@Meisje, das best lang! Kan natuurlijk nog alle kanten op maar kan me voorstellen dat je gerustgesteld wilt worden of wie weet is er maar iets kleins waardoor je minder makkelijk zwanger raakt. 'k Merk dat ik 't nu al lang begint te vinden, nu in ronde 5. Wordt een beetje ongeduldig ofzo.
wij waren 10 maanden bezig en ik was toen nog maae 1x ongi geworden en toen wou de huisarts me nog niet doorsturen terwijl ik maar niet ongi werd!
Ik heb een hele normale cyclus dus dat zal geen problemen opleveren. Zit me wel eens af te vragen wat de zaadkwaliteit van m'n man zal zijn, maar misschien moet ik me daar nog maar niet druk om maken.
Red, ik zou je daar nog niet druk om maken meid. Je zit inderdaad nog in ronde 5. Voor ons voelt het misschien lang, maar het valt best wel mee
Ongeduldig he... geduld is niet altijd m'n sterktste kant. Weet je... als ik weet dat alles goed is en we gewoon normaal zwanger kunnen worden, is dat al een hele geruststelling. Maar we gaan er gewoon maar van uit! Heeft jouw vriend trouwens een zaadonderzoek gehad?
Ja wij hebben een zaadonderzoek gehad, omdat ik pco heb en we zouden beginnen met clomid. Uiteindelijk ben ik niet begonnen met clomid, maar we hebben natuurlijk wel de uitslag van het zaadonderzoek gekregen. Maar ik denk dat je dat alleen krijgt als je langer dan 1 jaar bezig bent en wordt doorverwezen naar de gyn..
hij was doodnerveus voor de echo heeft de hele nacht niet geslapen en kon niet eten. toen we de echo hadden zagen we gelijk een groot kindje. ik had echt nog een boontje verwacht want ik dacht dus een week of 6 te zijn. en toen we dat kleine echte kindje zagen schok ik me dood en riep ik huh zo groot!? en leon zei hea wow. toen zei de gyn je bent al ruim 9 weken en hier zie je het hartje. en toen kon ik niets meer zeggen was helemaal verdoofd en leon zei alleen maar wow gaaf! en moest bijna huilen. hij was en is ontzettend blij en zeker dat ik al wat verder ben. weer wat dichter bij de 12 weken.
Hey allemaal! Nou, van zwangerschapskleding kopen is niks gekomen, we hebben alleen mar kleertjes voor de kleine gekocht Alles is ook gewoon zo leuk! @Sterretje: Als je acupunctuur wil tegen de misselijkheid moet je gewoon even zoeken naar een praktijk in de buurt bij je en dan gewoon duidelijk aangeven dat t voor zwangerschapsmisselijkheid is. Als je zwanger bent mogen ze namelijk bepaalde punten niet prikken + dat ze oppervlakkiger prikken zeg maar. Dat t dus niet te krachtig is, de behandeling. Maar het kan gewoon hoor! En misschien als je zegt dat t een paar keer fout gegaan is met de zwangerschap doen ze daar ook nog even wat aan. Hebben ze bij mij ook gedaan Ze heeft toen meteen een paar naaldjes gezet dat t kindje moest blijven zitten. @Knarboor: Wat zij bedoelen is gewoon dat t voor je NOD nog fout kan gaan. Maar t kan na je NOD net zo goed nog fout gaan, maar daar moet je je echt niks van aantrekken, want het gaat niet fout! Je bent gewoon hartstikke zwanger! En nu wil ik een mooie banner bij je zien En de digi geeft echt wel zwanger aan hoor Mijn eerste streepje op sensitest zag je niet eens op de foto en toch kreeg ik al 'zwanger' in beeld! @Meisje: Ik hoop niet dat t doorzet! Enne, hier heeft t ook 11 rondes geduurd voordat t raak was. Geef het echt nog even de tijd, want t kan zo ineens wél raak zijn hoor!
Agneta, ik geloof graag dat je dan niet meer weet wat je moet zeggen! Het is dan al zo'n 'echt' kindje! Red, daar gaan we voor! Kristel, ik snap wel dat je allemaal maar kleertjes voor de kleine koopt haha. Ik moet mezelf ook echt inhouden om niet elke dag iets te kopen. Heb tot nu toe alleen dat rompertjespak gekocht..
Meiden ik ga er weer vandoor! ff opfrissen en dan naar de verjaardag van mijn beste vriendin. Ze houdt het alleen als cocktailparty... Jammer jammer... maar ze heeft geen rekening gehouden met alcoholvrije cocktails.. Morgen lekker uitslapen Doeeg! xx
kristel bij jou was het toch de b12 injecties die hielpen? Ach we merken t wel. Had een beetje de balen, mezelf maar op een bak ijs getrakteerd. Spotting is weer gestopt. Als dat morgen nog zo is heb ik weer een beetje hoop. Heb nog geen krampen dus verwacht eigenlijk ook geen verandering
Lekker ijs! 'k Ben hier nog naar de AH gevlogen voor soesjes en m&m's. Had m'n man en buurman zin in en zij hadden bier gehad. Spannend joh, duim voor je dat 't niet doorzet en je gewoon zwanger bent! Wanneer wil je testen als je niet ongi wordt?
Dinsdagochtend He bah soesjes met bier is toch ook geen combinatie hihi Werd al snel misselijk van t ijs dus maar een paar happen gehad haha.
nee ik ook niet Maar is denk ik even vergelijkbaar als een slokje cola na ijs. Soesjes zijn wel weer heerlijk haha
O ja das ook niet zo'n goede combi... 'k hou 't vandaag wel bij sinas 'k Wil eigenlijk wel op bed maar moet nog even wachten op de wasmachine. M'n uniformen moeten vannacht even drogen.