@debby ik denk dat wij voor iets aparts gaan! dat ze denken, ja dat is echt iets voor hun! @kristel ja baalde er ook al ontzettend veel van, want in de tijd dat mijn ei kwam was hij wel thuis..:'(... maar goed net wat je zegt ik hoop echt dat ik over 4 weken ontzettend loop te stressen! wat voor bedje ga je bestellen? hihi..Kristel hou je in ..hahaha @suikerboon prachtig kaartje hoor! @rose ja ik vond het heel bijzonder.. hahaha iddd.. hopen dat je niet zo'n kindje krijgt als ik .. ik heb mijn moeder een gekneusde rib geschopt..*oeps*... toen al een beetje lomp..haha..
heb je een foto van t bedje? Ik ben benieuwd wat Daan leuk vind, volgens mij maakt het hem allemaal niet zo veel uit. Ik kijk wel naar leuke kleurtjes. Girafje vind ik ook erg leuk! Ik heb nu dus 2 kaartjes besteld dus ben erg benieuwd. Veel plezier met shoppuhhhhh!
Nou, we zitten te denken om een bedje te bestellen, maar we weten niet hoe die er in t echt uit ziet, alleen van de foto. Dus we gaan zo even kijken, maar misschien zien we wel een ander mooi bedje. We gaan dus even uitgebreid kijken Commode wordt iig gewoon een mooie witte ladekast van de ikea en kast hoeven we niet te kopen want ze heeft een grote inloopkast op de slaapkamer. (hoezo verwend )
hey hallo, matta ik ben net naar het postkantoor geweest en je pakje is weg! kristel veel plezier met het kopen van het bedje...wij hebben ook een inloop kast....en een vaste kaste wand op de baby kamer....dus wij hadden ook geen kast nodig...en hebben ook alles besteld bij de pretanaal! haha met mij hier alles goed..
@kristel, wat leuk het bedje uitzoeken! Nou jullie kleine meid kan dus volop verwend worden met allemaal mooie kleertjes hihi @debby, denk dat wij ook een rustig geboorte kaartje nemen, niet te druk en niet met allerlei kleurige plaatjes @lynn, nog ff meid dat zit het er op, las dat je een ks krijgt, zie je er tegen op?
@Debby: haha, gelukkig drinkt Kimo echt bijna nooit, dus dat heeft ie niet nodig En hij heeft de hele zolder voor zichzelf dus ook hij is best verwend @Lynn: Vandaar dat jullie dus ook zoveel spullen kopen voor de kleine, jullie hebben ook genoeg ruimte ervoor @All: Zo, eventjes een broodje hamburger eten (kwijl) en daarna weg
Eet smakelijk kris en veel plezier zo bij het shoppen! (houd je je portemonnee wel een beetje in de gaten ) Hier ben ik er ook vandoor, ff wat eten en dan langs een oud collegatje van me, maar eens vertellen dat ik zwanger ben! Tot strakjes weer!
haha kristel..zouu je wel denken he...ik ben aardig op weg....en wat nog niet is kan vast nog komen... ik ga ook maar eens wat te eten zoeken sterretje....hoe gaaat het bij jou...las dat je onzeker bent...wat heel goed te begrijpen is....doen wat je zelf het fijnste vind....al bel je 100x...groot gelijk!
ik voel de kleine nu al 15 minuten en als ik van houding verander dan veranderd mijn buik in een punt hihi.. je ziet echt zo'n punt eruit steken wat zou dat kunnen zijn? @kristel zo een inloopkast toe maar lekker hoor
@lynn oke, spannend :d.. dan zie ik het snel verschijnen! dankje wel! @kristel lekker winkelen! @rose dat zijn vast de benen van je baby..haha @sterretje veel plezier met op visite gaan! @all heb net een kaartje gekocht van eeen zoon, kennisje is bevallen van een zoon.. haar vriend zit op voetballen.. dus ik dacht jaa dit kaartje is leuk.. van een supporter geboren.. zie ik net to mijn grote schrikd at het een feyenoord kaart is...wat zoo ontzettend dom.. toevallig weet ik dat haar vader fan is van feyenoord.. koop nog wel even een ander kaartje en dan bewaar ik dze, voor een diehard feyenoord fan..haha! stom zeg!
ik ben er nog maar ben me druk in een kerstjurkje aan het persen hihi en ga me haar even stijlen want dat is nu een bos droog haar
haha.. je buik.. dommm..hahaha..op bed liggen werkt meestal met een spijkerbroek... of over je hoofd inplaats van in het jurkje stappen!
He meiden, ik ben er weer 'k Was lekker vroeg klaar. Wijkverpleegkundige kwam voor intake langs in 't gezin en toen ben ik maar weggegaan. Kon toch niks meer doen. Ze waren tevreden en 'k heb een grote doos merci gekregen! @Sterretje, als je die bevestiging nodig hebt, zou ik gewoon bellen! @Debby, fijn dat alles goed was bij de verloskundige! 'k Was net ff bij de Bentex, wat hebben ze daar ook super schattige kleertjes! @All, zou 'k vanavond voor de zekerheid nog moeten klussen? Hoelang blijft een eitje leven, 12 of 24 uur?
@red geloof 24 uur. ik heb hem ook aangekregen maar heb er een dikke trui onder aan dus hij zit een beetje strak om mijn armen. @debby we gaan zo naar de stad met z'n alle maar mijn vriend heeft moeten werken vandaag dus die is zometeen pas thuis. dan gaan we en waarschijnlijk blijven we tot 12 uur in de stad (dan is de afsluiting van de canraval op het vrijthof) en dan heb ik het wel weer gehad voor dit jaar. ben trouwens de afgelopen 2 dagen samen met vriendlief als cowboy/cowgirl gegaan was erg leuk