Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hallo dames!
    Ik snap er niets meer van. Het bloeden zet niet door, maar vankorgen wel veel oud bloed. Nu niets meer....
    We hebben gister morgen wel geklust wat erg veel pijn deed, dus het kan daar ook van komen... (kwam vriendlief mee, door het gestress heb ik daar helemaal niet aan gedacht!)
    Was vanmorgen wel ff goed verdrietig :cry:
    Als het deze maand niet gelukt mocht zijn, dan ga ik ook maar aan de gang met ovaluatietesten...

@dreamer, thnx voor je site! Maar hij is nu offline voor groot onderhoud.
    Dus ik ga s.a.p. kijken want ben erg nieuwschierig!
    Ik kan me ook helemaal voorstellen hoe je je voelde bij die vriendin. Zoals ik al eerder had verteld, is er bij ons een ware babyboom, ik hoef maar om mee heen te kijken en ik zie een zwangere..
    Ook op hyves word je ermee doodgegooid... Donderdag is het kindje van een 'oude' vriendin geboren.. ZÓ'N mooi kereltje...
    En wij maar slikken.... Het word odertussen een standaard zinnetje, maar we moeten ons best blijven doen opm positief te blijven en te denken, onze tijd komt wel! Maar soms vind ik dat erg moeilijk...!
    Ennuh, ik vier je jubeleum mee van het roken! Ben ook best trots op mezelf! Van een pakje per dag, naar helemaal zero :)

@Sammie, het zou idd ook ng de innesteling kunnen zijn, maar dus ook van het klussen... Ik weet het niet..
    Ben je er al uit wat je met je verjaardag gaat doen?

@ sterretje, het gaat nu wel.. Hoop dat het bloeden niet doorzet, het is nu gestopt. Las dat jij een korte cyclus hebt deze maand, heeerlijk! Juli klinkt idd veeeel beter dan augustus!

@natassie, ben je er al uit wat wanneer je gaat beginnen met je ovutesten?

ennn, toen wist ik het niet meer?! Haha sorry!

2. Ik ga even niet alles teruglezen, want werd wakker met een temperatuur van 37,9. En voelde me ook erg belabberd! Nu nog een beetje. FF doet ook raar vandaag. Ik wil alleen maar slapen, slapen, slapen.. En heb het dan weer heel koud en dan weer zweterig warm.. :(

1 ding viel me op: Sammie, als ik zo je kaartje zie zou ik zeggen, nog geen eisprong geweest.. En ja die medicijnen maken het niet betrouwbaarder.

Ik ga kijken of ik me voort kan bewegen nu :(

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat goed zeg al zo lang niet meer roken,
    op naar het volgende half jaar.

ik heb vandaag gewerkt,
    ben nu wel erg moe.
    zit nu lekker relaxed in de tuin.
    wat een lekker weertje,
    eindelijk weer eens zon.

ben nu heerlijk 4 dagen vrij.
    lekker rustig aan doen...

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Wat is het rustig hier vandaag!
    Wij gaan zo op weg naar huis weer (weer 3 uur in de auto zitten, pffff)
    Het was heel gezellig gisteravond! Lekker wijntjes gedronken, heel laat nog stomme films gekeken, we lagen in een deuk met zn allen hier, dat had ik echt nodig! :-D

Verder is de spotting bijna weg bij mij (EINDELIJK!) en kunnen we bijna aan de klus weer :p :whistle:
    Ik denk dat ik morgen ga beginnen met mn ovutesten, dus ik zal mn ei zeker niet missen :)

Hoe gaat het hier met iedereen?

Welkom @ nieuwe meiden trouwens!

Tot snel!

5. Niet meer actief

Hallo allemaal!

@romytamara: Ik hoop echt voor je dat het door het klussen komt of een innesteling, heb deze maand wel een goed gevoel over je haha.

@dreamer: Mooie jurk meid!

@alle nieuwe: Welkom!

Hier is alles heel rustig, sinds vandaag weer aan het tempen om zo niet overdonderd te worden door mijn ongi haha.
    Merk wel dat nu ik er niet meer zo mee bezig ben, ik niet meer misselijk ben en steekjes heb enzo. Gek he dat je eigen lichaam je zo gek kan maken elke cyclus weer he...

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo, wilde ff wat zeggen,

stond net heerlijk ff te douchen,
    en bemerkte dat ik helderrood bloed/slijm verlies heb.
    nog geen menstruatiekrampen enzo,
    maar toch.

hopelijk ben ik nu echt ongi.

hihi,
    nog nooit zo blij geweest ongi te zijn.

nog ff afwachten of het ook echt doorzet in een menstruatie en dat het niet bij een beetje blijft.

als ie doorzet zit ik vandaag op dag 1.

ik hou jullie op de hoogte.

7. Niet meer actief

Hey Mac,

Wat fijn dat je nu zekerheid hebt!
    En nou maar hopen dat het de volgende ronde hartsikke raak is!

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

dan is 10 augustus mijn NOD?

als alles klopt.

mag ik ook op de NOD lijst?

vindt het nu wel spannend worden,
    al wil ik er nog niet te veel vanuit gaan dat mn cyclus nu "normaal" is.

9. kom ff hallo zeggen. Produktieve dag gehad vandaag en nu nog ff verder in de tuin.
    Morgen kom ik weer kletsen.
    Veel liefs en een fijne avond

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

het is rustig hier...................

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik las dat meerdere stellen hier gaan trouwen.

ik heb het boek trouwen voor dummies hier nog liggen

in nieuwstaat,

iemand interesse om over te nemen?

xxx

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Jullie raden het al, ff nog snel bijlezen voordat ik naar me werk ga zo!
    Echt vreselijk, zo vroeg uit je bed op maandag morgen!

Gister zijn we lekker in nijmegen geweest, was erg gezellig daar met alle feesten en drukte nu!

Gelukkig waren we rond 10-en wel weer thuis, wilde eigenlijk nog een filmpje gaan kijken, maar was opeens zo beroerd, vreselijk misselijk en moe.
    Ben maar lekker naar me bedje gegaan.
    Gelukkig gelijk in slaap gevallen, en nu geen last meer van gelukkig!

Vanmorgen wel weer netjes 0,1 hoger en zoals ik al dacht, asl ik morgen geen eens meer een hogere temp heb dan nu, dan is mijn ei zeker afgelopen zaterdag geweest :D

Echt heerlijk, dat mijn ei al op dag 16 weer is!
    Volgende keer hopelijk weer korter!

Nou meiden een fijne dag allemaal, ik ben aan de arbeid ;)

13. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Alles goed hier?
    Met mij wel, alleen zit ik een beetje met een punt dat een beetje raar is.

Ik had een schatting gemaakt, na de laatste bijna positieve ovu-test dat ik op z'n vroegst donderdag ongi moest worden.

Dit zou dan een cyclus van 35 dagen zijn.

Normaal heb ik ALTIJD een lf van 14 dagen, nog niet anders gehad.

Nou is vandaag mijn temp 0,4 graden gezakt en hoewel ik nog geen ongikramp heb ga ik dus waarschijnlijk vandaag ongi worden.
    Nu zit ik pas op dag 31, en dat zou betekenen dat mijn ei tijdens de negatieve ovu-testen geweest zou zijn?

Weet iemand dit?

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@deborahv

ik heb niet echt verstand van die ovutesten.
    kan je dus ook niet echt helpen,
    zijn die testen 100% betrouwbaar?

@sterretje,

je woont dus vlakbij Nijmegen?
    Ik werk in Nijmegen en woon in arnhem.
    we wonen dus niet zo ver van elkaar vandaan.
    Drukte in Nijmegen he.
    Wij willen er ook nog ff heen, misschien vanavond ff.

werkse allen, ik ga vandaag van de zon genieten.
    lekker vrij.

nog steeds helder rood bloed verlies, al is het maar erg weinig.

xxx

15. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Hey dames...

Er is veel gebeurd hier zeg...heb nare berichten :( gelezen en leuke berichten ;) ....
    Heb de laatste tijd wel beetje meegelezen, maar zo goed als niet meegeschreven, is dan echt ff kijken en weer wegwezen...

Ik verwacht mijn NOD zo'n beetje woensdag...heb 2 weken gelden geloof ik mijn ei gevoeld op woensdag dus...dat is weer spannend.
    Moet morgen urine naar de ha wegbrengen omdat ik het idee heb een blaasontsteking te hebben...heb elke keer steken onderin mijn buik dus! Dus dat ga ik morgen dan horen hoe of wat...Verder heb ik nu een beetje pijnelijke boobs, maar dat kan ook ongi teken zijn he! ;)

16. Niet meer actief

Hey Jewel,

Leuk om jou weer eens te spreken hier!
    Ik hoop voor je dat je morgen goed bericht krijgt, dat je geen blaasontsteking hebt, maar een beebje in je buik :)

17. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Ja, dat zou wel mooi zijn natuurlijk! ;)
    Maar daar ga ik niet van uit...had namelijk mijn ei gevoeld 2 weken terug en had 2 dagen daarvoor geklust zeg maar en 1 dag erna...dus heb het idee dat het dan niet raak is...Ben bij mijn vborige zwangerschap zwanger geraakt tijdens eisprong! ;)

18. hallo allemaal,

Ik heb besloten dat ik het forum minder moet bezoeken. Ik raak ondertussen bijna geobserdeerd en kan aan niets anders meer denken.
    Ik ga proberen (bijna) niet meer langs te komen.
    Ik blijf jullie wel volgen en ik blijf voor jullie duimen dat we allemaal snel zwanger mogen worden.

Veel liefs en een dikke kus

19. Niet meer actief

Hey Ryanne,

Als je je daar beter bij voelt moet je dat echt doen meid!
    En wij zullen ook voor jou duimen hoor!

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ff een snel berichtje vanaf mn werk...
    @Ryanne :( Jammer! Maar ik snap je wel.
    Als het bij mij deze maand niet raak is, ga ik ook proberen dit forum met rust te laten..! Succes meis! Ik blij evengoed voor je duimen.

Verder:
    \:D/ :whistle: Bloeden heeft niet doorgezet! whaaaa ben zo opgelucht! Het was denk ik echt van het klussen, of misschien wel de innesteling! Want heb alleen nog maar een heeel klein beetje oud bloed gehad, daarna niets meer! VIEUWW! :D
    Ik probeer moed te houden!

Deel Deze Pagina