Goedemorgen meiden, Vandaag heb ik cursus dus ben er de hele dag niet. Voor iedereen een hele fijne dag gewenst! Ik lees straks nog even terug als ik tijd heb. Liefs Debby
goedemorgen dames! Ik moet vandaag ook niet veel online want moet werken van half 8 tot 6.. Denk dat ik vanavond helemaal op ben want er is ook geen pauze ingeplant.. die ga ik wel proberen te krijgen.. en maar heel hard hopen dat ik eerder mag gaan.. Fijne dag allemaal!
Morguh iedereeen! Ben er weer fftjes hoor, ohhh shit moet over 5 minuten in de auto zitten.. dus tot vanavond~!
T gaat vooral over ons uitje... Ik heb ook al even terug gelezen maar volgens mij staan er geen spannende dingen in. Ik ga zo ook de deur uit! Naar cursus! Heb er echt veel zin in. hahhaha T was vorige week zo leuk! Nou meiden een hele fijne dag gewenst!
Goedemorgen allemaal, Welkom Juffie! @ all...als je in eens een dag minder misselijk bent...is dat dan alarmerend of hoef je je dan geen zorgen te maken? Ik ben echt heel constant misselijk geweest en vandaag is het een stuk minder....ik dacht dat het aan de bisquitjes lag gister...want toen was het ook goed te doen...maar die heb ik vandaag nog niet op...dus dat kan haast niet @ debby...fijne dag vandaag. @ suus....werk ze! @ knarboor...hoe voel je je?
Goede morgen! Eva, dat hoeft zeker niet alarmerend te zijn. Ik ben helemaal nooit misselijk geweest. Even over dat uitje... Heel veel plezier allemaal! Ik ga niet mee. Ik ben daar niet zo van. Vind het wel lekker om anoniem te zijn hier.
@ suhe...dank je! Ik had het van nog iemand gehoord idd...ben wel ff weer gerust! @ het uitje....ik ga ook niet mee...ik ga niet 155 km rijden ervoor...dat vind ik beetje teveel! Ik wens jullie wel heel veel plezier!
@eva ja voel me goed! alleen steekjes/trekken verder niet misselijk dus hoopp dat het ook zo blijft, wel bloedens tandvlees maar dat is ook het ergste niet, wou alleen dat het al 19 maart was zucht hahaha @ all ik ga dnek ook niet meet naar het uitje!
Ik weet nog niet of ik meega. Kan ook nog niet zo ver vooruit denken, mijn rooster loopt tot half april. 11 april kan ik wel, verder weet ik 't nog niet. 't Is idd voor de meesten wel een eind rijden ja... Scheveningen is voor mij 218 km, Utrecht 172 km! Stel dat ik wel ga kunnen degenen vanuit het noorden wel met mij meerijden. 'k Werd net gebeld dat ik vandaag vrij ben Hoef ik niet in de stress te zitten dat ze kunnen bellen. Ga lekker zo m'n huis schoonmaken, tas inpakken, auto door de wasstraat gooien en morgen lekker weekendje weg
Goedemorgen, Voor ons komt 18 april ook goed uit. Alle andere datums kunnen we ook wel. Mij maakt het niet uit waar we afspreken, wij kunnen het combineren met weekend Zoetermeer bij mijn moeder. Red, Voor ons is Scheveningen 219 km rijden, maar dat geeft niet. Dreamer, Je had het gister over 9mnd dagboek. Wij hebben die van Marianne Amelink.
maakt mij niet uit waar we naartoe gaan ik vind scheveningen wel lekker dichtbij! dreamer ik kan je ophalen hoor! dat weet je toch. bos jij MOET mee. anders kom ik je halen. juffie welkom hier! ik ben gister ff lekker naar de zonnebank geweest. en toen langs de mac gereden. dat was lang geleden na al die misselijkheid maar het gaat steeds beter heb er veel minder last van.
Helleuh! @Eva: nee hoor, niet druk om maken Dat kan echt zo ineens dat klachten van de ene op de andere dag weg zijn of een heel stuk minder zijn. Maar ze kunnen ook zo ineens weer terugkomen... Ik hoop iig dat t wegblijft en je weer lekker normaal kan eten @De rest: Ik heb een brakke dag Heb echt zo'n dag dat ik t liefst de heel dag in bed blijf liggen... maarja, dat gaat niet zo makkelijk
'k Heb hier de hond net onder de douche gehad en ga nu de bovenverdieping maar 's schoonmaken en bed verschonen enzo. @Kristel, wanneer is 't op donderdag of vrijdag koopavond in Arnhem? 'k Ga met vriendin morgen t/m zondag naar Ede en wilden waarschijnlijk in Arnhem winkelen.
eva daar hoef je je idd geen zorgen om te maken. ik heb het ook gehad heel regelmatig misselijk elke dag en ineens 1 of 2 dagen minder of niet dus ik dacht ook van shit misschien is er iets fout maar toen kwam gelukkig de misselijkheid weer terug maar dan verplaatst naar de avond.
@Red: wat ben je altijd actief zeg! Jee, dat doe ik je niet na Het is trouwens donderdags koopavond in Arnhem. Maar in Ede kan je op zich ook nog wel leuk winkelen hoor! En daar is t op vrijdag koopavond als ik t goed heb.
had een loempia in de oven gedaan en ik denk wat stinkt het is heel de kamer b;auw ieieieiiiiiiiiiii jakkes snel de stop uitgeschakeld en alle deuren open gedaan hebben wij weer hor 2 wkene geleden de koelkast al kapot grr
@Red: Schoonmaakse @Knarboor: Ohh, kortsluiting? @All: Nou, gisteravond is t er niet van gekomen om met de angelsound muziek af te spelen en te kijken hoe de kleine erop reageert. maar ik lig nu op bed met de laptop op schoot en muziek aan, en de geluidsboxen zitten tegen mn buik aan en ze begon me toch druk te schoppen net Blijkbaar reageert ze er dus wel op! Echt grappig.
Hallo... @ kris...wat leuk dat je je beeb al zo goed voelt joh! Lekker van genieten...ik kan ook niet wachten @ knarboor...is je huis alweer een beetje gelucht inmiddels? Fijn trwns dat je je goed voelt! @ red...fijn weekend gewenst...en Arnhem is geweldige stad om te winkelen...veel plezier! @ agneta...hoe voel jij je nu? Ik maak me al minder zorgen...de misselijkheid is alweer helemaal terug...was van korte duur hihi!