Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...mooie buik...en ook mooi bh hemdje....is dat speciaal zwangerschaps gebeuren....of ehm....nog niet? Ik wil van die goede stevige bh's kope maar niet van die gigantische schouderbanden en hoge decoletees dr aan....iemand ideetjes?

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja badpakken vind ik ook zo ehm niets. ik zie me daar echt niet meelopen.
    ik denk dat ik maar een mooie goeie bikini ga kopen en positiebroeken haha.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Eva: Ik draag gewoon nog steeds mn eigen bh's. Vind dat zwangerschapsondergoed echt vreselijk, echt van die omadingen :oops:
    Je hebt wel mooi zwangerschapsondergoed, op www.zwangerschapslingerie.nl maar dat is echt belachelijk duur, dat vind ik echt zonde van het geld. Het is al duur genoeg allemaal om een hele uitzet te kopen en kleding voor jezelf ;)
    Als alles me te strak gaat zitten, koop ik wel gewoon 2 bh's in een maatje groter van de H&M voor de time being. Net zo makkelijk toch :)

Setje op de foto is trouwens van Esprit.. Is mn trouwsetje :p (alleen kon t hempje niet onder de jurk, maar dat maakt niet uit :p)

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Voor degene die het leuk vinden, ik heb net even snel wat foto's gemaakt van mijn buik. Ook heb ik een paar foto's ingescand van de pretecho. Ik ga straks even terug lezen...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suhe: hehe, nog steeds best een bescheiden buikje he? Wel heel mooi hoor! :D
    En wat een schattig koppie heeft die kleine van jullie, echt lief :)

@All: ik ga even met de hond wandelen, eens kijken hoe lang ik t volhou...

6. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ all.. Ohw wat gaan jullie snel of ik ben traag!

@ agneta.. Ja ik ben ook wat steviger, ik haal gewoon een trangkini die heb je wel in positie!

7. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ all.. Ohw wat gaan jullie snel of ik ben traag!

@ agneta.. Ja ik ben ook wat steviger, ik haal gewoon een trangkini die heb je wel in positie!

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik denk ik ook en waar ga je naartoe?

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Lynn, das wel balen als het een keizersnede wordt. Een vriendin van mij heeft het ook gehad, maar die is er alleen maar positief over. Het herstel duurde wel wat langer, maar de pijn viel haar reuze mee, maar dit is natuurlijk bij iedereen anders.

Ik maak me echt nog niet druk over de bevalling. Eigenlijk he ik er best zin in, noem me gestoord, maar het is echt waar. Ik weet zeker dat het heel veel pijn gaat doen en dat er een moment komt dat ik het niet leuk meer ga vinden, maar ik vind het ook heel speciaal.

Ik las verder iets over bikini's. Zals je op mijn foto's kunt zien, ben ik ook niet één van de slankste, maar nu interesseerd me dat helemala niets. Ik vind het moeilijk dat er steeds kilo'tjes bij komen, maar ik hoef nu voorlopig mijn buik niet in te houden ;) dat komt straks wel weer als onze kleine man eruit is.

Ook zag ik volgens mij nog iets over zwangerschapslingerie. kristel had het over omaonderbroeken geloof ik... Ik heb een paar weken geleden het kraampakket gekregen en die omaonderbroeken gaan er wel komen. Er zitten ongeloofelijk grote luiers annex maandverbanden in, die je echt niet kwijt kunt in een sexy gevalletje.

Op dit moment draag ik ook helemaal geen zwangerschapslingerie. Ik vind die meegroei bh's helemaal niets en eigenlijk heb ik het ook niet nodig. Misschien dat er straks een voedingsbh aankomt, maar misschien vis ik straks ook wel gewoon mijn tiet uit mijn gewone bh.

Zo, nu weer even verder lezen.

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    suhe jij bent toch helemaal niet stevig?

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Mijn BMI is echt wel te hoog hoor! Ik durf mijn gewicht hier nog niet eens op te schrijven...

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ben ik weer, was wel even lekker zo 15 minuutjes wandelen, ookal heb ik nu pijn dat maakt niet uit ;)

@Suhe: ja op een gegeven moment zal ik ook wel megaonderbroeken gaan kopen hoor ivm kraamverband enzo, maar voorlopig nog niet ;)
    Nu heb ik gewoon onderbroeken aan in een maatje groter en daar kan ik nog wel een paar maandjes mee doen denk ik.
    En hoezo zou je je gewicht niet durven schrijven hier?
    Ik denk echt dat als je t zou zeggen dat er dan gereageerd wordt met:
    Wat? Serieus? Nee, dat geloof ik niet.... Oid ;)

Enne, BMI zegt lang niet alles hoor...

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    `ben ik weer....
    jezus wat gaan jullie snel zeg..

over de vraag of er nog een kans in zit om gewoon te bavallen...nou ja als ik een stuitbevalling wil wel ja..en normaal heeft iedereen draaipoging maar door mijn afwijking gaan ze daar niet aan beginnen...dus een ks is definitief....

mooie buik hoor kristel....ik zal zo ook eens een buikfoto gaan maken...

eva...die pilletjes zijn speciaal voor de zwangerschap en de misselijkheid...dus lijkt me niet dat ze schadelijk zijn....

en gewoon je bikini aan doen...ik heb wel een tankini gekocht in cp omdat ik van die striemen heb die ik niet mooi vind en een badpak vond ik ook niet mooi dus zo heb ik het gedaan....

hier steeds meer vocht aan het vast houden grrrrr hij mag er van mij wel uitgehaald worden hoor
    !

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Ben wel benieuwd naar je buik hoor!

@All: Wat een rare hond hebben wij zeg :(
    zit ze ineens net als de katten op de vensterbank naar buiten te kijken. :) (dus echt op dr kont op de vensterbank) Hoe ze dat gedaan heeft weet ik ook niet

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow ja ik zou een foto gaan maken...ga ik NU doen..had net puma schoentjes binnen die zijn ook super.....en heb net lacoste babyschoentjes besteld...helaas heb ik de bikkemberg schoentjes terug moeten sturen omdat er kleur verschil in zat en voor 80 euro vind ik dat niet kunnen dus die worden omgeruilt

maar ik ga nu een foto maken

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    foto's in mijn album

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

ik had net heel veel bruin in me slip, is dit een teken van een miskraam of van een innestelingsbloeding? of is dat niet zoveel?

18. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ suhu.. Mijn bmi is ook te hoog!

@ eva.. Haha! Ik ook! Vooral smorgens! Wat een put lucht! Bah!

@ agneta.. Wij gaan naar zuid spanje! Kijk er zo naaruit!

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sorry knabor weet ik niet maar volgens mij is het pas erg als het roodbloed is....en dat oudebloed kan altijd wel volgens mij...zeker weten doe ik het niet...is niet fijn meis...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo stelletje kletskouzen ben weer een dag niet geweest en kan gelijk weer behoorlijk bijlezen...nou ja maar ff reageren dan...

Hoe oud ben je? 24
    welke regio woon je? zuid holland
    studeer of werk je? ik werk op een kinderdagverblijf (babygroep)
    ben je getrouwd? nee
    wonen jullie samen? ja nu bijna anderhalf jaar
    hoe lang zijn jullie al samen? ruim acht jaar
    heb je huisdieren? 2 konijnen
    wat zijnb je hobby's? mijn vriend :)
    wat zijn je sporten? sport? wat is dat? :rolleyes:
    Hoe lang zijn jullie al bezig voor een beeb? we zijn 9 maanden bezig geweest
    weten jullie de namen al voor jullie beeb? nee

@matta; nee wij zijn nog niet bezig met geboortekaartjes en zijn ook nog niet wezen kijken voor een kamertje...denk over een week of wat dat we wel een keer gaan kijken. 2000 valt nog best mee..is dat inclusief kamertje? het kamertje wat ik heb gezien kost al zo'n 1000 euro :oops:
    hier geen schommelstoel en ga er ook geen kopen. (moet gelijk aan films denken van vroeger als ik denk aan een schommelstoel gek he)

@suhe: meid wat leuk dat je weer ff komt kletsen..lang niet gezien. euh nou ja gesproken :) hoe is het met je..is aftellen voor jouw...wel nog aan het werk zie ik...wel fijn als je gewoon verlof hebt strakkies kun je lekker uitrusten voordat de kleine komt. bescheiden buikje hoor vind ik...maar wel 1 om trots op te zijn.

@red: ja mijn auto bevalt heel goed...zal binnenkort ff nieuwe foto's maken van mijn buik..ik laat het horen zodra ze er in staan (misschien zo ff als ik zin heb maar beloof niks)
    jee is jouw man vaker zo agressief....klinkt niet heel gezond als ik eerlijk ben...

*bos zet ondertussen de seround aan en gaat ff disco houden en duimt dat de buren niet thuis zijn *

@stephanie: schattige banner heb je.

@spaarloon: je kan het ook opnemen als je gebruik gaat maken van kinderopvang he...

@oma: ik heb ook niks met knollen...ben dus niet de enige ;)

@paardenliefhebbers: je moet wel oppassen he want als je van je paard valt en je valt op je buik heb je wel grotere kans op een miskraam.

@tandartsassistentes: word je verdoofd als je zwager bent? ik heb namelijk last van mijn verstandskies en van mij mag hij er wel uit maar weet niet of ze dat nu doen als het niet noodzakelijk is..

@boerderij: ik heb de eerste 23 jaar van mijn leven op een boerderij gewoon (zonder vee maar wel een orginele boerderij) ben ik nu verwend als ik zeg dat ik het niet als heel bijzonder heb ervaren...

@meubels en muren: ik wil wel witte meubeltjes en mijn muren zijn nu wit maar wil er waarschijnlijk wel 1 verven. kleur hangt af van het geslacht.

@lynn: mooie buik hoor..

@iris: vervelend meid...hopen dat je volgende ronde meer geluk hebt. knuffel

@jolijn en agneta: ik denk inderdaad dat het jullie banden zijn die je dan voelt...er staat natuurlijk aardig wat druk op en het gaat allemaal rekken.

@jolijn: ik doe mee aan MvM.. het is mijn laatste week en ik moet zeggen dat ik het nu ook spuugzat ben hoor...ben blij als die kratten mijn huis uit zijn (doe ook al mee vanaf week 6). Ik ga er ook bijna van over mijn nek 's ochtends. vind het zo vies he die lucht van die flessen. ik sla ook wel eens een plasje of een dagje over hoor...vind het niet waard dat ik er over mijn nek van ga...

@knarboor: klinkt allemaal lekker zwanger meid hihi gek gevoel he
    dat bruin kan nog wat oud bloed zijn...niks om je zorgen over te maken...pas bij helder rood bloed en buikkramp moet je contact opnemen met de verloskundige...kan best zijn dat dit nog wat oud bloed is van de innesteling hoor...geen zorgen dus.

@debby: wat voor cursus heb je donderdag? ik ga waarschijnlijk een cursus babymassage volgens via mijn werk..heb er nu al zin in..hopen dat het niet precies in mijn verlof valt..

@nen: als je ei bevrucht is krijgt je kind nog helemaal niks mee van wat jij eet en drinkt...dat is pas vanaf een week of vijf of zes dat je zwanger bent...je kan dus gewoon nog aan de biefstuk en alchol hoor nu maar als jij je er niet prettig bij voelt moet je het natuurlijk niet doen...maar ja nu kan het nog straks echt niet meer..

@agneta: lief he als een man zegt dat hij liever thuis blijft voor de babykamer dan dat hij naar zijn werk wilt...schiet het een beetje op met schoonmaken vandaag...

@Miracles: lekker slapen is lang geleden...jij lekker geslapen...

@ryanne: ik ben jaloers op je..ik wil ook op vakantie 8)

@eva; hoe gaat het met jouw?

@vakantie: iik sluit me aan bij de ongezouten mening vankristel ;) en ik zeg gewoon in de bikini hoor...laat ze maar denken jij weet toch dat het geen vetrol is maar een mooie zwangeren buik...ik ben ook een week of 24 als ik ga en ga gewoon in bikini hoor (oke moet nog wel ff een nieuwe kopen want mijn topje word te klein :( )

@miracles: weet niet volgens de verloskundige kun je een innesteling niet voelen maar er zijn meiden die zeggen dat ze het wel gevoeld hebben...kan het geen verlaat ei zijn? dat je eipijn hebt? ik zelf heb het ook nooit gevoeld (wel mijn ei maar niet de innesteling)

zo hehe....nu moet ik weer snel wat doen in huis anders komt het nooit af hier...ben bijna uur bezig geweest met bijlezen...oh heeft iemand trouwens een tip voor schoonmoeders. de mijne is aan het borduren geslagen voor ons...pfff ze heeft al een schilderijtje af...heb het niet vriendlief verteld en die werd gek....hij zegt dat hij voor zoiets geen gaten in de muur gaat maken...heb gelukkig nog 1 schilderijtje af kunnen wimpelen (ze had hem wel al bijna af maar ja) ze vond het ook niet leuk dat ik zei dat het voor mij niet hoefde... ze zei ga ik wel aan marco vragen of hij het leuk vind...zucht...nou ga ik ff mijn knoopjes aan mijn shirt zetten en stofzuigen...

oh mijn zwangerschapsbroek zakt ontzettend af...zie er wel een beetje tegenop om hem morgen aan te doen naar mijn werk...loop ik steeds te hijsen maar ja gewone broek past niet meer. tips?

Deel Deze Pagina