Hoi meiden ik ben 25 en heb al een zoontje van 4 1/2 jaar we zijn nu bezig voor de 2de al was dit geheel gepland ben mn pil een aantal keren vergeten in de 1ste week maar mocht ik niet zwanger zijn dan gaan we alsnog voor een 2de wondertje! Succes iedereen die zwanger is en wilt worden
@ Dreamer, nee voel me belabberd.. temp is weer gestegen vanmorgen ook. Buikpijn, keelpijn, misselijk, vreselijk moe.. geen energie ergens voor. Flink balen nu dit precies in de klusperiode (voor ons huis) valt. Maar ik doe rustig aan en slaap veel. Hopelijk snel weer over. Trouwens ik heb soms ook Vista problemen.. de laptop start 's ochtends niet goed op. Krijg dan geen beeld. Dan gaat ie automatisch uit. Zet ik 'm nog een keer aan en krijg ik weer geen beeld. Dan moet ik 'm zelf uitzetten. Dan ff paar seconden wachten en zet ik 'm aan, dan krijg ik foutherstel ofzo.. echt lomp.. me man zei dat hij dat op zijn computer met Vista ook soms heeft. Nou hier iedere dag nu ineens.. Ik ga weer me bed in nu, pff ale: sorry dat ik zo weinig reageer . PS creamy heb ik altijd, behalve met me ei, verder bijna altijd creamy.
Hey meiden, hoe gaat het hier? @Desiree: Ik hoop dat je je snel beter voelt meid! @Dreamer: Al begonnen met ovutesten? @Natas: Jij bent ook alweer begonnen met ovutesten he? Doen ze al wat of nog niet? @Sterretje: Hoe gaat t met je? @De rest: Sorry, heb niet echt terug gelezen dus vandaar niet echt persoonlijke reacties! Verder ben ik gisteren begonnen met ovutesten, maar ze zijn nog zo negatief als de pest Ik hoop toch wel dat ie morgen positief wordt, ik heb geen zin in een langere cyclus namelijk Verder ben ik eindelijk van mn buikpijn af en van de andere klachten ook, dus het klusfestijn is begonnen! Zo, en nu ga ik even de garage een beetje opruimen, ze komen morgen onze nieuwe bank brengen en dan moet de oude natuurlijk aan de kant. Ik kan niet wachten tot ie er is! xx
Desiree beterschap! Evene lekker uitzieken en er dan weer voor gaan! Aliki, ik hoop voor je dat het raak is. Ik zit hier inmiddels op het wachtbankje. Heb net 7 dagen primolut geslikt en zit nu te wachten op mijn ongi. Ik hoop dat die erg snel komt, zodat we kunnen beginnen met de hormonen. Ik kijk nog maar op de paar dagen op het forum, dus lees niet alles terug, dat is mij net iets te veel.
@Dees: balen meis! Hoop dat je snel beter bent. Anders ff anti-grippine halen? Heb het zelf nooit gebruikt hoor, maar als je de tijd nodig hebt kan je zoiets wel gebruiken denk. En vista sucks! Ben nu ook op zoek naar een laptop met xp. Zijn er wel, maar zeer weinig. Ik ben gewoon bang om een andere laptop te kopen, want weet niet waar het probleem aan lag. Kan aan mij zijn (lijkt me niet) Kan aan het type laptop liggen. Of het is vista. Ik gok op vista, want deze met xp geeft geen problemen. Maar ja, wat als het wel aan mij ligt? Ben echt onzeker geworden erdoor, stomme verkopers daar! Ben dus keihard aan het hopen dat dit ouwe beessie het nog een tijdje volhoudt! @Natas: ik ga morgenochten beginnen met de testen. Ben benieuwd wat ze doen. Jij al begonnen ermee dan? Wat vind je ervan? Ist wat of hadden we toch beter die duurdere kunnen kopen? @Suhe: ik dacht dat je ongi vaak al binnen de slikdagen moest komen? Hoop voor je dat ie snel doorbreekt zodat je verder kan. @Kristel: nee ga morgen beginnen met testen. Een ander merk nu, dus ben benieuwd wat ze doen! Heb je normaal op dag 11 al een posi test dan? Mijn vroegste ei was to nu op dag 16. Ben benieuwd wat ie deze ronde doet. Welkom Aliki Neem aan dat je bedoeld ongepland ipv gepland? @Meisje87: hahaha nou zou het toch niet in ijsvorm willen hoor
ik heb er gisteren 1 gedaan die ovutest maar denk verkeerd... want het duurde laaannngggg heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang kan ook komen dat me urine niet geconcentreerd geneig was maar straks over 1 uurtje nog 1 proberen kijken wat ze doen.. hopelijk neit flut..
Hoelang moet je ze in je urine houden dan? Heb dat nog niet echt ergens gelezen. Bij die van sensitest 5 seconden. Hoop dat ze niet flut zijn!
staat op 5 seconden ook.. dan neer leggen en dacht aflezen na 20 minuten als het roze op de achtergrond helemaal verdwenen is.. las eerst dat het na 5 minuten kon daarna na 20 minuten dus weet het niet meer laat ik het er maar op houden na 20 minuten dan.. ben benieuw straks of hij nu wel fatsoenlijk werk anders ga ik die site mailen dat het flut is
*pakt zo'n ovu test erbij* 5 seconde in de urine houden. na 5 minuten aflezen niet na 10 minuten meer aflezen. Dus binnen 5-10 minuten moet je het resultaat aflezen. Zal morgen wel merken wat ie bij mij doet!
Test je nog wel eens tussen door of je toch niet zwanger bent dan? Want die kans blijft er natuurlijk wel gewoon als jullie steeds door blijven gaan met klussen! En tja, je leert een hoop hier he haha! Altijd leuk om weer nieuwe dingen te weten te komen!
Pff, sinds gisteren niet meer ongesteld, maar heb sinds gisteren vreselijke hoofpijn en ben misselijk. Pijnstillers helpen niet (ook zware die ik op doktersvoorschrift voor menstruatiepijn heb )! Mijn NOD heb ik maar ff op 8 augustus gezet, dan ga ik er vanuit dat ik een cyclus van 30 dagen heb deze keer (dreamer, mag van mij op je lijstje hoor). Ik heb me voorgenomen pas te testen als ik rond de 16e augustus nog niet ongesteld ben, zou ik het zo lang vol kunnen houden?
Hallo allemaal! heb een heerlijke dag gehad hier! Lekker een daagje naar de stad geweest! Nieuwe kleding gekocht en voor de bruiloft geshopt! Allemaal erg leuk, alleen wel blut nu Vandaag temp gelijk aan gister, maar wel echt mijn ei afgelopen zaterdag gehad, zoals ik al dacht, dus dat is heel mooi! @dreamer, spannend morgen weer aan de testen! Hopelijk blijft je cyclus nu echt zo! En wie weet deze maand wel een duidelijk positieve! En anders weet je wanneer die wel positief is! GA heel hard duimen voor dit eitje, dat hij heel graag bevrucht wil worden! @natassie, hoe is het meissie? En wat was de uitslag van deze test? Hoop dat tie het nu wel goed doet! Spannend weer he! @kristel, hoop zo voor je dat je deze keer niet opeens een veel langere cyclus gaat krijgen,dat zou echt balen zijn! Wel blij dat alles weer beter gaat nu, nu kun je gewoon weer verder gaan! Volgende week naar de gyn toch? Gaan ze dan een echo doen? En kijken naar je ei ofzo? @desiree, he meis wat vervelend dat je zo naar bent, berterschap hoor, knap maar snel weer op! @aliki83, welkom meis! Ik hoop voor je mee dat je deze maand zwanger mag zijn!
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 1: MamaAsh 13: Alexia R, 1e ronde 20: Romytamara 20: Sammie88 23: Desiree1986, 10e ronde 25: Meisje87 25: Butterfly26 26: Lexy4 26: Sterretje08 Augustus 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83, 3e ronde 5: Natassie 8: Marietje83 10: Mac, 1e ronde
@Marietje, je staat erop Het is niet mijn lijstje hoor Gewoon van dit topic Ik wilde ook pas een week na nod testen, maar dat lukte me mooi niet! Mede omdat mn ongi al was geweest hoor @Sterretje: lekker shoppennnnnn! En fijn dat je nu zekerheid hebt over je ei Ik heb nu dezelfde testen als Natas, dus weet niet wat deze gaan doen. Merk het vanzelf. Ga uit van ongeveer dag 16 en voel het altijd wel gelukkig. Dus mochten ze niet positief uitslaan klussen we alsnog op tijd. @Marietje again Erg he hoofdpijn. Heb je dat vaker of nu voor het eerst zo erg? Natas wat deed die test vandaag?
heey die test eed vandaag wel normaal.. maar een donkere streep was het ook neit de teststreep.. maar idd wel na 5 minuten aflezen dus hopelijk werken ze gewoon goed
@Dreamer: Heel irri die hoofdpijn, heb er de laatste tijd vaker last van. Soms vind ik het de moeite niet om er iets tegen in te nemen, maar is het wel lastig. Nu is de pijn ook heel erg...... Hopelijk ist snel over. Realiseer me net dat mn NOD op 08/08/08 staat
Haha ja ik had het al door Ben jij eigenlijk ouder of jonger dan mij? (kijk maar in mn profiel als je je geboortedatum niet wil zeggen) Ik neem eigenlijk nooit wat tegen de hoofdpijn. Heb speciale neusspray tegen migraine, maar weet tijdens de hoofdpijn niet of het migraine is, dus durf het niet in te spuiten. Heb ook geen idee waar mn hoofdpijn door veroorzaakt wordt. Heb het pas sinds het stoppen met de pil heel vaak (zo minimaal 3x per week ) Hoofdpijn is echt vreselijk! HYoop dat je hoofdpijn snel zakt! @Natas: gelukkig dat ze het doen De treep van sensitest is ook niet megadonker, dus ben benieuwd of deze nog lichter zijn. Dat we maar snel ons ei ermee mogen vinden!
Ben jonger, ben bijna 25... dus iets minder oma Ja, k zit de rit maar ff uit... mn ventje is er niet zo blij mee dat ik hoofdpijn heb, tja het is het klassieke excuus natuurlijk terwijl ik nu helemaal excuus wil! @Natas: Succes met je testen, hopelijk heb je over een paar weekjes een andere positive test!