff mijn filmpje proberen erop te zetten.

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb een contract voor onbepaalde tijd. :) dus k ben save! hihihi :D

8. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Dat isfijn debby! Nou ik wacht het wel af.

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    krijg het nog niet zo makkelijk voor mekaar

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij zitten lang niet aan dat bedrag dus hebben er dan wel recht op.

'k Ga er vandoor. Moet straks aan't werk.
    t/m volgende week dinsdag weer onder de pannen.
    2e kindje en zwangerschapsvergiftiging, ben benieuwd!

Hopelijk ben ik rond 5 uur weer thuis... Aardappeltjes gelukkig al geschild :D

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Maar ze mogen toch niet om die reden niet je contract verlengen? Alleen als er andere dingen zijn voorgevallen en heeft gebleken dat je je werk niet goed doet.
    Is het niet mogelijk om een intentieverklaring te vragen? Daarin staat dat ze als het blijft gaan zoals nu ze je contract verlengen.

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Werkze Red! :D
    Hopelijk krijg je een leuk gezin! :)

13. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik ga ook. Krijg vierkante ogen van dit kleine scherm.. We gaan het morgen tegen mon zijn ouders vertellen. Erg dpannend. Fijne dag allemaal en tot vanavond! Liefs

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ben weer terug van de Gyn, en ga de mmm in.
    Mijn cyclussen blijven onregelmatig en hij wou toch dat dit nagekeken werd.
    2 april dus naar de Fertiliteit arts.
    Moest stoppen met tempen en morgen bloedprikken.

Ook zei de gyn dat ik niet goed klus...
    Hij zei dat ik verplicht 3 dagen achter elkaar moet, en geen dag tussen laten...

Heb ook vandaag etos zwanger worden gehaald om te kijken of dit aanslaat.

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben er nog even! Even m'n tosti opeten. 'k Heb nog even snel gezogen.
    M'n mannetje belde, die is vandaag weer voor 't eerst aan't werk en in andere ploeg, maar 't viel 'm niet tegen. Hij is nu langs de kant van de weg aan't werk, eerder bij huizen.

Ik heb ook een contract voor onbepaalde tijd.

@Sammie, heftig joh! Hopelijk komen er geen rare dingen uit en mag je snel zwanger zijn!
    Maar hoezo 3 dagen achter elkaar klussen?

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sammie nou gelukkig word je nu geholpen.. maar ze zegen echt overal wat anders. om de dag klussen kan ook goed zijn en etos zwanger worden slikken is nooit verkeerd door die stoffen kan het misschien zijn dat je net een goede eisprong krijgt, je kan ook je vriend foliumzuur en visolie laten slikken is nooit verkeerd he ;)
    ik hoop dat jullie nu eindelijk zwanger gaan raken.. en meid billen omhoog he ;) dat heeft bij mij denk ik wel geholpen

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga er vandoor! Tot vanavond!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Een man hoeft toch geen foliumzuur te slikken?
    Waar is dat goed voor dan...?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Heb alweer (of nog steeds :() hoofdpijn, maar heb geprobeerd te onthouden wat jullie gekletst hebben vanmorgen ;)

@Spaargeld: Toen wij gingen samenwonen hadden we best wel veel spaargeld. Maarja, we moesten kosten koper betalen voor t huis, (wat best veel is), we hebben een auto gekocht, de hele inboedel gekocht incl elektrische apparatuur ed, we zijn getrouwd (wat ook weer zo'n 15.000 euro was) en nu hebben we bijna niks meer over.. 1000 euro misschien nog :p
    Maargoed, we proberen nu beetje bij beetje die rekening weer aan te spekken door heel zuinig te doen met alles en dan kunnen we hopelijk grote bedragen erop zetten elke maand :)
    Helaas is t alleen weer zo duur om een hele babyuitzet te kopen dus of we écht kunnen sparen de komende tijd, dat vraag ik me echt af..

@Sammie: Goed dat er iig vooruitgang in zit en jullie dus geholpen gaan worden! Dat is iig al een geruststelling toch?
    Ik hoop echt dat de oplossing heel simpel is en dat jullie ook gauw een kindje mogen verwachten :D

@De zwangeren: Voelen jullie de kleine al eens of nog niet?
    Ik voel haar nu sinds een paar dagen echt elke dag, echt superleuk :D
    Wel nog heel zachtjes, maar ik herken t wel al als de kleine :)

@De rest: Hoe gaat t met jullie? (ben alweer een boel kwijt :()

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb Kimo op een gegeven moment ook mijn Dagravit Mama&Baby mee laten slikken elke dag hoor ;)
    Foliumzuur kan goed zijn voor t zaad. (En andere vitamines ook natuurlijk)

Deel Deze Pagina