Mijn moeder is 42 en vader 44. Mijn stiefvader is 38. Wij zijn 18,20 en 22. Mijn ma was 19 toen ze me zus kreeg.
bij mij valt het ook best mee hoor volgens mij...mijn zus is ook 29 dus mijn ma was 23 toen mijn zus kwam en mijn pa wel iets ouder ja maar vind het niet heel oud hoor
Ik heb een verjaardag van een vriendin, maar misschien bel ik haar straks dat ik van de week 's avonds een keertje langs kom... Weet t nog niet helemaal. Moet straks de auto van mijn mams weer terug brengen naar ijss en daar woont die vriendin ook dus misschien toch even langs. Allemaal een hele fijne dag!
mn mannetje is helemaal dol blij! ookal is het nog moeilijk te geloven! morgen ff bellen voor de 1e echo bij 7 weken
@ Knarboor: Nogmaals van harte gefeliciteerd meid ik hoop echt dat je 2 gezonde kindjes in je buik hebt... @ @ Dreamer: Mijn moeder is pas 44 dus zulke jonge ouders heb je niet en als mijn oma nog had geleefd had ze op haar 64e overgrootoma geworden helaas is het a.s. donderdag 2 jaar geleden dat ze is overleden...
ja idd... de leeftijden liggen hier ook soms errug uit elkaar... Bah hier vannacht goed beroerd geweest... werd wakker met buikpijn en moest gewoon even naar de wc... dacht ik helaas werd ik op het toilet goed beroerd... gelukkig stond de opvangkan van Moeders voor Moeders binnen handbereik (waar die dingen al niet goed voor zijn haha) heb toen een uur kotsmisselijk op de bank gelegen en had flinke maagkrampen spugen ging eigenlijk niet, kwam alleen een beetje slijm uit... (sorry voor de details) maar daar wordt je juist zo beroerd van... als het niet lukt.. net een kopje thee op bed gehad van vriendlief en nu gaat het wel weer... al loop ik inmiddels ook van onderen leeg als ik naar t toilet moet Again...
Knarboor, Van harte gefeliciteerd! Het was eigenlijk geen verassing mee he, maar toch even die bevestiging! Hoe voel je je, en je ventje? Helemaal door het dolle heen zeker! Meid geniet er maar lekker van en nu op naar je eerste echo! Zou toch geweldig zijn als je daar 2 kleintjes mag zien! Ik ben er weer vandoor, gaan lekker ff de stad in zo! Fijne dag meiden!
knarboor gefeliciteerd! helemaal geweldig moeilijk te geloven he! geniet ervan meid samen met je mannetje
* Zit eraan te denken om heel dit topic te verlaten..* Als een niet zwangere iets typt word dit genegeerd, en alleen zwangere praten nog met elkaar... Dat is ook een van de redenen waarom ik hier bijna niet meer kom, kom ik na een tijd weer even kijken, en dan is het van agh het zal wel, wij zijn toch al lekker zwanger... Srry maar zo zie ik het gewoon nu.
Helleuh! @Knarboor: Ik wist het wel Maar nogmaals: GEFELICITEERD! @Leeftijd ouders: Mijn moeder is 54 en mn vader is 52. Niet jong en niet oud.. denk ik Ik ben trouwens de jongste thuis.. Heb nog 2 broers van 24 en 27. @Bos: Ik draag al wel positiebroeken en heb 1 trui en een paar hempjes, maar verder heb ik nog geen positiekleding hoor... Is veel te duur als ik alles in 1x moet kopen, dus elke maand kopen we nu wel iets. Alleen gister kwam t er niet van omdat ze zoveel leuke kinderkleertjes hebben @All: Ik heb niks te melden eigenlijk.... Ben moe
@sammie: jammer dat je het zo voelt, maar ik ben het niet met je eens...we hebben net ook gereageerd op dreamer en die is ook niet zwanger...dat we niet op jouw reageerde wil niet zeggen dat we je negeren ofzo toch...maar knarboor is zwanger en ja dat is toch nieuws om te feliciteren lijkt me zo...jij zou het ook leuk vinden als we je zouden feliciteren als je zwanger bent....dat je het moeilijk vind kan ik me voorstellen maar ga ons niet de schuld geven dat we niet tegen niet zwangeren praten want dat vind ik oneerlijk
@kristel: draag je ook nog je eigen broeken? ik kan mijn shirts nog wel aan maar mijn broeken zitten echt niet meer lekker...heb vandaag voor het eerst mijn eerst positiebroek aan en moet zeggen het zit heerlijk...
Natuurlijk snap ik dat Knarboor gefeliciteerd word en terecht, maar laatste vertelde meiden dat ze ongi waren geworden... Nou niemand reageerde hierop... Gaby vroeg wat over haar kaartje en ovutest, word gewoon genegeerd... En zo kan ik wel doorgaan...
@Sam: Sorry, maar zo zie ik het niet... Kan me voorstellen dat je je misschien niet helemaal meer thuisvoelt hier door alle zwangeren, maar zeggen dat je genegeerd wordt? Nee, sorry... Hoe moeten wij dan reageren op t feit dat je bijv. iemand feliciteert met haar zwangerschap? 'Goh Sam, leuk dat je haar ook feliciteert....'? Of moeten we reageren op t feit dat je '..' zegt...? Sorry, maar ik zei gister al tegen je dat ik t idee heb dat je je niet thuisvoelt hier, dat er iets mis is.. Dan vraag ik hoe het gaat en wat er is..Je vertelt wat er an de hand is.. Ik reageer daar weer op (en Sterretje ook voor zover ik gezien heb). Jij reageert er niet meer op en dan zeg je dat wij je negeren Sorry, maar ik snap t gewoon even niet, je zegt zelf ook niet veel, dus hoe kan je van ons dan verwachten dat we daar heel uitgebreid op reageren?