Hey Nen en Dreamer, t is leuk om af en toe al wat te kopen he! Dat helpt je om moed te houden vond ik altijd!
Heb jij al dingen in huis Linda? Zo, ik heb net de laatste woorden getypt voor school en houd het weer voor gezien voor vandaag. Morgenochtend ga ik wel weer verder. Ik ben nu intellectueel uitgeput haha
@Dreamer: ja, nu je het zegt... wij hebben een matrasbeschermer, matras dan, molton onderlegger en dan nog een hoeslaken eroverheen. Maar daar denk je helemaal niet over na, ik niet althans Leuk dat jullie besloten hebben om spulletjes te kopen! Ik moet zeggen dat mijn ervaring daar toch wel goed mee was. Het gaf me gewoon een fijn gevoel, zo van: Dat kindje komt toch ooit wel en dit maakt het wat tastbaarder dat dat kindje écht wel een keer gaat komen. Snap je? En t maakte het wachten wat draaglijker, waarom weet ik ook niet. En toen was ik zwanger en toen durfde ik ineens de eerste weken niks meer te kopen Wel laten zien he, als je wat gekocht hebt @All: Nu ben ik echt weg
Ja eerder wilde ik perse geen spulletjes kopen. Maar ja, nu heb ik toch 8 maanden niks geen kans en dat voelt gewoon k*t. Als ik dan naar die kleine spulletjes kijk voelt dat prettig, dan weet ik gewoon waar we het voor doen. Dus ja, waarom dan nog niks kopen he! Moet het alleen goed verstoppen, want nog altijd weet niemand er vanaf @Agneta: moet je eens naar de Prenatal in Leiderdorp gaan (megastore) Je kijkt je ogen uit daar! Zit tegenover het MCK, wij gaan na elke afspraak even neuzen
dreamer dat zeiltje komt er ook nog bij hoor....als je dadelijk zwanger bent....om je matras te bescheremen tegen vruchtwater!
oja dat is waar we rijden er altijd langs als we naar leon zijn ouders gaan. goed dat je het zegt want die in het stadshart stelt geen reet voor zo klein.
Ik bewaar de babyspulletjes in een koffer. We gaan toch niet op vakantie dit jaar... En ik koop geen grote dingen. Eerder schattige kleertjes of misschien een knuffeltje ofzo als ik er tegenaan loop
@Lynn: ja tegen die tijd komt er idd een zeiltje ja Heb jij hem er al op liggen? Lijkt me echt niet fijn liggen trouwens! @Agneta: stadshart is idd niks. Maar die megastore is zeker een bezoekje waard!
Ik ook idd kleine pakjes en als er een pakje of rompertje bij een tijdschrift zit... Ik vind maat 50 pakjes altijd zow lief! Morgen maar ff neuzen bij de Hema! Mn handen jeuken!
dames ik ben weg slaap lekker ps linda met mij en de baby gaat het goed.. de beste weken komen nu denk ik want ben nu minder misselijk (nou ja lees niet meer elke dag) ben nu echt weg...
meiden, ik ga er vandoor! Tis een lange dag geweest en mijn ogen vallen hier bijna dicht... Zal morgen ook weer rond 8u achter de laptop zitten om verder te gaan, dus ik ga lekker slapen.. Fijne avond nog allemaal en alvast lekker slapen! Liefs
Weltrusten allemaal! Prenatal is ook een goede tip! Misschien cross ik morgen wel ff naar Kanaleneiland, daar zit ook zo'n mooie grote! Zie net op de site dat het nieuwe magazine uit is! En nieuwe zwangerschapscollectie!
goede morgen meiden wil jullie een fijne werk/vrije dag toewensen ik ga werken tot 5 uur en daarna naar school toe tot half 11 dus ben er vandaag niet meer xxx