@ Lynn: Hij is zwart met grijs en op de linkerborst staat een diamantje geborduurd... http://www.future-maman.nl/collectie/fo ... 20Licious/ het is de eerste linksboven...
@ suus: nee ik kijk daar eerlijk gezegd nooit naar, je mag toch verwachten dat het gewoon heel is... het rare is, het jurkje staat ook in de catalogus van prenatal... :S @ Lynn: Bedoel je het hoofdkantoor van prenatal of van mamalicious?
Hee meiden, Ik heb gisteren af en toe wat bijgelezen, maar ben tot half 1 's nachts bezig geweest om al die schoolverslagen nog af te krijgen. Pfff wat een klerewerk was dat zeg. Ik heb het laatste verslag ook een beetje afgeraffeld. Ik kon gewoon niet meer. Had drinken gekregen van vriendlief en zat steeds maar te denken 'wat voor drinken is dit?' en ik kon er maar niet opkomen. Keek ik vanmorgen in de koelkast, was het gewoon ijsthee! Ik was dus zo moe dat ik daar niet eens aan dacht. Gek he? Heb net les gehad en daarna al die verslagen ingeleverd. Ben ik er maar weer vanaf.. Zometeen een afspraak met mijn studiecoach over een planning van het komende halfjaar. Hij vond mijn portfolio namelijk niet zo goed. Nou als het dan zo opgelost kan worden, vind ik het best! Ik vind het zo spannend nu weer in de wachtdagen! We hebben op de dag van mijn ei nog geklust. Ben erg benieuwd sorry dat ik niet reageer op wat iedereen heeft verteld. Heb even gauw doorgelezen, maar had er geen kladblok naast. xx
Goeiemorgen allemaal Om meteen maar ff mijn nieuws te vertellen; Kimo heeft gisteravond de kleine gevoeld En best duidelijk ook, wat kan die schoppen zeg! Volgens mij heb ik een karate kid in mn buik ofzo @Dreamer: Welke kleur wil je dan? Wij hebben ook die kinderwagen besteld, ding rijdt echt superfijn! Wij hebben m overigens in t zwart, lekker neutraal. Enne, budget voor de baby is ng lang niet op, alleen voor onszelf wat kleding betreft. Voor de kleine hebben we een apart budget elke maand wat we straks als ze er is ook aan blijven houden voor luiers, voeding, kleding ,etc @Stephanie: Balen van die jurk zeg! Ben wel benieuwd welke het is, ik heb pas ook een jurkje van mamalicious gekocht Ben benieuwd of t dezelfde is! @Suus: Balen dat je temp zo onduidelijk is... Ik had dat ook na mn mk's dat mn cyclus in de war was. Hoop dat t niet al te lang gaat duren bij jou! @Rose: Wat leuk dat je de kleine nu ook elke dag voelt Voelt het als kriebelen/trillen of voel je al echt schopjes? @Debby: Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar of t jongetje of meisje is bij jullie hoor Nog 1,5 week en dan weet je t! (als hij/zij het wil laten zien ) @All: Sorry als ik iemand vergeten ben!
Wat leuk dat Kimo de kleine nu ook heeft gevoeld! Het lijkt me voor hem best raar, omdat je toch een beetje van een afstand toekijkt hoe de buik van je vriendin/vrouw groeit. Zij voelt vanalles. Maar dat geldt natuurlijk ook voor Daan, Leon, stephanie-man etc
Ik zie het wel.. ben in ieder geval wel al ongi geweest.. en dat was maar 32 dagen na de mk.. dat is voor mij een normale cyclus.. Ik was trouwens laatst met rachel naar de kruidvat en die had voor een maand lang luiers, voeding, groetenhapjes, fruihapjes en babydoekjes gekocht en ze was maar 117 euro kwijt.. en dat voor 2 kinderen.. ik vind dat heel erg meevallen
leuk...haha maar is niet die van mij...maar goed...ik zou het hoofdkantoor van eerst prenatal en uitleggen over de beurs...en als die niet hebben die van mamalios... ik heb trouwens het jurkje de 2e rij de laatste...maar die doe ik eigenlijk nooit aan is mij iets te kort....en die zwarte waar ik het over had die had ik voor de kerst....
Zo, ik klik het scherm weer ff weg. Heb zo die afspraak met de docent en zit op school. Ze hoeven dit scherm niet open zien te staan Tot zo!
Ohhh ik voel me echt een beetje een droogkloot ofzo... Ik heb nog niet een keergehad van ja, dit ik het beebje. Ik voel wel af en toe wat rommelen en laatst leek ik wel 3 plopjes te voelen. Maar mijn darmen doen zo raar dat ik het daar maar aan link. Soms lijkt het ook net of mijn maag knort... dus eet ik maar wat. hahaha zo is het gewoon die kleine die loopt te klieren. hahaha Nuchtere harry
@ Lynn: Ga ik idd even doen, het hoofdkantoor van prenatal proberen te bellen, wie niet waagt wie niet wint toch... @ Kristel: wat gaaf dat Kimo jullie kleine meid nu ook heeft gevoeld... ik kan niet wachten op dat moment, Danny gaat nu af en toe met zijn oor op mijn buik liggen hahaha (alsof ie wat hoort ) wel heel lief... ook kijk ik regelmatig kusjes op mijn buik...
@ Debby: dat heb ik ook weleens... dat idee dat je maag knort, maar dat heb ik ook als ik net heb gegeten heel vaag...
@ Lynn: Goed idee van je ik heb naar het hoofdkantoor van prenatal gebeld en ze gaan proberen om nog aan zo'n jurkje te komen en als dat lukt sturen ze het naar de dichtsbijzijnde winkel voor mij en kan ik het jurkje daar omruilen... als het goed is hoor ik vandaag of anders maandag of het gelukt is...
@ Debby: ja moet nog afwachten of het daadwerkelijk gaat lukken maar ze doen er in ieder geval moeite voor, dat zullen ze vanuit de winkel niet doen...
Zow, daar was ik weer. Heb met mijn studiecoach een planning gemaakt. Ik heb namelijk nog wat opdrachten liggen van vorig studiejaar die ik nog moet maken, en in september ga ikop afstudeerstage. Dan moet het dus wel af zijn. Hij zei "nou je krijgt een druk half jaar". Toen zei ik dat ik daarnaast ook nog 16 uur moet werken per week. Hij heeft me aangeraden om heel serieus te overwegen of ik wel moet blijven werken of niet.. Hmz zo moeilijk!
Is het haalbaar? Wat vind je vriend? Het zou natuurlijk zonde zijn als je het straks niet haalt omdat je niet genoeg tijd hebt voor je opdrachten. Ik kan me zo goed voorstellen dat het eigenlijk allemaal te veel wordt. Heel veel succes met je keuze meis! Wel fijn dat je studiecoach met je meedenkt.