Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Linda: Zou heel goed kunnen hoor! Mijn dieren gedragen zich ook heel anders sinds de zwangerschap.
    1 kater die wilde nooit aandacht (alleen eten :p) en nu loopt ie continu achter mn kont aan en wil steeds bij me liggen.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, de meeste kindjes slapen in de zomer gewoon in hun kleertjes onder de dekentjes. Als het erg heet is, kun je idd in rompertje laten slapen en eventueel zonder dekentje.
    Maar als ze nog zo klein zijn hebben ze vaak moeite om zich warm te houden. Als de temperatuur te hoog is, kun je altijd de kleertjes uitdoen, doek af, deken weg, etc.

@Linda, 'k heb wel eens gehoord dat ze 't van 't begin af aan door kunnen hebben. Net zoals dieren 't door hebben als de bevalling er aan zit te komen.

'k Ga weer even verder met de afwas ;)

3. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Kristel, ik zou me daar nog niet te druk over maken, hoor meid... De regel is dat je haar ong net zoveel aantrekt als je zelf hebt... En té warm is nooit goed.... T lijkt mij een rompertje met lakentje of romoertje met (zomer)slaapzakje... Maar ligt er natuurlijk aan hoe warm t is, voor hetzelfde geld is t in april al zomer hier en regent het de hele echte zomer!

4. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee allemaal.

Hoe is het hier? Zo te lezen goed! Hier minder! Heb gisteren avond zo'n vreselijke hormonale bui gehad! Heb wel een uur lopen janken! Met mijn hoofd tegen de keuken kastjes aangedlagen en Raimon van me af geduwd! Gelukkig ging het een uur beter en kon ik weer rustig worden! Ik weet niet wat me bezielde, normaal ben ik zo rustig! Echt belachelijk!

Dit wilde ik even melden. Kennen jullie dit?
    Liefs

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat vraag is me nou ook af... Nu is het ijskoud op de kamer (daar is natuurlijk verwarming voor, maar in de zomer hoe hou je het dan nice en cool. Een ventilator lijkt me indd geen goed idee. Of misschien als je het niet op je kindje richt maar tegen een muur ofzo?

En passie... dat is en blijft een moeilijke als je zwanger wilt worden en zwanger bent. Tenminste ik heb er nu nog last... hetw ordt gelukkig al wat minder maar moet me er echt toe zetten.

Mijn mannetje wilt altijd wel, dus heb niet echt een probleem gehad met dat ik m'n ei had en niet kon klussen.

Ik ga vandaag en of morgen ook maar eens wat energie steken in wat q-time. :) Dat hebben we wel weer even nodig.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hehe, het is echt erg dat ik me nu al druk maak om dingen die voorlopig nog helemaal niet aan de orde zijn... Hormonen denk ik.. Normaal gesproken maak ik me namelijk helemaal nooit druk :(
    Ik wil t allemaal gewoon zo goed mogelijk doen. (zoals elke moeder)

@Jolyn: Ik ken het wel hoor.. Ik heb ook wel zulke momenten gehad, dan voel je je net een klein kind die zn zin niet krijgt ofzo :)
    Probeer er achteraf maar gewoon om te lachen ;) Komt goed hoor!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Overdag zal ik 't kindje gewoon op de koelste plek neerleggen. 's Avonds alles even lekker openzetten, misschien even ventilator aan en daarna je kindje laten slapen.

Ik geloof dat ik er ook maar 's flink wat energie in ga steken!

8. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Jolijn, ik herken dit (gelukkig) nog niet, maar ben natuurlijk nog niet zo heel erg onder invloed van hormonen! Ik ben juist absoluut niet emo, terwijl k dat normaal wel ben! Heb nog geen traan gelaten sinds ik weet dat k zwanger ben, terwijl k wel in tranen uitbarstte toen mn vriendin t vorige week vertelde...

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahaha :D You go girl!

Wij warmen nu ook eerst even de kamer op voordat we gaan slapen, dat doen we ook als de kleine er is denk ik en in de zomer juist het zo cool mogelijk proberen te houden. lekker luchten etc. Gelukkig staat de zon wel op de andere kant, alleen brand je 's ochtends je bed uit dus misschien kunnen we dat nog verhelpen door goede gordijnen ofzo.

10. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zit ff t journaal te kijken, er is een vliegtuigongeluk gebeurd op schiphol... maar t valt geloof ik mee, alleen gewonden...

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja dat vliegtuig ligt in 3 stukken!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @jolijn toevallig had ik vorige week een keer savonsds ook zo'n gekke bui, werd helemaal wild en me mannetje mocht ook echt niet bij me komen
    Heel raar want zo ben ik ook helemaal neit gelukkig, daarna geen last meer van gehad, maar schrok er zelf ook wel een beetje van achteraf
    Nou ja hoort er allemaal bij he!

@kristel, moeilijk he al die dingen, lijkt allemaal nog zo onwerkelijk hoe het straks allemaal zal zijn
    Tegen die tijd heb je waarschijnlijk nog meer info er over, en al je vragen op je kraamhulp afvuren straks zodat je overal een antwoord op hebt wat je wil weten!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ach, ik zie tegen die tijd wel hoe we t gaan doen ! :D
    Kan nu wel allerlei scenario's enzo gaan bedenken, maar ik denk dat het, als het zover is, vanzelf gaat allemaal. Dan ga je gewoon op je gevoel af :)

Ik ben er nu vandoor, heb pijn in mn rug en kleine is heel druk aan t doen.. Ga even op de bank liggen en een dvdtje kijken :)

*zwaai*

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Je moeder instinct zal je tegen die tijd wel genoeg vertellen waarschijnlijk ja!

Hier ook even weg, boodschapjes doen en daarna maar een broodje smeren

Heb ondertussen de badkamer al af en boven gestofd, dus ben aardig op weg hihi

15. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker ff relaxen Kristel! T komt tegen die tijd idd vast allemaal goed! Fijne middag! X

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi meiden

zag ik nou goed dat linda ook zwanger is? geloof dat ik echt wat gemist heb
    gefeliciteerd meid :D super om te lezen. het worden er nu echt veel :D kunnen binnekort de topic naam veranderen hihi :D maar dan moet de rest ook oversteken :D die nog niet zwanger is ;)

gister was weer heel gezellig ben alleen later op de avond door me rug gegaan toen ik thuis was dus dat deed flink pijn en ook vanacht erg veel last van gehad.

ben eigenlijk wel blij dat het voorbij is :D lekker rust ff 3 dagen. aangezien we zaterdag weer het huis vol hebben. mijn broertje houdt een afscheidsfeest omdat hij over 2 weken naar afghanistan vertrekt voor 4,5 maand en ik de dag erna mijn verjaardag dus druk druk druk..

hoe is het verder hier?

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    jeetje ze maken zijn wel hysterisch om dat vliegtuig zeg.

hey rose hoe is het met je?
    jammer dat je broertje weg moet naar afganistan.
    wat balen van je rug doet echt zeer he.

18. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @rose: Je hebt niet veel gemist hoor, weet t zelf pas vanaf zondag en heb t gister pas hier gemeld! Kan t nu wel weer hebben om mee te kletsen hier!

19. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Gelukkig dat jullie dat gevoel kennen! Ik leek wel wen of andere gek!

20. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weer ff n vraagje aan jullie: probeer de verloskundige te bellen om een afspraak te maken, maar krijg een bandje met alleen een 06-nummer voor dringende vragen en verloskundige hulp. Das toch raar? Heb nu geen idee of er ooit een tijdstip is waarop je een afspraak kan maken! Zal k dat nummer maar gewoon bellen, moeten ze t verhaal maar duidelijk vertellen toch? Zal je zien dat ze midden in een bevalling zit haha!

Deel Deze Pagina