Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Je zou het fantastisch doen!

*Debby geeft meisje een knuffel*

leuk om je hier weer te zien trouwens!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: weltrusten alvast...

Ik ga ook lekker op tijd naar bed zometeen... uurtje of 9 denk ik :p
    morgen een lange maar wel leuke dag denk ik :D

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    tnx meis lief van je.
    Ja vind t wel weer gezellig terug te zijn.

Is de 9 maandenbeurs maar eens per jaar? *baalt*

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meisje: Jeps... 1 keer per jaar, maar het is nog tot zondag dus je kan nog hoor :D je kan ook kaarten kopen aan de kassa...

5. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ja maar ik ben nog niet (?) zwanger plus een aantal zwangere collega's die ook gaan.. Dus ik laat t voorbij gaan. En hopelijk hoef ik niet te wachten tot volgend jaar om met een zwangere buik te gaan ;)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik hoop dat je volgend jaar als de beurs is, net bevallen bent van jullie kleine wonder... dat zou betekenen dat het nu niet meer zo lang duurt voor je zwanger raakt en dan is het ook nog heel leuk om er naartoe te gaan, ik ga ook met een vriendin die in November bevallen is :D

Las net trouwens in het augustusmama's topic iets over een zwitsal beurspakket :D die moet ik hebben 13€ voor allerlei billen, bad, en verzorginsstuff van zwitsal offcourse :p

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Slaap lekker dames...

Tot morgenavond misschien...

Toedels..

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Knarboor: Pfft, wat een gezeik zeg :( Kan me echt heel goed voorstellen dat je nu zwaar chagrijnig bent, en terecht!

@All: Nou, ik vond de negenmaandenbeurs eigenlijk ook niet zoveel aan, en dan gingen wij wel met goeie moed erheen.
    Het was veeeeeel te druk (Ikea op zaterdag is er echt 10x niks bij ;)) en eigenlijk best wel klein en er was helemaal niet zoveel te beleven :(
    Gewoon wat standjes van allerlei soorten producten en merken waar je dan dingen kan kopen en dan maar een paar artikelen waar ze dan op dit moment reclame voor maken.
    Meer is t dus eigenlijk niet dan gewoon een aantal producten goedkoper kunnen kopen :( En alles gaat supergehaast (de verkopers) want er staan ik weet niet hoeveel mensen voor je te wachten en achter je.
    Kortom, na een uur hadden we t al gezien!

Nog even een poging gewaagd over de huishoudbeurs te lopen, maar dat was nog 10x erger en drukker.. Dus we zijn vrij snel weer naar huis gegaan!

Wel hebben we een paar leuke dingetjes gekocht, dus voor die korte periode ben ik wel tevreden met waarmee we thuisgekomen zijn.

Ben nu doodmoe en duik zo ook snel mn bedje in!

Slaap lekker allemaal :)

9. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    He allemaal, we zijn weer op de terug weg. Reactie van schoonouders was boven verwachting! Ze zijn apen trots en schoonzusje ook! We zijn dus erg blij!

@ knarboor.. Wat vreselijk balen zeg! Hopen dat je je geld terug kan krijgen

@ meiden die al bij de 9maandenbeurs zijn geweest.. Moet je echt twee a drie uur wachten om er in te komen?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Jolyn: Wij kwamen om 12.15 uur aan. Er was wel een rij, maar die was voor mensen die nog geen entreekaartje gekocht hadden. Wij konden gewoon doorlopen, wij hadden al een kaartje.
    Denk alleen wel dat als je om 11.00 uur al meteen voor de deur staat dat je dan in de rij mag gaan staan..

Ben nu echt weg ;)

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wij hebben denk 5 min moeten wachten en waren er rond 1 uur

ja ben zwaar sago, gelukkig komt manlief zou thuis, kg alkkr me bed in trustuh!

12. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hoi meiden.. ben er nog ff.. zag net dat je bij de winkel van Prenatal ook entree kaarten kunt kopen. Dat doen we dan maar direct ff morgenvroeg! Dan kunnen we in ieder geval direct doorlopen :)

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Knarboor... zo dat is balen! Echt ongelofelijk! Daar zit je echt niet op te wachten!

@Jolyn, wat fijn dat ze zo positief reageerden!

@Kristel, balen van de 9-maandenbeurs!

'k Heb hier heerlijk geslapen, lagen er gister vroeg in en zijn al om half 10 gaan slapen.

'k Zal straks maar weer aan't werk.

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goedemorgen meiden!

ik weet dat ik veel te vroeg ben maar kon me gevoelsmatig niet bedwingen! ik heb getest en zie licht een 2e streep!

zal dit voorbestemd zijn dat ik niet naar barcelona mocht vliegen?

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wie weet! Wauw! Dat zou helemaal geweldig zijn!
    5 dagen is wel vroeg en er kan nog van alles gebeuren... maar hier alvast een hele voorzichtige felicitatie!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Oehhhh Knarboor ik hoop het zo... ik hoop het zo!

Werkze Red!

Wie ging gister ook al weer nog meer naar de 9-maanden beurs ben wel benieuwd wat zij er van vond namelijk?
    Nou ja, ik ga morgen met mijn zus en moeder, dus denk wel dat het gezellig wordt! Ik hoop alleen niet dat mijn zus een paniekaanval krijgt door de drukte. :(

Ik ben erg moe vandaag! Gister geprobeerd wakker te blijven voor mijn mannetje, half gelukt. Toen hij thuis kwam mezelf maar even wakker geschud, maar ja voordat ik weer ging slapen was het 00.30uur. :( En vanmorgen was ik er al om 05.45uur uit. Kort nachtje dus!

Ik zit al weer even op mijn werk, maar moet me nog opmaken enz. Dat ga ik nu maar even doen, voordat het druk wordt. ;)

Liefs

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Werkze Debby! 'k Heb hier de hond even uitgelaten en wacht nog even 10 min. Hoef pas om 9 uur te beginnen.

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen allemaal,

Ik lees allemaal teleurstellingen over de 9 maandenbeurs...en knarboor...wat balen zeg!
    Misschien dat het inderdaad zo heeft moeten zijn....ik hoop op een nog duidelijkere streep straks... :D

Ik ben zelf heel erg beroerd....ik slaap heel veel ben super misselijk....geef nog niet over maar merk dat het met de dag erger wrodt...dus ik sluit nog nix uit voor vandaag! Ik ben wel aan het werk maar ik ga heel vroeg weg weer....ik sta te trillen op me pootjes...bleh!
    Iemand een tip om hier vanaf te komen?

Liefs Eva

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Helaas geen tip meid, maar ik hoop wel dat je je snel weer beter voelt. :) Succes!

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat is het stil hier :(

Ik heb jullie juist zo hard nodig! Tis weer vrijdag hea en ik ben moe... hihihi ;)

Deel Deze Pagina