Ik heb gebeld... De afdelingsdirecteur zei ook meteen dat de kleine het belangrijkste is en dat het niet mijn probleem is, hoe dit nu allemaal opgelost wordt. Aan de ene kant een pak van mijn hart, aan de andere kant, voel ik me zo lullig, al kan ik er niets aan doen. Ik krijg nu ook meteen een harde buik. Ik ga maar even liggen.
@dreamer: wat een klote streek van het ziekenhuis.. dat ze het dan meteen goed en duidelijk uitleggen.. slaat helemaal nergens op.. echt belachelijk dat je zolang moet wachten.. misschien moeten ze maar meer mensen in dienst nemen ofzo :S @sammie: met gaby is alles goed! Nog steeds niet ongesteld.. zit op ongeveer dag 42 ofzo.. ze wil misschien ook wel mee met het uitje van het forum.. als we weten waar en wanneer het is dan wil ze het wel.. Ze weet nog niet wanneer ze nog internet zal hebben.. misschien morgen.. omdat ze dan het modem ophalen.. dus heel misschien heeft ze morgen internet.. maar dat is nog niet zeker.. @suhe: Gewoon doen wat het beste is voor jezelf!
probeer het jezelf niet kwalijk te nemen...ik ben ook eerder gestopt...ik zat mezelf in de weg maar ook mijn collega;s en men kids....dus heb ook besloten met 32 weken te stoppen en alleluhja dat was een pak van mijn hard! nu gewoon proberen los te laten en nog even van de laatste weekjes genieten!
Hey meiden Nou, door t shoppen voel ik me alweer ietsje beter, gelukkig! Hbe meer gekocht dan de bedoeling was, maar vond dat ik ook wel eens wat geld aan mezelf mocht besteden ipv telkens aan de kleine Heb nieuwe schoenen gekocht, nieuw ondergoed, een mooie nachtjapon van hönkemuller waar mn buik voorlopig nog in past, een trui, 2 riemen en 2 buikbanden... Maar stiekem toch ook nog watvoor de kleine hoor Een zilveren spaarpotje en een zilveren fotolijstje van nijntje, echt heel schattig! En bij de H&M een roze badjasje van Hello Kitty, maatje 62/68, dus als t goed is kan ze die vanaf ongeveer 2/3 maanden aan. En ik pastte eindelijk mn buikbanden, dus heb lekker lopen pronken in het winkelcentrum met mn buikband om en mn jas open (Sorry dat ik even niet reageer trouwens....)
@Suhe: goed zo meis! En die harde buik is een teken dat je je veel te druk maakt. Goed je rust nemen nu hoor meis, het is helemaal niet erg dat je nu al verlof opneemt! Niet schuldig voelen meis, daar schiet niemand iets mee op. @Lynn: spannenddddd volgende week weet je wanneer je gaat bevallen @Kristel: het bezuinigen gaat alleen op voor de boodschappen dus? Ik heb vandaag ook naar buikbanden zitten kijken, lijkt me echt super om daarmee te kunnen pronken Geniet er maar van! @Debby: wat fijn dat je cursus zo goed bevalt! Wel lekker als je dat gewoon via je werk kan doen zeg. Ik hoop toch dat we de 20e te horen krijgen of we door hun geholpen gaan worden of niet. Als ik tot juli moet wachten word ik echt gek.
Suus, Geef Gaby maar een dikke knuffel! Hoop dat ze snel wat meer duidelijkheid heeft wat betreft haar cyclus. Suhe, Maak je niet te druk meis, is niet goed voor jou en de kleine. Alles komt goed. *Duimt mee voor Dreamer!* Ik sluit de pc af en ben er misschien morgen weer. Iedereen alvast welterusten!
@Dreamer: haha, nou we hebben bepaalde budgetten voor alles en die budgetten zijn ook naar beneden gesteld. Het budget voor kleding ed is dus al bijna op voor de nieuwe loonmaand (tm 20 maart ofzo) Ik denk trouwens wel dat jullie gewoon geholpen gaan worden hoor! Waarom zou ze anders zeggen dat jullie ingeschreven gaan worden? (of wat was t precies? ) @Jolyn: Slaap lekker! @Sam: Slaap lekker! @Iedereen die nog meer gaat slapen: Slaap lekker! @All: Ik ga nog even taart eten (alweer... ) en dan ook lekker slapen, ben kapot..
Hey meiden, hoe ist hier? @Dreamer, wat een kl*tezooi zeg! T lijkt me zo moeilijk om moed te houden, wachten duurt altijd zo lang! Maar goed, als t dan maar oplevert wat je hoopt is het t allemaal waard! De rest ben ik ff vergeten... Als je eerder stopt met werken, ga je dan de ziektewet in totdat je officiele verlof begint? Dus tot 6 weken voor je uitgerekende datum?
@Kristel, kijk je wel uit met al die kaneel? Is toch niet goed voor de kleine? of is dat een van de vele fabels?
@Red: ohh ook al zo'n gave site! Ik heb de tekst voor op ons geboorte kaartje al gevonden! En die voor op onze slaapkamer ook! Jeetje wat gaaf zeg! @Kristel: het donorformulier invullen was het Ga je het redden om 3 weken niks meer te kopen dan? Die babyspulletjes zijn zoooo aanlokkelijk! @iedereen die gaat slapen, slaap lekker!
Wat een leuke sites meiden! Leuke ideetjes voor de baby kamer! Nou, ga mn man ff opsporen en dan lekker richting t bedje! Fijne avond allemaal en weltrusten! Liefs Lin
ik ga ook wel zo'n sticker van die site kopen als ik straks weer zwanger ben.. lijkt me heel leuk.. Even nog over het uitstapje.. 18 april lijkt mij een heel goede datum dan is iedereen ook niet zo ver zwanger.. ik vind scheveningen alleen wel heel erg ver om helemaal heen te komen..
Goedeavond dames, @ Dreamer: wat een ^%^$%(#situatie meid... Dikke knuffel voor jullie hoor... jullie geduld wordt zo wel erg op de proef gesteld zeg... @ All ik heb er een uur over gedaan om bij te lezen en ben nu zo moe dat ik zo maar gelijk ga afsluiten en mijn bedje op ga zoeken... morgen gelukkig vrij en verplicht uitslapen want kan niet weg (auto staat bij garage) net nog even naar de Babysuperstore geweest en een wipstoeltje en een matrasje gekocht ow ja een een hugger voor in de wipstoel of maxi cosy
NOD lijst Februari 15: Gaby1986, 9e ronde 24: Matta1986, 2e ronde Maart 02: Juffie2008, 1e ronde 05: Nen87, 5e ronde 12: Red88, 5e ronde 22: Suus1987, 11e ronde 27: Dreamer83, 11e ronde Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!