ik ben het met je eens stephanie. iedereen wordt wel eens "genegeerd" . shit happens. ik reageer ook niet overal op want soms is het zoveel en weet ik ook niet wat ik moet zeggen.
@Lynn: Het is echt geen negeren wat we doen hoor... Maar wat ik zelf ook wel had toen ik periodes weg bleef is dat je gewoon niet meer weet wat er gekletst is allemaal en dan kom je ineens binnenvallen met 'hallo, ik ben er ook weer... etc' maar echt reageren op anderen is dan moeilijk. Ja, en ik vind persoonlijk dat als je mee wil kletsen, je dan ook echt moet praten en niet alleen even van 'hallo, ik ben er ook, hoe gaat het hier?' want zo krijg je geen reacties. Je kan ook teruglezen om te zien hoe t gaat... snap je? Ik bedoel dit nu niet persoonlijk op jou hoor, dat jij alleen maar vraagt hoe t gaat hier. Dat geef ik alleen als voorbeeld even. Wat ik ermee bedoel is dat er gewoon mensen zijn die tijden niks laten horen en ineens binnen komen vallen met iets heel korts. Ja, dan kan je niet verwachten dat iedereen daar enthousiast op reageert terwijl ze over hele andere dingen aan t praten zijn. Snap je een beetje wat ik bedoel?
@ Agneta: ik denk altijd maar als ik genegeerd wordt: Dan zal mijn post wel niet interressant genoeg zijn hihi... nee geintje... maar ik heb liever geen reacties als goedbedoelde: "ow wat leuk" reacties... alleen maar gegeven om het geven van een reactie.... snap je?
Nouuu vraag maar raak uhmmm hahaha Nou waar wonen jullie ?samenwonend? nog met de papa samen? hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te worden? Etc Etc Etc hahaha en ja namater gesprek leren we elkaar beter kennen den kik haha
@ agneta: gelukkig begrijp je mijn verhaal haha het was zo warrig zit ff aan een banaantje in de hoop dat we straks nog even naar de optocht kunnen...
@Miracle: Woon in Arnhem, ben in november 2008 getrouwd, de papa is 31 en we hebben er 11 rondes over gedaan om zwanger te worden (met tussendoor ook nog 3 miskramen....) @All: Ik ben er vandoor; krijgen zo bezoek dus ga even snel mn haren doen
kristel ik weet altijd alles precies hoor....ik lees gewoon mee...maar op een geven moment heb je geen zin om hier verhalen te gaan vertellen die gehoord worden.... het enigste wanneer ik nu nog reageer is als iemand zwanger is om te felciteren... en ik weet jij leest ook alles maar jij begint heel vaak me...ik weet het niet meer dus ik reageer niet....maakt ook niet uit....maar ik kan wel gaan reageren om tempkaartjes..maar sorry daar ben ik helemaal uit.... en ik snap als je niet zwanger bent geen zin hebt in mijn gezeur over alle symtomen waar ik last van heb....dus lees ik mee maar reageer niet....en als je terug gaat lezen heb ik een paar keer geprobeert om op iedereen te reageren...maar goed.... ik neem weer een stapje terug.!
oke we wonen samen in zoetermeer en ben gelukkig nog samen met de papa! haha wij hebben er 16 maanden over gedaan en ineens heel onverwachts was het raak. helemaal happy. ik werk 4 dagen als tandartsassistente en we hebben een eigen bedrijf. maar dat doet voornamelijk mijn vriend leon.
@ Miracle: wij wonen samen in Noord Brabant, ik ben 21 en vriendlief is 23 we zijn (nog) niet getrouwd... en ik ben zwanger geraakt in ronde 3... @ Kristel: ah gelukkig nog iemand die mijn verhaal begreep
zoe: nou zet je schrap nee hoor valt mee ikzelf ben 24.. mijn vriend is 26 we zijn al bijna acht jaar samen wonen nu bijna anderhalf jaar samen wij hebben er negen maanden over gedaan om zwanger te worden. ik werk op een kinderdagverblijf (babygroep) ja wat kan ik nog meer vertellen....
Nouu aangenaa kennis te maken meidenn 3e ronde is wel snel gelukkigmaar en 16e ronde klinkt wel lang ja .. maar je heb de hoop dus niet opgegeven en als het ook als e3ne verassing voor jou kwam is het altijd leukk
@Lynn; Ik wilde je ook niet aanvallen hoor, maar probeerde uit te leggen hoe ik t zie.. Ik reageer ook niet altijd op iedereen als ik binnen kom vallen, maar na mijn berichtje word er ook gekletst en dan probeer ik weer zo goed mogelijk mee te praten met wat er daarna gezegd is, snap je? En hoezo zouden we niet geïnteresseerd zijn in jouw verhalen? Ik ben alvast wel geïnteresserd, weet niet hoe t met de anderen zit hier, maar ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat, of er al nieuws is over eventuele KS en zoja wanneer? En hoeveel spullen je alweer gemaakt hebt de afgelopen tijd.. etc etc. Genoeg interesse hoor Nu ben ik echt weg! Wil niet als vogelverschrikker de deur open doen
Allemaal tandartsassistenten hierro nee hoor hahaha Nou ik ben zoooo bang voor de tandarts ben al zoo lang niet geweest je wil niet weten hahaha maar maandag heb ik weer voor het eerst een afspraak ! ben aan het trillen als ik het er over heb hahaha laatste keer dat k ben geweest was ik helemaal aan het hyper ventileren toen wou die man me niet meer helpen heb ik me gelijk uitgeschrven