Hey meiden @Knarboor: Foto laten zien Enne, is idd vroeg, maar wie weet zijn gewoon lekker alletwee je eitjs bevrucht en ingenesteld! Spannend! @Debby: Balen dat je zo moe bent.. Straks even lekker een dutje doen tussendoor anders als je thuis komt? (uurtje ofzo) @Red: Werkze @Eva: Jammer dat je je zo slecht voelt De enige tip die ik je kan geven is eet eiwitrijke voeding. Zoals eieren, kaas, yoghurt etc. Ik heb gemerkt dat de misselijkheid daarmee een beetje onder controle gehouden kan worden en zoiets had ik ook gelezen laatst. Hopelijk is t gauw over! @All: Hier niet zoveel te melden eigenlijk Edit: Of wel.. De kleine lijkt steeds drukker te worden, echt superleuk Het is volgens mij best vroeg om haar nu al vrij duidelijk te voelen of niet? Ik voelde haar gister al via mn hand die op mn buik lag. Helaas voelde Kimo het alleen niet.. Maar ik denk dat dat gauw gaat gebeuren Ik merk iig wel al een soort ritme. Na het avondeten (rond een uur of 7) wordt ze vaak wakker. Ben benieuwd of dat straks als ze geboren is ook haar ritme zal zijn
Komt even kijken hoe het hier gaat... Zit vandaag op dag 4, en ongi is gelukkig al bijna over. Knarboor, Je kan een formulier invullen van de NS en via hun kosten terug verhalen. Maar een lichte test.. super! Hoop dat hij snel donkerder word!
goedemorgen! @knaboor: goed nieuws hoor ! hoop dat er over een paar dagen een nog veel duidelijker streepje is! @sammie: kan je er weer bijna tegenaan begint al op te schieten dan weer.. deze ronde.. @kristel: wat leuk dat je de kleine al echt goed kan voelen.. ik hoop voor kimo dat hij haar binnenkort ook voelt @debby: jij hebt het ook vaak rustig op je werk he dat is wel relax maar dan duurt de dag wel lang @eva: wat vervelend dat je zo misselijk bent.. cola hebt op tegen misselijkheid Ik was vandaag eigelijk vrij.. maar moet nu toch gaan werken vanmiddag.. op de babygroep.. morgen gaan we een dag naar antwerpen.. mijn zusje zit daar op kamers.. moet ik alleen ff gaan verzinnen wanneer ik boodschappen kan gaan doen :S
@ Kris: Wat leuk dat je de beeb al zo goed voelt zeg! Volgens mij ben ik te nuchter ofzo... ik voel nog steeds niet echt iets. hihihi Of misschien wel maar leg die link nog nier echt. @ Suus: Werkze vanmiddag meid! En inderdaad het is hier vaak rustig, behalve met de telefoon. Die blijft rinkelen. @ Sammie: Mooi dat je ongi bijna over is. Goed trouwens dat jullie nu geholpen worden. (tis nog wel ff wachten hea tot 2 april ) Hopelijk vliegt de tijd meis!
@ knarboor.. Bij mij was de eerste streep ook bijna niet zichtbaar! Vanuit hier ook een voorzichtige felicitatie! @ all.. Sta nu bij a'foort in de file! We doen er nu al 1,5 uur over! Maar heb wel zin in de 9 maanden beurs. @ eva.. Beterschap!
@jolyn : heel veel plezier.. voor ons is het zowiezo anderhalf uur rijden @debby: ik moet op de babygroep werken.. dus dat is echt niet rustig misschien gaan we vanavond al naar antwerpen.. blijven we bij me zusje slapen
*zwaai zwaai* we waren hier gisteren ook al prachtige stad amersfoort. Ben blij dat schoonouders er wonen :-D
hahaha ... Tis inderdaad een mooie stad! Maar toch gaan wij over 2 a 3 jaar weer terug naar IJsselstein. We merken toch dat we een beetje geisoleerd zitten in amersfoort. Onze familie woont in IJsselstein en/of Utrecht. En straks met de kleine is het welhandig als opa en oma dicht in de buurt wonen.
hoi meiden hoe is het hier? @knarboor ik hoop het zo voor jullie nog ff geduld en dan weten jullie het zeker. ik ben alles klaar aan het maken voor het weekend dat het huis een beetje opgeruimd is voor de carnaval. niet dat het veel zin heeft met 8 mensen in huis de ankomende 5 dagen.. maar word harstikke gezellig. wie is er al naar de 9maandenbeurs geweest? wij gaan morgen wel een pokke eind rijden bah 2,5 uur
Wij gaan maar met de trein morgen, want er zijn zo veel files voor de Rai... das gewoon niet leuk meer! Ik hoop dat je een hartstikke leuk weekend/ week gaat krijgen meis! Wel druk, maar zolang het maar gezellig is, is het vol te houden denk ik.
Meiden, Weten jullie dit: Normaal ben ik altijd 7-8 dagen ongi. Het word nu met de maand minder.. 3 mnd geleden 6 dagen, 2mnd geleden 5 dagen, vorige maand 4 dagen en nu maar 3.... Hoe kan dit zo ineens?
@debby oh echt. ja het zal wel een gekkenhuis daar zijn maar ja het zij zo he @sammie ik weet het niet meid, wel vervelend dat je geen hoogte krijgt.
Wie weet lopen we elkaar morgen wel tegen het lijf... hahaha Waarschijnlijk herkennen we elkaar dan niet eens. hahaha Sammie: Balen zeg... mijn ongies waren altijd maar 3 dagen, erg kort... maar je ziet het hoeft niet verkeerd te zijn. Ohh meiden ik ben zow enorm hongerig vandaag. Gelukkig strakjes uit eten. Al mijn eten is al op en om 18.00uur heeft een vriendin van Daan ergens gereserveerd. Ik ken haar nog niet, alleen een keer aan de telefoon gesproken. Dus is best spannend!
hoooii meiden, nou hier was ik dan weer! owh wat waren die laatste 3 dagen zwaar zo zonder laptop en zonder jullie! Drama, hele week vakantie en dan kan je niet eens computeren.! het uit verveling maar het hele huis schoon gemaakt van boven tot beneden en ik denk wel 20 wassen gedraaid.. alle films gekeken die we hadden! hihi.. het gesprek met de hyptoheek man was een beetje een domper:s ten eerste liep die man ons voorbij, omdat hij naar eigen zeggen een ouder stel had verwacht.. schijnbaar ziet emiel er niet 25 uit..:s.. het was een apart mannetje, maar wel met goede bedoelingen. we kunnen op alleen lief zijn loon maar 114.000 inc KK een huis kopen.. waardeloos dus.. en ik maar denken dat we meer konden kopen.. vond het ook al niet echt goedkoop, aangezien we, mochten we een huis voor 114.000 we dan maandlast hadden van 677 euro..... Mocht ik gaan werken dan konden we voor 180.000 lenen, kijk dat schiet dan almeer op. maar vond de lasten wel asociaal hoog..! dus dat wordt nog even wachten.. ik zal nu even terug lezen! loop zo'. 20 pagina's achter!