Ik weet niet of ik dat wel durf hoor, zo in mn eentje En Kimo zal me sowieso weg moeten brengen tegen die tijd en ophalen met de auto (ik heb geen rijbewijs) dus dan kan ie net zo goed gezellig mee toch? Denk dat meerderen t wel leuk zouden vinden als de mannen meegaan of niet? Als t echt niet gaat kunnen we ze altijd nog dumpen ergens
@ Matta Ik weet niet of het invloed heeft, maar ik heb wel zoveel medicijnen ook gebruikt. Weet niet hoor of het effect heeft dat zullen we zien Ik had een botbreuk die niet wilde helen (8 jaar lang, pennen erin pennen eruit ja zo gaat ie goed ) en heb een spierziekte..
Tja.. we moeten dan een keuze maken.. of alle mannen of geen een.. toch? Ik denk niet dat mijn kereltje mee gaat..
@linda: het is een gloednieuwe dus het nieuwe model ik draag altijd strakke truien en shirts dus ook met kleding aan kan ik er niet meer onderuit (wat ik ook helemaal niet erg vind 8) ) wil je ook een andere/nieuwe auto kopen?
@ Kristel: ik denk dat daar idd niet over nagedacht is dat er misschien meiden zijn zonder rijbewijs... @ Jolyn: Gezellig dan ben ik bijna 30 weken zwanger hahaha
@kristel: je kan ook nog met het openbaar vervoer toch.... mijn vent zit er ook niet op te wachten denk ik zo.
juffie als je ook mee wil moet je even je beschikbare datums opgeven. @ All.. weet iemand al een geschikte locatie?
juffie: hoe zit dat dan met zwangerschap...gaat dat ook nog invloed hebben op je spierziekte of niet? of is dat nog niet bekend. kan me voorstellen dat je er best meer last van kan krijgen tijdens de zwangerschap
@all ik heb ook geen rijbewijs! denk dat net als Kristel mijn lief me ook zou moeten bregen..! Kunnen hij en Kimo zich in idd geval vermaken..haha.. @juffie heftig.. heb gezien en mee gemaakt hoe heftig een spierziekte kan zijn! Gatver..die verdomde botten ook altijd..hihi.. maar ja je hebt ze wel nodig.. GAat het nu al beter dan?
ik heb even snel een vraag: ons internetabbenoment is afgelopen en wij willen even goed nadenken of wij niet willen overstappen.. wat hebben jullie voor provider? en bevalt deze jullie.. las op internet iets over een gratis laptop erbij.. weet iemand hoe dat zit en of die actie nog geldt? Krijg zo visite dus lees het vanavond of morgen wel
Nouja, ik ben tegen die tijd (Juni) over de 30 weken... Zie mezelf eerlijk gezegd dan niet meer echt in mn eentje in een overvolle bus en trein zitten.. (zaterdags zit alles stampvol) Maargoed, ik denk er nog wel even over na.. En anders ga ik gewoon niet mee Wil t niet moeilijker maken dan t al is allemaal @All: ben weer weg; we gaan mn taart eten, hopelijk is ie alsnog lekker met al die kaneel