Meiden, ik ga jullie verlaten.. moet morgen tot 18:00 helaas! Ga hopen dat ik het vol hou! Begin weer misselijk te worden dus lekker op één oor! Fijne avond allemaal en tot morgen.
ja ik probeer nu wel zo min ogelijk t esnoepen want ik wil niet teveel aankomen kwa slecht eten snap je. aankomen gebeurt nu toch maar ik wil niet teveel aankomen.
Ik begrijp je Agneta. Ook goed dat je iig probeert minder te snoepen. Als je maar wel probeert verder goed te eten
Hey Agneta, heb precies hetzelfde... Wil ook niet teveel aankomen, t moet er later ook allemaal weer af! Kan me nu aardig inhouden met snaaien en juist extra gezond eten, maar iedereen zegt wel dat dat vanzelf niet meer lukt... Heb ook de hele dag gerommel in mn buik, voel m gewoon de hele dag! Heel raar, mn darmen zijn gewoon onwijs in de weer.. Maar wel een fijne bevestiging dat er iets gaande is daarbinnen. T schijnt dat zelfs 'menstruatiepijn' een goed teken kan zijn, terwijl ik steeds bang ben daarvoor, dat k gewoon ongesteld zou worden...
ja dat wel maar ik probeer geen zoete tussendoortjes enzo te nemen en als ik trek heb een stuk komkommer o.i.d
Dat goede eten doe je vanzelf, anders ga je namelijk gewoon van je stokje! Dat geeft wel aan dat je lijf wel eten nodig heeft!
@ linda, snap best dat je je dan zorgen maakt. Die klachten lijken ook zo op elkaar! Je krijgt in feite in het begin maar weinig bevestiging. @ agneta, goed dat je dat kunt laten staan! Mijn discipline lijkt wel zo zacht als wat..
zow jullie gaan weer snel...ik heb heerlijk verlof dus hoef lekker morgen er niet vroeg uit...daarin tehen lig ik uren wakker van het maagzuur... en over aan komen en eten...ik heb al 8 maanden niet meer op de weeg schaal gestaan....en ik denk dat ik wel een aantal kilo ben aangekomen...ik geniet nu nog ff van de lekkere dingen en dan is het over...dan ga k op de weegschaal en gezond eten en borstvoeding geven!
linda ik ken dat gevoel die darmen he soms vervelend maar inderdaad een teken dat er iets gebeurt daar binnen!
zo even kijken wat ik onthouden hebt @linda: jee gefeliciteerd meid. geniet ervan. @agneta: jee wat een buik al leuk hoor..(al meer als ik hihi) @jolijn: zie ook wel wat verschil hoor..leuk toch chips ben de rest weer vergeten sorry...
Wat vervelend dat je zo'n last hebt van dat maagzuur lynn. Wel lekker dat je nu verlof hebt! Dan kun je het een beetje rustig aan doen
@Agneta: Mooie buik al zeg! @Snoepen: In het begin probeerde ik ook de zoetighed en snacks zoveel mogelijk te laten staan, maar op een gegeven moment nemen de hormonen het gewoon helemaal over en valt er niks meer te beginnen met gezonde voornemens @Dreamer: dat zijn idd de dingen die je nodig hebt voor het bedje Molton onderlegger voor bij t voeteneinde zeg maar, daaroverheen een molton hoeslaken, daaroverheen een normaal hoeslaken, een laken om onder te liggen, daarop een deken en dan eventueel een hydrofiele luier onder het hoofdje Op de verpakkingen van t beddegoed van de prenatal staat precies hoe en wat en toen ik dat voor t eerst zag werd ik echt gek, dat je zoveel nodig hebt voor een fucking bedje @Linda: Gefeliciteerd Geloof je t al een beetje? En ik denk idd ook dat je 'pas' 4 weken en 2 dagen zwanger bent.. op je NOD (no matter hoe lang je cyclus is) ben je namelijk 4 weke nzwanger, uitgaande van dat je 2 weken voor je NOD je eisprong gehad hebt. @All: Ik duik zo lekker mn bedje in, ben kapot! Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker kris! We weten dat je er nog bent agneta We proberen je duidelijk te maken dat je NIET DIK bent en dat je nu een FANTASTISCH ZWANGERSCHAPSBUIKJE hebt
@Kristel: ik heb bij mn eigen bed ook een matrasbeschermer, een matras, een molton hoeslaken en een gewoon hoeslaken. Ben het dus wel gewend Het enige wat extra is is een zeiltje. Maar dan weet ik iig dat ik niet verkeerd zit te denken! We hebben namelijk besloten om lekker spulletjes te gaan kopen als we dat willen.