@ Knarboor: wel net na mijn Nod iig toen ik zwanger bleek te zijn... meiden (als er nog iemand is...) Slaap lekker allemaal....
agneta wat een leuke foto! kindje lijkt met de armpjes in de lucht te zitten. Carnavals kindje Yeahh ik zit 2 dagen na mn nod. Geen ongi in zicht. Heb wel al vanaf een week voor mn nod bij vlagen erge krampen. Maar het is nu na mijn nod en mijn bmm zakt altijd maar net even gevoeld tijdens t douchen en ik kan m niet raken, hij zit te hoog. Morgen even een testje halen en als ik nog niet ongi ben ga ik testen. Volgens de acupuncturiste is t raak. We'll see Verder geen last, alleen sinds mn ei pijn in mn rug, en sinds 2 dagen voor mn nod pijnlijke tepels en een dikke blauwe ader over mijn borsten. Verder nog niks kunnen ontdekken. Hoe is t hier verder, jullie gaan zo snel!
Spannend! Hopelijk is 't raak! @Agneta, mooie echo zeg! @Knarboor... wat een mooi gedichtje! 't Sneeuwt hier Heb net de container maar aan de weg gezet en zal zo richting mn gezin. Fijne dag en werkse voor degenen die weer aan de arbeid moeten!
goedemorgen meide @meisje dat je kan wachten met testen! knap hor zal voor je duimen! @red werkse vandaag, hier ist bewolkt @all zo beetje zenuwachtig voor de vliegreis heb ik altijd maar tis maar 1,5 uur dus valt mee ga half 10 naar de trein tot zondag
halloooooooooo @ Knarboor wat een super gedichtje zeg. Have fu @ Barca maar denk dat je al weg bent, zo op Hyves te lezen? @ Meisje duim duim dat het raak is. Wij willen zwangeren zien! @ de rest hoihoi Ben aan het werk en moet nog tot vanacht. Benieuwd of ik dat volhoudt. Morgen de flat van mn oma leegruimen dus ben er denk ik zaterdag pas weer. Zondag carnaval en maandag lekker met vakantie. En moet nog zoveel doen... :s
@knarboor: heel veel plezier in barcelona....en wat een mooi gedicht @meisje: ik duim voor je...hoop dat hij er af knalt morgen die test.. @agneta: graag gedaan hoor..ook namens bosman wilde gister nog op msn komen maar ik was in slaap gevallen en werd pas om 10 uur wakker toen ben ik maar gelijk naar bed gegaan.. @ryanne: werkse waar ga je heen op vakantie? @ik ga zo naar de negenmaandenbeurs/huishoudbeurs....nog ff snel eten, opfrissen etc voordat de rest voor de deur staat....
Goeiemorgen! Ook ik ben me aan t klaarmaken voor vertrek naar de 9 maandenbeurs Zometeen Angel even naar schoonouders brengen en dan kunnen we gaan. Ben benieuwd hoe het zal zijn @Iedereen die moet werken: Werkse! En een fijne dag! @Iedereen die vrij is: Fijne dag! *zwaai*
bos en kris have fun en koop niet teveel Was ook graag gegaan maar heb nergens een gaatje vrij. wij gaan een weekje naar Noorwegen op wintersport. (Nou ja ik ga wandelen haha )
was eens naar de lijst aan he kijken en zie dat er toch veel mensen 'hulp' nodig hebben bij het zwanger worden. Het gaat bij de meeste van ons gemakkelijk. Vraag me af hoe dat toch komt. Hoe zou dat vroeger geweest zijn?
@ debs waar ben je? Bent nog niet eens goedemorgen komen zeggen Ik klets gewoon in mn eentje de pagina vol oke haha
Ben er toch nog even stiekem, me thee aan t opdrinken. Ik denk dat de mensen vroeger niet beter wisten.. Toen hadden ze ook geen pil dus de meesten werden op een gegeven moment wel een keertje zwanger. En de mensen bij wie t echt niet ging die zouden dan de rest van hun leven kinderloos blijven. (terwijl de oplossing tegenwoordig misschien heel simpel zou zijn) Ben dus wel blij dat ik nu leef en niet 100 jaar geleden ofzo anders was t bij mij misschien ook nooit goed gegaan met de zwangerschap... Nouja, thee is bijna op. Ben nu echt weg!
goeiemorgen kom even hoi zeggen en maak me dan weer uit de voeten. heb een hoop te doen. en moet vanmiddag nog werken op een bso dus ga maar eens aan de slag. dit weekend is het huis stampvol tot en emt woensdag (carnaval en familie) en zaterdag nog even op en neer naar amsterdam du word echt druk weet neit hoe we het voor mekaar aan krijgen. en dan vergeet ik nog dat we morgen avond naar almelo evne op en neer meoten om een tafel op te halen omdat hij hem neit kan reserveren grrr nou fijne dag iedereen doei
hee allemaal, kom ook even hoi zeggen! Vanacht weer een lange nacht gedraaid. Ik heb het wel nodig. Aan alle zwangeren: waren jullie ook zo moe? En tot wanneer? Nu werken tot half vijf en dan direct de auto in naar A'foort. Word nu toch wel zenuwachtig.
We hebben gisteren twee boekjes gekocht. ... Een voor oma en een voor opa. Zo gaan we het mijn schoonouders vertellen dat wij in verwachting zijn... Heel erg spannend. Eva... Ben jij ook zo moe? X
Goedemorgen meiden, ehm middag al zie ik @ryanne, precies 20 weken vandaag, al op de helft, wat super! @jolijn, die moeheid is normaal hoor, hier lijkt het wat minder nu te gaan worden Veel plezier met vertellen vanavond, super leuk! @rose, wat een drukte allemaal, doe toch maar een beetje rustig aan hoor, als dat nog lukt tussendoor hihi @kristel, ga je vandaag shoppen? Veel plezier! Hier was de misselijkheid en overgeven dinsdag toch weer niet eenmalig helaas Dinsdag niets binnen gehouden de hele dag en tot nu dus heel de tijd op bed Nu beetjes yoghurt steeds aan het eten en dat lijkt wel goed te gaan, het komt er in ieder geval niet uit, maar wel misselijk nog steeds helaas Gelukkig voelde ik me nu ietsje beter dat ik ff de puf heb om uit bed te komen, gister ben ik er zelfs niet uit geweest, wat lamlendig allemaal zeg, het lijkt wel of het maar niet over gaat Sorry voor mijn ego berichtje, maar voel me gewoon zo naar...
Wat is het rustig hier zeg, ongezellig hoor! Met niemand kunnen kletsen nu helaas... Nou meiden ik ben er vandoor, ff lekker een uurtje naar bed maar weer, misschien tot straks nog!
wat is het hier stil zeg... Net terug van de 20 weken echo en alles is helemaal prima in orde. Mn vader was meegegaan en die was helemaal in zn nopjes. Nu snel verder met werken Liefs
Rustig hier ja! @Ryanne, fijn dat alles in orde is! Is toch een hele geruststelling denk ik. @Jolyn, succes, duim voor je! @Sterretje, sterkte met de misselijkheid! Have fun op de 9-maandenbeurs voor degenen die vandaag gaan!