Kinderopvang is geregeld voor op de vrijdagen, de andere 2 dagen gaat ons kindje naar oma. En de kraamzorg had ik al in week 9 geregeld geloof ik. hihihi Komt mede omdat mijn schoonmoeder ook haar ooievaartje heeft en het dus ook zou mogen doen, maar daar zit ik absoluut niet op te wachten. Dus regelen voordat het in haar hoofd op kwam. hahaha
Daar ben ik weer even. Heb net boodschappen gedaan en ga zo een appelkruimeltaart maken, heb ik heel erg zin in Wij hebben de kraamzorg meteen na de 12-weken echo geregeld. Ze raden wel aan om t voor de 16 weken ofzo te regelen, dan heb je gegarandeerd kraamzorg straks. Ik ga mn taart bakken!
MMm lekker kris, als de taart klaar is straks, wil ik ook een stukje hoor! @debby, goed idee meis, zou ook niet op mijn schoonmoeder al die tijd zitten te wachten!
Heb je van je vk geen info gehad over de kraamzorg bij jou in de buurt, de verschillende die er zijn en of je dit via je verzekering moet doen of niet? Ik heb een heel boekje waar allemaal verschillende in staan ik moet via mijn zv het opgeven en dan zelf na een paar weken even checken of het daadwerkelijk aangekomen is bij de kraamzorg
Joehoe! 8 April de eerste afspraak bij de vk! En mag een afspraak maken in t ziekenhuis voor n echo over 4 weken! Ze gaan er toch maar vanuit dat ik 5 weken ben en dan op de echo meten of dat klopt! mn test-foto's staan in mn album! En n foto van mn lief, maar das niet echt een voordelige, haha!
Ja, ze zegt ga er maar vanuit en dan kunnen ze op de echo wel meten of t klopt! Ik denk van niet, want weet precies wanneer k mijn ei gehad heb! Maar mag nu in ieder geval een week eerder voor n echo dan k dacht! @Sterretje: krijg nu maar 1 echo hoor, maar dat doen ze hier in t zh en niet bij de vk... Ga mn lief ff bellen wat voor tijdstip hij handig vindt voor de echo, hoop wel dat t op woensdag(mn vrije dag) kan!
Dames, bij te koop aangeboden op deze site staat een Angelsound voor 20 euries... Alleen het batterijklepje sluit niet meer goed..
@agneta ja 4,5 maand is errug lang zeker als het in zo'n gebied is waar gevaar heerst maar het is niet anders. ben er wel vaak verdrietig om. hoe is het met jouw? ik heb wel al kraamverzorging geregeld. het is ook altijd erg druk in de zomer dus vroeg erbij zijn is niks mis mee @linda leuk zeg kon je het dan niet meer hebben om hier mee te kletsen? @sterretje jeetje 60 wachtende dat is wel erg veel. heb je wel nog andere mogelijkheden bij jouw in de omgeving als die niks word? ga nu even de badkamer soppen.
@linda: gefeliciteerd! wat fijn dat je zo snel een echo krijgt! @rose: gezellig al die feestjes.. maar wel altijd vermoeiend vind ik @debby: wat vervelend dat er niks uit handen komt.. hoe komt het? Je bent er vroeg bij met de kraamzorg.. maar snap je punt wel zou ook niet willen dat mijn schoonmoeder het hier zou doen.. @nen: ook al druk aan het werk ik ben blij dat ik een dagje vrij heb ga zo maar eens de badkamer poetsen en een was aanzetten is hard nodig @sterretje: is er dan zon lange wachttijd bij jullie.. echt niet normaal.. moet je je zeker al inschrijven voordat je zwanger bent ofzo :S misschien is het een idee om bij jullie een kdv te starten.. @kristel: leuk he taarten bakken.. is echt een hobby van mij.. doe het alleen bijna nooit want ik lust zelf geen taart :S moet vriendlief hem in zijn 1tje opeten @agneta: wat raar dat ze je zonder info weg heeft laten gaan :S Ik ga nu ook even de was doen en de badkamer soppen is dat ook weer gebeurd
En hebben jullie dan de kinderopvang al geregeld? Kan t misschien beter vast doen? Als t mis gaat kan k dat toch altijd nog afzeggen?
@rose, er zijn wel 5 locaties in totaal, maar op de locatie die we willen zijn 60 wachtende voor ons.... Maar goed anders de eerste tijd maar op een andere locatie, dat maakt ook niet zoveel uit, als we maar een plekje hebben! Er is nog wel een kinderdagverblijf hier, maar dat vond ik niets, dus hoop dat het zo gaat lukken! En anders tegen die tijd maar voorlopig een oppas als het echt niet lukt!
Hebben jullie al beelden gezien van dat vliegtuig wat gecrasht is? Ik zie nu op rtl7 dat er echt wel een rij van zowat 20 ambu's daar staat terwijl er zelfs al heel veel slachtoffers zijn vervoerd
wow had niet eens meegekregen dat een vliegtuig gecrasht was.. zal dat weer een terrorisische aanval zijn