Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Waar die ... stonden stond net een heel lang verhaal dat keihard werd genegeerd omdat leeftijd belangrijker was...
    Maar heb geen zin in verdere discussies.

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: nee, mijn eigen broeken zitten al vanaf week 8 niet lekker meer... Heb toen 2 mooie zwangerschapsspijkerbroeken gekocht en daar doe ik t nu al een tijdje mee. Ik wil niet eens weten hoe mn eigen broeken nu zouden zitten, krijg mn riemen niet eens meer dicht, laat staan dat ik mn eigen broeken dicht zou krijgen :p

@Sam: Ook van ons zwangeren worden dingen over t hoofd gezien hoor. Ook mijn dingen worden vaak genoeg 'genegeerd' zoals jij t noemt.
    Maar ik zie t gewoon zo dat er soms heel veel gekletst wordt en dat je op een gegeven moment gewoon niet meer op idereen kan reageren omdat het te veel is....

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    @sammie ik zie het ook niet zo. er word wel op niet zwangere gereageerd. nu knarboor een knallende test heeft en dat verteld en iedereen daarop reageerd is toch niet vreemd. en dan word er wat minder op ander dingen gereageerd vandaag.
    er zijn meer niet zwangere en die voelen zich ook niet genegeerd. het is een zwanger willen worden forum en dan is het zo dat er meiden zwanger worden. minder leik natuurlijk voor de meiden bi wie het nog niet lukt bij mij duurde het ook 16 maanden.
    er is bij het begin van deze babyboom gevraagd het vervelend was dat de zwangere bleven en dat was toen niet zo. ik herinner me dat nhene een forum heeft geopend voor alleen NIET zwangere.....

ik vind het oneerlijk dat je zegt dat we niet geintreseerd zijn.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja maar het hoofd topic is Jong, en zwanger willen worden, en volgens mij word dit vaak over het hoofd gezien.

En nee ik had er ook niks op tegen dat de zwangere bleven, maar nu gaat het de laatste tijd alleen nog maar over zwanger zijn enz.

5. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey,

Ik dacht ik kom meekletsen ik ben ook nog best wel jong haha :D
    Ik ben Zoé 19 jr in juni word ik 20
    En ook wij hebben besloten om voor een kleine spuirtje te gaannn .. ik loop nu al ongeveer 2 jr als het niet langs is met een kinderwens maar ja als je dan gaat berkenen was ik dus veels te jong niet stabiel op school dus ja is niet de geschikte moment! En nu heb ik me eigen huisje samen met me vriend en ja we live our life .....

En zo zit ik dus in onze 1e rondeee :D
    Nou zoals je op de banner ziet kan ik over 10 dagen testen...
    hahahaha

En verder ja hoop ik dat ik gezellig mee kan kletsen met de dames:D

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    sammie als er iemand ongie is geworden wordt daar WEL op gereageerd!

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    sammie dat is toch ook de bedoeling!

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik ga er niet meer op in...
    Srry maar iedereen een hele fijne zwangerschap!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: Jong en zwanger willen worden, idd...
    Wat hebben dingen zoals hoe het met je vriend gaat, het huishouden, leuke uitstapjes, wat ga je eten vanavond, etc etc, daar allemaal mee te maken? Ook niks toch?

Vind het een beetje krom om nadat je zoveel met iederene meegemaakt hebt te zeggen: Joh, jij bent zwanger, nu mag je oprotten want het topic gaat over zwanger willen worden. Lekker sociaal ben je dan..... :rolleyes:

10. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hmmmm ..blijkbaar kom ik ongelegen !

Ik wil me er niet mee bemoeien maar ik zou wel me zegje willen doen ik heb hier ook wel eens dat '' genegeerd '' word als ik bepaalde dingen zeg of vraag.Maar ik zie het niet echt als negeren ik heb zoiets van er zijn zoveeeeel mensen die dingetjes vertellen en vragen in 1 onderwerp dat je dingen over het hoofd ziet soms word er wel gereageerd maar pa na 1 bladzijde maar .. ik heb zoiets van etkomt gewon doordat er zoveeeel word gekletst over van alles en nog wat dat je die dingen dan over het hoofd ziet heb ik ook wel eens

Wou ik even zeggen haha wil niet bemoeien hor en ik denk dat ik ook ongelegen kom haha

Doei Doei :oops:

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Sorry Miracle89 voor deze discussie...

Maar welkom hier :) Hopelijk ben je heel gauw zwanger!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @zoe: welkom hier
    spannend he als je samen hebt gesloten om er voor te gaan...
    ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.

vertel nog eens wat over jezelf...(we zijn nogal nieuwschierig hier)

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    welkom miracle!
    je komt niet ongelegen hoor!
    gewoon een soort va discussie.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Miracle: Vertel eens wat meer over jezelf :D Hoe oud is je vriend?
    Hoe lang wonen jullie al samen?
    Wat voor werk doe je?
    Ehm...
    verder weet ik t even niet :p We zijn iig wel heel nieuwsgierig hier! :D

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi ik kom knarborr even feiciteren...

en het negeren word niet alleen bij de nietw zwangeren gedaan....dit is ook de rede waarom ik hier niet meer zoveel praat want ook ik word vaak genegeerd....is niet erg maar dan ga ik neit de moeite doen om hele verhalen te typen...dan lees ik alles en dat was het dan.... en ik lees hier alleen maar mee omdat ik al vanaf het begin mee praat...

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    tuurlijk komt je niet ongelegen...klets gewoon lekker mee hier...

17. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hahahaha is niet erg hoor :D

Ja is zeker spannenddd we hadden vorig jr al besloten maar ja door 1 stome prikpil is het helemaal uitgelopen tot januari !

Ik had 1x de prikpil toen we beslotener toch voor te gaan ik werd maar niet ongesteld totdat ik januari een kuur kreeg PROVERA 10 daagse kuur om me menstruatie weer op te wekken ik ben januari ongesteld geworden door de kuur.. en dan moet je tot februari de volgende maand wachten als je ongesteldheid uit zich zelf komt zo niet heeft het niet geholpen en is de prikpil nog steeds in je lichaam ! werd mij verteld maar gelukkig ikben ongesteld gewordennnn :D en dus onze eerste ronde eindelijk hahahaha

en ik denk ook dat ik erggg me eitje gevoeld hebb ! deed veel pijn opeens in de periode dat ik me ei had moeten hebben haha :D

en wat het vervelend maak ik had altijd een cyclus van 28 dagen en voor 1 prikpil is het helemaal op zn kop gegooiy maar ja gelukkig we zijn begonnen met onze eerste ronde :D

Wat willen jullie weten vraag maar raak :D

18. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hahaha is niet erg joor :D

Ik woon in rotterdam ! Ik ben 19 jr .. mijn vriend is ook 19 jr
    We wonen samennn :D

We hebben een poesje Kiara ze is nu 6 maandjes en ergg ondeugendd:O
    Ik bn dus nog een student .. mijn vriend die doet werken lerenn ICT
    En ik doe toerisme !

Ik ben half surinaams half cabverdiaans .. en mijn vriend is helemaal surinaams.

En ja wat willen jullie nog meer weten vertel is wat over jullie dan weet ik ook een beetje wie jullie zijn want ik zie dat jullie zwanger zijn :D

Nog gefeliciteerd miss beetje laar maar toch hahaha :D
    En ik zag bij iemand na de 16e ronde:| nou meid dan moet je eker wel blij zijn want het is je dan zeker gegeunt

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    wat wil je weten haha

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @Miracle: Welkom meid, ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn :D

@ Sammie: Mijn 1e bericht van vanmorgen is ook genegeerd zoals jij het noemt, mijn 2e bericht ook... So be it... ik geef ook niet op iedereen antwoord omdat ik gewoonweg niet weet wat ik moet zeggen... toen gaby kwam met haar vragen over tempkaartjes etc... heb ik ook niet gereageerd... puur en alleen om het feit dat ik daar geen ervaring mee heb en dus ook niet op kan reageren... en ik geloof ook niet dat gaby dan heel erg blij was geweest met een berichtje van mij: Sorry maar ik weet het niet...
    daar heb je toch ook niks aan?

Deel Deze Pagina