@eva thnx meid ga zeker een kijkje nemen. ga deze week even een mooie buikfoto maken @debby zo dat is nog aardig lang. was daan niet mee? carnavl is gezellig aar erg druk en omdat de ret allemaal drinkt is het na een paar uur niet meer zo gezellig omdat ik helemaal nuchter ben en de rest zich als een idioot gedraagd, maar wel grappig. het is alleen zo koud buiten brrr wil elke keer naar binnen maar de rest niet.. ik werd chaggie van al die kinderwagens en vooral die kleine dreumesen die tegen al die knieeen moesten aankijken wat zielig vond ik dat zeg.. is toch veel te druk om de kleine mee te nemen. maar ja dat is mijn mening @agneta mijn buik voelt ook een beetje hard aan savonds, dnek dat dat wel normaal is @matta hey meid, goed hoor voel af en toe de kleine kriebelen in mijn buik dus dat is fantastisch
@debby was je babysite even aan het bewonderen! en daar stond een link bij van babykaartjes.. hij is echt zooo ontzettend gaaf, ik ga hem opslaan in favorieten.. mocht ik zwanger worden, ga ik zeker hier kijken voor een kaartje!
Daan was niet mee... we waren het eens dat het een vrouwending was. hihihi Hij werd al gek toen we het ledikantje gingen kopen dus de 9-maandenbeurs kon en wilde ik hem niet aan doen.
@agneta, ja mij buik voelt ook helemaal hard aan, apart he! @rose, niet zoveel aan he als de rest lekker gedronken heeft en jij niets kan drinken! Ben het helemaal met je eens hoor, is niets voor die kleintjes daar! Maar ja hopelijk heb je het wel naar je zin!
Wil je mij die link eens sturen want die zie ik niet... Ik heb op de 9-maandenbeurs trouwens wel 2 proefkaartjes besteld. Ben benieuwd wat Daan er van vind.
@deeby had je site al een tijdje niet meer bekeken, maar wat leuk geworden zeg! ook die foto;s van ej buik zo, geweldig!
Hey meiden Ik heb lekker lang op bed gelegen vandaag, was zó moe! En zodra ik dan wakker word en ga draaien en doen dan wrdt de kleine ook wakker, dus dan voel ik meteen 'prik''prik''por' echt schattig Hmm, dacht alles onthouden te hebben.. Niet dus Even nog een keer teruglezen
@rose hihi dat lijkt me een heel grappig gevoel, ik heb gister de beeb van mijn collega gevoeld.. legde mijn koude hand op haar buik en er werd hard tegen haar geschopt of gekopt ze wist het niet zeker..hihi... zoo leuk!
Ze staan ook allemaal hier in 't album hoor maar thanx! Misschien moet ik hem na 10 maart alleen helemaal aanpassen. hihihi Kristel wat leuk zeg dat je je kleine zo goed voelt!
@debby http://www.geboortekaartjes.nl/ heb al 10 in mijn favorieten! hahaha.. @kristel goedemorgen! @rose ik ben het met je eens hoor, dat vind ik ook met de huishoudbeurt hoeveel moeders hun kinderen meeslepen.. is toch helemaal niet leuk voor ze! heb zefls medelijden met de kindersn als ze mee moeten winkelen..
@rose i love shoppen... heb nu al medelijden met mijn kindje..:S.. na ja als zijn papa niet mee wel.. waar ik niet van uit ga, want die vind winkelen ook leuk! Jaaa.. mijn vent vind winkelen leuk..(ben ik heel blij mee).. Hij heeft ook meer kleren en schoenen dan mij.. dat klopt dan weer niet....haha..
@Knarboor: Goed dat t gestopt is! We bestempelen t dus gewon als innestelingsbloeding! Ben je er al geruster op? @Red: Ik hoop dat gisteravond hét moment was en dat er nu een bevrucht eitje onderweg is naar de baarmoeder! Ik duim @Debby: Mooi dat alles weer goed was bij de vk en dat jullie samen het hartje weer even gehoord hebben. Mooi geluid is dat he? En echt lief dat Daan een McChicken en milkshake meenam voor je! Daar heb ik nu ook best wel zin in ineens @Sterretje: hoe gaat t met de misselijkheid? En als je je echt zorgen maakt, gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor. Hoef je je echt niet voor te schamen hoor @Rose: Leuk he als je buik ineens echt begint op te vallen. We willen wel weer een buikfoto zien binnenkort hoor! Hopelijk hou je t nog een beetje vol met alle dronken clowns en piraten enzo om je heen @Agneta: Ligt eraan waar je prikt.. Als je heel laag prikt zou t al je baarmoeder kunnen zijn waar je tegenaan zat en die is heel hard @Matta: Hmm... 1 dag overtijd. Zou je niet eens gaan testen? @Debby nog een keer: Het aanpassen aan de babysite straks is alleen maar leuk hoor! Ik ben er ook een paar dagen mee bezig geweest om er een meisjessite van te maken, maar t is superleuk @All: Dat was t volgens mij... Of ben ik iemand vergeten? Volgens mij wil de kleine ook even gedag zeggen trouwens, is heel druk aan t doen nu in mn buik.. dus bij deze: *zwaai*
@kristel hooiii beebje arends! haha..*aai over je buik van mij*.. Nou om eerlijk te zijn niet, want wij hebben de hele maand niet geklust.... Lief is alle weken weg geweest en alleen in het weekend was hij thuis en als ik mazzel had hoefde hij pas maandag avond weg..Hij is zoo kapot na het werk omdat hij werkdagen er tussen had zitten van 15 uur.. Begreep hem wel, maar vond het niet zo leuk.. HIj heeft beloofd dat het deze maand wordt anders.. het is nu wachten op ongi..
@Matta: Ja.. kan me heel goed voorstellen dat hij dan helemaal niet meer aan klussen moet denken.. Maarja, aan de andere kant; die kleine komt er niet zomaar, daar moet je gewoon heel erg je best voor doen (iig de meesten, uitzonderingen die al zwanger worden als ze aangekeken worden tellen even niet mee ) Ik hoop dat t de volgende ronde een stuk beter zal gaan en dat je dan over 4 weken ongeveer lekker in de stress zit over of je een test moet doen of niet (en dat als je m doet er natuurlijk 2 strepen op staan!)
t aanpassen lijkt me indd leuk! net zoals een behangetje uitzoeken enz enz... Eindelijk leuke kleertjes kopen etc etc. Heb er zin an!
@debby ja het is idd ook wel meer een vrouwen ding maar was toch wel blij dat ik met mijn vriend was. was wel ff gezellig maar we hadden niet langer moeten blijven hihi @matta lief he dat geschop komt nog nu is het nog zo minimaal hihi.. als ik over 20 weken bont en blauw ben aan de binnekant dan smeek ik trg naar deze tijd hihi @kristel ah wat lief ik zou het echt niet weten. vind eigenlijk een foto met de pasgebore kleine erop wel heel mooi maar verder nog echt niet over nagedacht hihi volgende week maandag weten we hopelijk of er een meisje of jongentje in me groeit en word ik 21
@Debby: Wij willen graag iets simpels, maar toch speciaal. Wij houden allebei niet van kaarten met cartoons ofzo erop of drukke plaatjes. Gewoon iets klassieks/moderns, maar toch apart. (Dus niet een kaart met een handje of voetje erop, dat is zo standaard, vind ik) @All: Wij gaan zo trouwens het bedje bestellen bij de prenatal! En hoogstwaarschijnlijk ook weer heel veel spullen kopen Ik ga me proberen in te houden!
@ Suikerboom.. Wat een prachtig kaartje! Wij hebben precies dezelfde kaart voor ons huwelijk! Ik wist niet dat deze ook bestond! Wat toevallig!