@debby veel plezier vandaag! @meisje, straks gewoon lekker die testen kopen, en anders gewoon een andere en morgen testen! Die onzekerheid is ook niets, en nu je al 6 dagen overtijd bent, dat wil toch wel wat zeggen meis! Ik duim heel hard voor je! @knarboor, gefeliciteerd meis! Ik zie een duidelijke streep op beide testen hoor, je bent gewoon ook zwanger! Wat een geweldig gevoel he! @red werkse meis! HIer net met bedje uit haha, weer lekker bij geslapen! Zie dat jullie allmeaal al zo vroeg op waren, tjonge, en dat in het weekend! Hier maar eens aan de slag, ff aankleden en douchen en dan maar eens wat in huis doen! Opruimen en schoonmaken... Maar ja moet ook gebeuren he
goede morgen ster hoe ist met jou nog zo misselijk? ja ik geloof het echt nog niet? voel wel me buik rommelen hadden dat meer meiden? morgen de cb digi test brr spannend
Die gaat ook gewoon positief uitslaan hoor meis! Ik had de eerste keer dat ik zwanger was ook dat rommelende gevoel in mijn buik, dus dan kan goed een teken zijn hoor! Hier gaat het wel, misselijk ben ik constant wel maar zolang ik maar niet hoef over te geven dan gaat het wel, zodra ik moet overgeven ben ik ook gelijk echt heel beroerd helaas Nou ja hopelijik nog 2 en halve week en daarna 28 weken echt genieten hihi
knarboor gefeliciteerd! ik zie duidelijk de 2e steepjes hoor! wel balen van je barca zeg ou ook zwaar chagi zijn! maar je hebt nu wel mooi posi testen! ik las dat bij sommige de 9 maanden beurs is tegengevallen jammer zeg. ik ga niet zou eerst wel gaan maar heb geen zin. meisje spannend wanneer ga je testen?
@knarboor: jee gefeliciteerd...ik vind de strepen ook duidelijk hoor..je bent zwanger meid. @meisje: ik denk dat het gewoon raak is meid bij jouw..dus zou zeggen testen en weg met die sigaret. 8)
Hey meiden *Doet even een dansje en zingt:* Knarboor is zwanger, Knarboor is zwanger! Knarboor is zwanger, Knarboor is zwanger! GEFELICITEERD! Geloof het maar hoor, voor die digitale test hoef je echt niet zenuwachtig te zijn, je krijgt daar een heel mooi woord op te zien straks! @Debby: Leuk he als mensen aan je zien dat je zwanger bent @Sterretje: Je gebruikt nu tabletjes Emesafene toch? Misschien is t goed als je de zetpillen ervan zou gebruiken? Ik had die ook, en die werkte toch wel beter eigenlijk. Ik hoop iig dat t gauw wegtrekt en je dan lekker onbezorgd kan genieten van de hele zwangerschap en veranderingen enzo @Meisje: Kan me voorstellen dat je t eng vind zo rond deze dag, dat je zoveel dagen overtijd bent. Ik hoop echt dat er gewoon lekker een frummeltje in je buik zit en dat ie nu wel lekker nog 8 maanden blijft zitten @All: Nou, mn buik is idd flink aan t groeien! Mn huid trekt als een gek en t voelt echt niet fijn, maar logisch ook als je nagaat dat mn buik in 6 dagen tijd alweer een stuk groter geworden is. Echt raar dat dat zo snel kan gaan! En mn buik is nog niet klaar ook... Ik blijf iig doorsmeren/doormasseren... 3x per dag nu..
dames die zwanger zijn: zijn jullie al aangekomen? mijn buik groeit wel maar ben nog niks aangekomen...
@Bos: Ik ben nu 2,5 kilo aangekomen... Maarja, wat wil je met die appeltaarten en slagroomtaarten en tompoucen etc etc
@knarboor, ja we hebben het zijn ouders meteen na de eerste goede echo verteld en mijn moeder na de tweede geode echo, iedereen was dolblij! Mijn moeder moest helemaal huilen! @kristel, tot wanneer heb je die pilletjes nodig gehad? Goed idee om die zetpillen te vragen, had jij eerst ook de gewone pilletjes? Gaaf dat je buik zo groeit, lekker showen meis! Wel vervelend dat het trekt enzo, maar ja wat je al zegt, zoveel groei in zo'n korte tijd! @bos, hier alleen nog maar afgevallen, maar dat komt er vast snel genoeg weer allemaal bij haha
@Sterretje: Nou, ik was t op een gegeven moment gewoon zat, want zelfs met die zetpillen was ik nog misselijk.. Ik trok t niet meer dat ik bijna niks kon eten en dat ik overal misselijk van werd, dus toen heb ik 2 acupunctuurbehandelingen gehad. Meteen daarna heb ik 3 oliebollen weggewerkt Ik kon dus weer normaal eten daarna Ja, ik heb t verkeerd geschreven, zoals ik t geschreven heb lijkt t alsof ik de pilletjes ook gehad heb, maar die heb ik niet gehad. Ik kreeg meteen de zetpillen van de gyn omdat hij zei dat je van de tabletjes ook weer misselijk kon worden. En ik weet dat zetpillen (maakt niet uit met welk medicijn) beter werken dan orale tabletten. Medicijnen worden namelijk via de darmwand van de dikke darm opgenomen in t bloed en via een zetpil kan dat dus meteen. Orale tabletten moeten eerst door je maag, dan door je dunne darm en dan pas komen ze in je dikke darm waar t opgenomen kan worden in je bloed (en dus gaat werken). Onderweg zijn ze vaak al een hoop van de werkende stoffen verloren zeg maar. Lang verhaal, maar hopelijk wel duidelijk Ik zou t iig proberen als ik jou was
Er b;ijven idd weinig niet-zwangeren over... Maarja, dat is toch eigenlijk ook de bedoeling, niet dan? Ik hoop dat iedereen zsm op roze staat! @Sammie: Hoe gaat t met je? Je kletst niet echt meer mee hier de laatste tijd.. Af en toe reageer je ergens op, maar echt meekletsen is er niet meer bij Vind je t niet leuk dat er zoveel zwangeren zijn....? Of is het wat anders? (Sorry als ik te direct ben, maar ik vraag me dit al een tijdje af..)
Vind het nog wel gezellig, alleen als ik dan al die mooie banners voorbij zie komen, en dat ik dan nog niet zwanger ben vind ik niet zo leuk... Verder gaat alles goed :smile:! Edwin gaat woensdag weer werken (als er nog werk is...) het gaat niet zo goed met het werk... crisis... Verder ben ik afgelopen woensdag weer goed gekeurd dus ga de re-integratie in... als ik tenminste nu werk kan vinden.. Donderdag bijna de hele woonkamer geverfd, dus ook de laatste tijd niet zoveel tijd gehad voor het forum...
@Sam: Ik snap het heel goed hoor meis. Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel raak is! Echt balen dat je zo lang moet wachten op jullie afspraak Snap dat niet hoor, waarom dat altijd zo lang moet duren, alsof je niet al lang genoeg aan t wachten bent al Ik hoop dat t goed gaat komen met werk! Weet je al wat je ongeveer zoekt qua werk? @All: Ik ben er vandoor; even naar de Hema toe voor Bossche Bollen (weer een kilo erbij ) en even kijken voor wat kleding voor mezelf ergens in t winkelcentrum.. Al mn truien kruipen omhoog, word er gek van! *zwaai*
Hallo allemaal! Ben gelijk vrolijk nu ik weer hier ben, want ik zie een tweede streep bij knarboor! Gefeliciteerd meid! Kristel, ik ben erg benieuwd naar je buik? Al tijd voor een nieuwe foto? @ meeslikken van zw-vitaminen voor de man: wat maakt de spermakwaliteit nu beter, foliumzuur of die visoliecapsules? (stomme vraag misschien?) En wat wordt er precies beter aan het zaad? Want mijn vriend heeft al 88 milj. zwemmers per ml. Gaan ze sneller zwemmen? Minder snel dood?