Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb t gemist Sammie, dus prima meid! Gewoon lekker je gal spuwen hier, daar zijn we voor!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Logisch dat je niet mee zou gaan dan hoor..
    En nee je hoeft echt niet 20 pagina's terug te lezen :p

@Sammie: Tuurlijk mag je meekletsen hier! Hoop niet dat ik je misschien beledigd heb ofzo met mijn reacties toen?

@Lin: Tja, ik kan nu wel zeggen van 'joh ik ga mee' en data enzo doorgeven. maar ik kan er echt weinig over zeggen...
    Half april ben bijna 31 weken zwanger en half juni bijna 35 weken. Ik weet het gewoon echt niet.. Maar ALS ik mee ga dan wil ik wel dat Kimo meegaat ivm auto. Ik ga gewoon niet meer met t OV dan..

@All: Zo, toch nog even gezond aan t doen nu om al die ongezondheid van de hele dag te compenseren! (taart, muffin, frietjes...)
    Ben dus nu een glas versgeperste sinaasappelsap aan t drinken met nog 2 kiwi's erdoorheen, een echte vitaminebom dus :D

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Jullie hoeven je excuus niet aan te bieden, ik begon...

Maar ik ga zo naar bed heb onwijze keelpijn...

Spreek jullie morgen!

4. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kris: k wil je niet pushen hoor! Maar half juni is negen weken verder dan half april... We zullen t wel zien, afzeggen kan altijd nog toch! Laten we eerst maar eens kijken of iedereen een plekje in de agenda vrij heeft, er zal vast wel iemand uiteindelijk afhaken met al die zwangeren!

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik denk de heletijd dat ik een muis hoor....ik lig al op bed...iek!

maar goed ik heb een grote fanatasie

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ehm, ja, half april is idd 2 maanden eerder... ik zat te denken 1 maand eerder :)
    Wat ben ik ook weer een doos zeg! :) :oops:
    Nouja, goed, ik hou me nog even op een afstandje gewoon ;) Even afwachten wat er uiteindelijk uit gaat komen en dan bekijk ik wel of t gaat lukken of niet :)
    Ik vind het gewoon heel moeilijk nu om zo ver vooruit te denken...

Kleine is trouwens weer heel druk nu, volgens mij is ze blij dat ik zo'n vitaminebom aan t drinken ben :p
    zometeen weer eens de angelsound eroverheen halen en kijken of ze weer ertegenaan gaat schoppen :D

7. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lijkt me heerlijk dat zo'n moppie al echt zo aanwezig is! Totdat ze bij je ribben kan, natuurlijk! Maar geniet ervan, meid!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sam, je kan gewoon mee kletsen hoor!

Over de meeting: ik vind het handiger om te weten waar die plaats vindt, want dan kan ik pas zeggen of ik eventueel mee kan of niet :p

@Kristel: heb jij dezelfde angelsound als bij de kijkshop? (is nu in de aanbieding voor 100 euro, heet daar jumper)
    Die ook muziek kan afspelen?

9. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Dreamer, we weten van jou dat je niet te ver kunt, dus als t voor de rest niet heel veel uitmaakt houden we daar gewoon rekening mee! Morgen maar eens een lijst maken met én data én locaties, dan kunnen we op allebei tegelijk stemmen... Anders krijgen we nooit overzicht! We moeten toch wachten totdat iedereen online is geweest, das wel zo eerlijk...

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou voorlopig kan ze daar gelukkig nog niet bij, want zo druk als ze nu continu is, dat wil ik echt niet bij mn ribben meemaken ;)

Het is trouwens wel echt vroeg zeg dat ik haar al zo duidelijk voel. En ook al elke dag..
    Wat ik zo overal lees is dat pas ergens rond de 25 weken ofzo dat je je kindje elke dag zou voelen.. toch?
    Heeft ze misschien überspieren ofzo dat ze t al zo hard kan? :(

@Dreamer: Ehm, volgens mij heet die wel zo ja! Het is een roze in de vorm van een hartje en je kan er idd muziek mee afspelen. Wij hebben er ook zo'n 100 euro voor betaald, was toen ook in de aanbieding :)

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: oke, dan weet ik dat ik die gewoon kan kopen tegen die tijd, want dat is degene die ik ook wil!
    Speel je al wel is muziek af voor haar?

Ik dacht trouwens dat je met 17 weken de baby al wel goed kon voelen.
    Denk dat ze met 25 weken aan de buitenkant voelen bedoelen.
    Toen kon ik bij mn zusje de kleine voelen.
    Echt super apart was dat :D
    Ze deed het alleen bij mij, verder heeft nooit iemand haar mogen voelen!

@Lin: ik hoop dat er idd iets rekening mee gehouden kan worden, maar zo niet, sja, dan ga ik gewoon niet mee!
    Ik wil geen last zijn ofso waardoor anderen te ver moeten rijden.

12. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja, volgens mij is dat idd wel vroeg! Maar goed, beter te vroeg...!
    Meiden, ik ga richting mn bedje, t is zo weer ochtend! Weltrusten allemaal en thanks voor t meewerken aan mn nieuwe verslaving! ;)
    Trusteh, liefs Lin

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb die angelsound :D

14. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dreamer, naar mijn idee ben jij degene die t meest en langst aanwezig bent hier, dus eigenlijk MOET je mee, haha! Nee hoor, we zien t wel! Trusti!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja en ik heb er maar 80 euro voor betaald,....hij was toen vet in de aanbieding....en die liedjes vind ik te vals en te zoetsappig klinken...meer voor een meisje baby p...

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Lynn: met hoeveel weken kon jij je zoontje horen daarmee?
    Zitten er al liedjes op dan?
    Kan je er zelf geen muziek opzetten?
    Je kan de harttonen eraf halen, dus kan je toch ook iets erop zetten?
    Of denk ik dan verkeerd?

@Lin: :oops:

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Nee, muziek afspelen hebben we eigenlijk nog niet gedaan, zou ze dat al kunnen horen dan?
    Zal het eens proberen zometeen, voel vanzelf wel of ze reageert erop of niet :)

Als je die Angelsound gaat kopen, moet je wel even rekening houden met dat je in het begin nog geen hartslag kan meten ermee.. Die hartslagmeter is helemaal niet gevoelig en t hartje moet echt heel duidelijk te horen zijn voordat ie t oppikt. Hier pikt ie t pas sinds 2 weken op en ook niet altijd, dus dat is wel jammer. Maar verder is het wel een fijn ding!

Ben ook wel benieuwd naar wanneer ze van de buitenkant te voelen is, Kimo wil t zo graag eens voelen. Tot nu gaat alles via mij en hoort ie alleen maar verhalen en t zou leuk zijn als hij ook eens kan voelen hoe het is zeg maar :)
    (beetje hetzelfde principe als hier, als je niet zwanger bent en je moet constant via een ander horen hoe het is, maar uiteindelijk weet je t dan nog steeds niet helemaal omdat je t zelf nog niet meegemaakt hebt... Heel bagger dus)

@Lin: Slaap lekker! Hopelijk hoef je niet al te vroeg eruit?

@Lynn: het zijn idd best kromme liedjes ja die erop staan :)

@All: Ik ga ook zo slapen :) maar eerst eens proberen muziek te spelen, eens kijken of ze reageert erop :D

Slaap lekker allemaal!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dreamer met 10/11 weken kon ik het horen...heb hem toen ook pas gekocht...heb uren lopen zoeken...haha...en of je er liedjes op kan zetten weet ik niet...

kristel...mijn lief voelde de baby met ongv 22 weken...maar goed ik heb een vet laagje en een placenta die voor ligt en een kind die in stuit ligt...dus misschien iets eerder?

oja voor de gene....als ik bevalllen ben neem ik een andere forum naam aan! ik heb hier op de site zoveel berichten staan dat ik vind dat er wel eens een nieuwe mag komen.....
    ik zat net terug te lezen op bladzijde 1 wat kon ik toen dommen dingen zeggen zeg!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    jullie gaan steeds verder weg zoeken.. scheveningen is voor mij 155 kilometer.. en noordwijk 156.. vind ik echt wel heel veel om even een dagje heen te rijden eigelijk.. is niet meer echt midden van het land..
    Ik vond utrecht een veel beter idee.. dat is ook echt het midden van het land.. is voor mij nog 100 kilometer.. maar scheelt toch 55 kilometer enkele reis..!

Dus ik ben tegen!

Dit zijn de data's dat ik kan:

Zaterdag 4 april WEL
    Zaterdag 11 april WEL
    Zaterdag 18 april ZOU HEEL GOED UITKOMEN
    Zaterdag 25 april WEL
    Zaterdag 2 mei WEL
    Zaterdag 9 mei WEL
    Zaterdag 16 mei NIET
    Zaterdag 23 mei WEL
    Zaterdag 30 mei WEL
    Zaterdag 6 juni NIET
    Zaterdag 13 juni NIET
    Zaterdag 20 juni WEL
    Zaterdag 27 juni WEL

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @juffie: welkom hier trouwens.. gezellig dat je mee komt kletsen.. ik heb de opleiding klassenassistent gedaan :p maja daar is BIJNA geen werk in te vinden..
    Er is trouwens nog iemand die helemaal nijntje gek is hier.. dat ik gaby1986 maar die heeft tijdelijk geen internet.. zal ze nu wel elk moment hebben dus dan zal je haar wel ontmoeten :p.. je kan haar ook herkennen aan het nijntje plaatje wat ze als avatar heeft..

@dreamer: wat fijn dat het gesprek al zo snel is.. komt het allemaal toch wat dichterbij ;)

@de rest: ik ben ook vrij verlegen.. zo op het forum niet natuurlijk maar in het echt wel.. zijn er meiden die hier ook last van hebben.. vind het heel leuk om mee te gaan..

Deel Deze Pagina