Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook alweer ff op her werk. Het is helaas vandaag erg druk. Dus reageren gaat vandaag niet zo snel. Ook ben ik sinds gisteren erg misselijk! Erg jammer!

@ nen... Wij wonen zelf in Zwolle. Manlief heeft alleen in ljouwerd gestudeerd en dus veel vrienden wonen daar. Ook komen zijn ouders daar vandaan dus er woont ook veel fam daar! Dus we hebben er veel mee en komen er vaak!

@ knarboor.. Fijn dat je de afspraak hebt staan! Bij mij duurt het vansf vandaagnog drie weken. Kan niet wachten!

@ mannen.. Raimon zou dat bij mij ook niet moeten proberen! Gelukkig is hij de rust zelf en is hij nooit chaggie of boos. Gelukkig hebben wij ook eigelijk nooit ruzie. Meestal een keer per jaar. En san ook goed! Dan gaat de een boven zitten en de anderebeneden ;)

2. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
  3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Halloooooow,

@ lynn...is dat ie misselijkheid granules?
    Is dat trwns wel veilig om te gebruiken? Trek jij het nog een beetje met je buikie....heb je nog fotootjes gemaakt van je buik tegenwoordig?

@ kris....ja het blijft hangen...hoest verder bij jou?

@ ryanne...veel plezier op vakantie!

@ agneta...spannend joh...je heb je echo 1 dag eerder...leuk man!

@ de rest...kweet nie meer....

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    evamariah ja ik kan echt niet wachten om te zien hoe het er nu uitziet. ben zo benieuwd.

jij bent nu 8 weken?

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Jah check banner ;)

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ohja tuurlijk haha dom
    leuk he dan ben je 10 weken met de echo ruim?

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Jah de 13de 11 weken...op me birthday...ben benieuwd of het nog verander het aantal weken en of dagen...

Voel jij je trwns goed?

8. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
  9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb een paar vraagjes :)

is het normaal dat bij 10 weken je broek niet meer dichtgaat? :(

en ik ga 26 april op vakantie en ben dan 19 weken. hebben jullie enig idee wat ik op het strand aan moet? sorry voor de rare vraag maar ik zou het echt niet weten.
    als ik zo die mooie buikfoto van kristel zie dan zou ik het wel weten maar ik ben iets dikker dan haar kwa figuur.

jullie zullen wel denken damn wat zit zij nou te zeuren. sorry.

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ja is vast niet gek...aangezien ik ze ook al niet meer dicht krijg....afgelopen weekend is me buik echt gegroeid in eens!

11. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ agneta... Ik zit met het zelfde. Wij gaan 20 juni op vakantie dan ben ik al 24 weken! Ik weet het ook niet! Helliup!

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    uhm miracle ik zou het eigenlijk niet weten sorry.

evamariah wow voor je verjaardag leuk!
    ik had vorige week de echo en yoen was ik 9 weken en het was al echt een mensje vond ik( check me album)
    op schermpje bij de gyn was het duidelijker omdat het dan beweegt maar het verandert volgens mij heel snel deze weken en dagen.

ik voel me verder goed behalve dat ik nu me een open broek zit want hij kan niet dicht en alle ander zitten in de was. :S . ben alleen in de avond misselijk.

en jij?

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Nou ehm...innesteling heb ik niet gevoeld en ook geen last van slijm oid gehad...wel kreeg ik 6 dgn na me eisprong alle kwaaltjes....dus hoe het bij jou zit kan alleen een dokter met een echo apparaat je precies vertellen :) ....je moet ff afwachten denk ik....nog 9 dagen en dan kan je testen!
    SUCCES

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Miracle: Meid, je hoeft niet 2x dezelfde vraag te stellen op dezelfde pagina... Soms wordt er gewoon even overheen gekeken, maar dan wordt het later wel gezien. Even geduld dus ;)

Maar witverlies zegt niks over een eventuele zwangerschap of innesteling oid...
    ik hoop in ieder geval voor je dat het wel iets betekent bij jou en dat je over een aantal dagen een mooie test hebt!

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh haha we zitten dus met hetzelfde. hmm ben je ook wat steviger?
    ik vraag het me echt af weet je ik zie me al als een dikke pad op het strand :( niet echt eigenlijk.

waar ga je naartoe?

16. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
  17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Eva: Hier gaat t goed hoor! Kleine is heel druk de laatste dagen, echt leuk om te voelen :D

@Agneta: Ik droeg al positiebroeken bij 8 weken, dus ik vind het normaal dat je nu je broeken niet meer dichtkrijgt!
    Dat wordt dus shoppen deze week? :D

@All: Hmm, mn berichtje dat ik nieuwe buikfoto in mn album heb is denk ik over t hoofd gezien, paar pagina's terug :p Dus bij deze: Er staat een nieuwe foto in mn album :)

Enne, wanneer komen er van de anderen weer nieuwe foto's? ben wel benieuwd!

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ agneta....jah ben echt zo benieuwd...hoop zo een geweldig mooi beebje al beetje te kunnen zien en dan ook nog een mooi kloppend hartje....vind het allemaal wel erg spannend...maar komt wel goed!
    Ik ben de hele week al misselijk...de hele dag....24/7...erg vermoeiend is het...maar jah...komt wel goed over een paar weken...ik ga zo iets kopen om het af en toe even te verlichten!

@ jolyn....zag dat je ook misselijk was...die granules van vsm schijnen te helpen...ik ga ze ook halen vandaag! En Mvm wordt ik ook stront irritant van...doe het voor het goede doel....maar ook echt alleen daarvoor...elke kan die ik open...open ik met me adem ingehouden en de wc deur wijd open....getverderrie....maar jah...we gaan nog ff door ;) !

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja kristel ik had hem al gezien!
    zo super mooi. ik had in me berichtje op de vorige pagina gezet dat ik jaloers ben.
    dus bij deze hij is prachtig!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Strand: gewoon schijt hebben aan andere mensen en een bikini aandoen. Dat vind ik persoonlijk het mooist! Vind badpakken zo ouderwets :(

Enne... Ookal ben je stevig van figuur, met een badpak verberg je dat niet hoor, dus gwoon een bikini aandoen en die babybuik showen :D

Maar dit is mijn ongezouten mening...

Deel Deze Pagina