ik moet steeds terugrekenen nu je banner veranderd is en niet meer staat hoever je bent maar hoe lang je nog moet ... weet niet of het zou kunnen...ik heb ook 1 keer een kriebel gevonden maar daarna niet meer dus denk niet dat het de baby was..maar misschien bij jouw wel...
Hallo.. ik kwam me ook weer ff melden! Alles goed hier? Hier slecht! Blijf maar misselijk.. word er niet goed van! Pff even een vraagje.. wij willen de badkamer aanpakken.. maar we komen er niet uit wat we willen.. of een bad waar je fatsoenlijk in kan douchen of alleen een douche.. wat vinden jullie? Iemand ideeen of tips?
@bos en stephanie: jullie allebei ook leuke buikjes hoor ben wel echt jaloers op al die mooie buikjes.. @baby te huur: was weer leuk ja.. maar vond van die ballonnen ook beetje vreemd.. maja.. ben benieuwd volgende week.. dan komen de oudjes
ik zou een bad doen.. vroeger bij mij ouders hadden we wel een bad.. en wij nu zelf niet.. dat mis ik wel heel erg.. @bos: misschien was het wel de beeb vind het wel moelijk om jou te zien omdat wij ongeveer tegelijk opliepen met hoever we zwanger waren
@ Bos: Hmmm banner is wel leuk dus maar niet zo handig , anders zet ik het aantal weken wel even in mijn onderschrift @ Jolyn: als wij er de ruimte voor hadden had er een bad gekomen, is ideaal straks met een kleine, zeker als hij/zij straks kan zitten...
@stephanie: zo is het wel duidelijk maar ik ga even dweilen nu! is dat daalijk ook weer gebeurd.. en daarna even gtst kijke daar heb ik zin in
Ok.. ben gewoon bang dat douchen in bad verkooptechnisch niet intressant is maar er is niks lekkerders dan zwanger in een warm bad te liggen en natuurlijk met de baby! Moeilijk hoor!
@ Jolyn: zijn jullie van plan om het huis binnen niet al te lange tijd alweer te verkopen dan? omdat je verkooptechnisch denkt?
Mensen zeiken altijd zo van ooh moet je altijd over die rand heen stappen om te douchen.. maar eigenlijk ben ik er wel uit.. woensdag komt de aannemer.. zodra hij klaar is dan zal ik foto's showen!
de hypotheek loopt nog tot 3 jaar door.. en we wonen er in oktober 3 jaar.. we wonen hier met heel veel plezier echter hebben we hier geen zolder (alleen een grote bergvliering) we zouden op den duur wel wat groter willen maar nu met die kridietcrisis blijven we zitten waar we zitten.. maar ik denk soms te ver door (vervelende eigenschap)
@suus: dikke knuffel voor jouw... @jolijn: ik zou ook voor een douche in bad gaan..hebben wij zelf ook en hebben ook onwijs getwijfeld omdat we nooit in bad gaan maar heb nog geen spijt...straks met de kleine is het heerlijk om hem/haar in bad te doen en moet zeggen als ik erg last van mijn rug heb ga ik ook nog wel eens een enkele keer in bad..
hmm wij hebben een heel groot bad een 2 persoons bubbelbad maar eigenlijk gebruiken we hem heel weinig. misschien als de kleine er is meer.
Hey meiden Wij hebben nog niet gegeten... Ben er nu mee bezig! Aardappel anders, sla en een slavink Moest wachten totdat Kimo thuis zou komen ivm boodschappen doen, ik had geen geld meer in huis @Knarboor: zolang het bij bruin bloed blijft is er niks aan de hand hoor. Kan van de innesteling zijn geweest. Als je je écht zorgen blijft maken, gewoon even de gyn bellen dan hoor! @Bos: je buik is best al gegroeid de laatste weken, je ziet echt al verschil met de vorige foto! @Stephanie: Jouw buik groeit ook al flink zeg Jouw buik groeit een beetje net als die van mij. @Bad/douche: Wij hebben alleen een douche, maar ik wil heeeel graag een bad! Heb ik bij mn moeder wel altijd gehad en mis het enorm om lekker liggend te bubbelen... Zodra we er geld voor hebben gaan we ook de badkamer flink verbouwen. @De rest: Sorry wie ik vergeten ben... Ik ga even verder met t eten maken nu!
lekker hoor jolyn, ik wou dat wij het konden... maar waarschijnlijk komt er bij ons een zitbad... kan ik toch een beetje badderen
lekker hoor jolyn, ik wou dat wij het konden... maar waarschijnlijk komt er bij ons een zitbad... kan ik toch een beetje badderen