Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Pff Nen: dat klinkt idd allemaal heel druk... mijn vraag is hetzelfde als die van kristel, is het haalbaar? en is het financieel echt nodig dat jij blijft werken? als het kan zou ik me persoonlijk dat laatste half jaartje me even volledig stortten op mijn studie... werken kan altijd nog... en je studie is op dit moment errug belangrijk...

Pfff het is weer feest hoor hier bij de buuf... de kleinkinderen zijn er weer en ja dan is het altijd hetzelfde liedje...

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Leuke site Knarboor!

Steph: wat is er dan? geschreeuw en gebonk enz... of niet?

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: allebei.... het is net of ze het hele huis afbreken... kan ook letterlijk verstaan wat ze zeggen/schreeuwen.... als de kindjes naar oma schreeuwen, schreeuwt oma gewoon net zo hard terug :( als de kindjes huilen (en dat doen ze echt regelmatig) gaat oma ook gewoon tegen ze staan schreeuwen.... :confused:

ben het af en toe zo beu....

zo maar eens kijken of ik mijn paardrijbroek nog pas hahaha

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo, ik was even aan het bellen met mijn moeder. Was benieuwd wat zij ervan vond. Maar had het beter niet kunnen vragen, want ik kreeg gelijk weer het gevoel dat ik veroordeeld werd. Ze dacht dat ik het achterstallige werk maar in de mei en zomervakantie kon afronden (wat niet mogelijk & handig is, omdat ik ook docenten nodig heb). En ze zei dat wij ervoor gekozen hebben een huis te kopen en dat we de consequenties moeten dragen bla bla bla. Bah ik voel me zo niet-begrepen :( Echt een rotgevoel overgehouden aan het gesprek . Ik heb altijd het gevoel dat ik het nooit goed doe. Ze denkt continu dat ik vet veel tv kijk en altijd uitslaap en ik krijg maar niet aan haar verstand gepeuterd dat ik echt KEIhard werk. Geeft me zo'n naar gevoel dat ik die waardering niet krijg, terwijl ik er zo hard voor werk...

Sorry hoor, moest dit ff kwijt. Zou wel kunnen janken.. Maar dat is vast vermoeidheid.. Pffff :(

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hallo allemaal,

Hoe is het hier?

Bij mij erg slecht...ik wordt ontslagen binnen 2 maand waarschijnlijk ivm economische drama's!
    Het hele centrum gaat dan waarschijnlijk sluiten!
    Ben zo verdrietig...waarom moet dit nu gebeuren?

Sorry voor het ego gebeuren!

liefs

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ nen...wat klote zeg van je moeder!
    Maar meid...jij weet hoe hard je werkt en dat je heel hard vecht voor je opleiding....dus nix van aan proberen te trekken(ik weet t makkelijker gezegd dat gedaan)
    Sterkte meid!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Eva: Wat een #$%^^& situatie zeg... watvoor werk doe je? echt balen dat je nu als zwangere moet gaan solliciteren...

@ Nen: ook balen dat je moeder zo reageerd... je mag best klagen hier hoor...

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Schoonouders kwamen ineens op bezoek...

@Stephanie: Mooi dat je toch nog wat hebt kunnen regelen! Hopelijk kan je m snel omruilen dan :)

@Lynn: Voor de uitzet hebben we geen budget eigenlijk, we proberen t gewoon niet al te duur te maken met de meubeltjes ed, maar wel gewoon goede kwaliteit en dan zien we wel hoeveel we in totaal kwijt gaan zijn. Zoiets valt gewoon niet te berekenen, want je zal altijd onvoorziene uitgaven hebben waardoor t véél duurder wordt in totaal dan je verwacht had.
    Straks als ze er is hebben we per maand 150-200 euro budget voor alles voor haar; voeding, luiers, kleertjes, speelgoed, etc. Als we geld overhouden (wat best wel vaak zal voorkomen want dit is nog best veel geld voor zo'n kleine per maand) dan gaat dat op haar spaarrekening :)

@All: ben er weer vandoor... voel me een beetje depri :(
    Ik hoor van veel mensen en lees hier op t forum echt heel vaak dat mensen allerlei spullen krijgen van ouders enzo, zoals kinderwagen of t kamertje ofz... Hier heeft nog niemand wat aangeboden en denk dat dat ook niet gaat gebeuren..
    Ben ik nu heel erg hierin dat ik me daar down over voel? Of zouden jullie dat ook hebben?
    Heb gewoon heel erg het idee dat we er echt alleen voor staan.. (helemaal omdat schoonouders net een splinternieuwe auto gekocht hebben, maar dan niet even vragen of we t redden met de spullen ofzo.. daar fok ik me al over op, dat het niet eens gevraagd wordt...)
    We kunnen best alles betalen, maar niet fluitend zeg maar (aangezien er de komende maanden nog allerlei rekeningen komen zoals gemeentebelasting bijv..:()
    Heb gewoon een beetje geldzorgen ineens...

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: Ik ben het eens met Eva... Jij weet hoe hard te werkt, je vriend ziet hoe hard je werkt! En als jullie het saampjes kunnen redden dan heeft je moeder daar niets meer over te zeggen. Heel erg jammer dat het zo moet lopen en dat ze zo negatief denkt over jouw inzet, maar onthoud dat jij beter weet. In jou leven draait het om jou en niet om je moeder. Succes meisie!

Ik weet dat de bevestiging van je moeder enorm belangrijk is, maar als je die niet krijgt dan maar zonder. toch?

@ Eva: Wat wat enorm balen zeg! En dat nu je zwanger bent. :( Ik hoop dat je snel iets anders kunt vinden, dat geeft toch weer een beetje rust. Heel veel succes meid!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Thanx meiden, doet me goed wat jullie zeggen :)

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Jah meiden....een baan vind je niet zo snel op dit moment...of ik moet gaan schoonmaken of pomp bediende worden ofzo! :(
    naja we zien wel...het loopt allemaal wel los denk ik....ergens moet een reden zijn hiervoor....en we zullen het allemaal wel zien!

@ Kris...naar dat je je zo voelt...maar misschien komt dat aanbod van je familie nog wel! En anders de eer aan jezelf houden meid...jij kan je kindje goed onderhouden en alles geven wat het nodig heeft...en dat is het belangrijkste!

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Kristel, ik begrijp je wel een beetje hoor!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik moet er weer vandoor... heb zo college..

Hoop dat ik vanavond nog ff kans langskomen!
    Bedankt voor jullie opbeurende woorden :)

doeeg! xx

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    meiden, ik ben er ook vandoor, ga nu echt kijken of ik me in een paardrijbroek kan hijsen...

tot straks denk ik...

doei doei

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Het is echt niet zo dat ik vind dat ze maar wat moeten betalen ofzo, helemaal niet. Maar ik krijg (doordat er niet eens naar gevraagd wordt) heel erg het idee dat we er dus écht alleen voor staan. En krijg soms ook t idee alsof ze t misschien niet zo leuk vinden dat we een kindje krijgen..
    Schoonmoeder durft nu pas te vertellen dat ik zwanger ben aan mensen :rolleyes: Ik vind t gewoon een beetje vreemd allemaal als ik t zo vergelijk met hoe t bij anderen gaat op t forum. (dat ouders gaan huilen als ze t nieuws horen, dat ze t van de daken willen schreeuwen, dat ze willen meebetalen aan dingen, etc etc)
    Vind het gewoon jammer dat weinig mensen echt enthousiast zijn.. (dat idee heb ik tenminste dat ze niet zo enthousiast zijn)

Sorry voor t egoverhaal!

@Nen: Klote dat je moeder zo tegen je doet :( Ik weet heel goed hoe het voelt, mijn moeder was vroeger net zo... Hopelijk draait ze een beetje bij nog! En anders, jij weet hoe het wel zit!

@Eva: dat meen je niet?! Wat erg! En ik maar zeuren over mn geldzorgen... Hoe zal dat bij jou nu wel niet zijn zeg, die zorgen...
    Ik hoop dat je toch gauw ander werk kan vinden!

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh kris....bij mij komt het wel goed hoor...ooit ;)

En meis...misschien hebben ze een reden om niet zo blij te doen joh....mijn schoonouders zullen ook niet iets gaan kopen voor ons...en me moeder ook niet hoor...miss een rompertje maar meer denk ik niet!
    Zijn allemaal vrij arme mensen nu....dus ach...!
    Wees trots dat je het allemaal zelf kan betalen...hoe moeilijk het soms ook is meis...je bent volwassen en hebt lekker je man en je kindje in je buik....en daar leef je nu voor! Geniet daar van!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik snap je wel Kris...

Het is jammer dat je geen tranen van blijdschap hebt gezien, wie weet komt dat pas als ze hun kleinkind in hun armen houden. Dat ze het dan pas echt realiseren allemaal.

Kop op meid!

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nen ben zo blij dat ik klaar ben met verlsagen enzow als ik dit weer hoor.. vermoeiend he :(
    wat denk je zelf over stoppen met werken?
    vervelend van je moeder echt rot als je als een klein kind behandeld word. ouders pfff soms dnek ik waarom ik doe toch ook niet zo tegen jullie.. maar ja

@kristel nee echt trillerig gevoel onder mijn navel nog geen schopjes, leuk dat kimo het ook al gevoeld heeft :D kan niet wachten.
    heb je dat gevoel alleen bij je schoonouders of ook bij je eigen ouders? misschien zijn ze nog bang dat het nog mis kan gaan ondanks dat alles nu goed gaat, voor mijn vriend begitn het nu ook pas echt door te dringen omdat mijn buikje nu echt begint te groeien.. misschien komt het nog allemaal meid. je zit nog neit op de helft verder kan ik er niks over zeggen.

@suus dat alt idd mee 117 euro :d maar koopt ze dan geen merkspullen zoals pampers ofzow

@debby ik moet er ook echt voor gaan stil liggen en dan niks op mijn buik voelen.. probeer dan plat te gaan liggen op bed zonder dekens op je bik en dan een paar keer flink hoesten.. grote kans dat de kleine dan wakker word. sluit anders je ogen en concetreer je op je buik. misschien vole je dan iets.

@stephanie aanhouder wint he :D

@knarboor leuk he zo'n site :D mooie foto van jullie 2

@eva jeetje meid wat een rot nieuws.. weet je al of je dan ergens voor in aanmerking komt

net naar de markt geweest, wat een rot weer het miezert! maar heb wel alles in huis nu.
    ga nu even een solicitatie sturen.

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @dreamer
    kan je mijn nod op 27 maart zetten..

@kristel
    bah, nee dat lijkt me ook niet leuk nee..
    Mijn schoonzus en vriend konden ook heel moeilijk kinderen krijgen en toen ze vertelde dat ze zwanger was moest ik zelfs huilen..
    Ze vond het zoo lieff... ik snap wel wat je bedoelt..
    Mijn moeder zou zeker huilen..hihi.. en ik denk dat ik dan ook moet huilen omdat zij moet huilen..haha.. mijn lievelings tante gaat ook huilen..hihi..
    Of we spulletje krijgen dat denk ik wel.. krijg sowieso het wiegje waar ik ook in geslapen heb, die gaan we opnieuwe stofferen..
    jammer dat ze niet inzien dat je soms enthousiasme nodig hebt en trotsheid..want jij draagt wel hun klein kind.

@nen
    Ik kan me heel goed voorstellend at jij je zo ongeloofelijk kut voelde door dat gesprek!
    Zou ik ook zijn... Moet ik zeggen heb ik het nog nooit mee gemaakt, want mijn ouders zijn gewoon niet zo.. Ik wil ook absoluut niet opscheppen, maar mijn papa en mama zijn gewoon super.. Wij hebben als gezin heftige dingen meegemaakt en je gaat elkaar dan ook waarderen..
    Mijn moeder heeft gehuild de eerst nacht dat ik niet meer thuis woonde, omdat ze me graag in wou stoppen en een nachtzoen wou geven...
    Als je zelf maar weet hoe hard je werkt en dat je ook weet dat je het voor je zelf doet en voor niemand anders.! succes meid!

@Eva
    Gatverrrrrrr, niet leuk.. die klote crisis ook..
    ik hoop dat je gauw wat ander werk vind, waar je voldoening uit kan halen!
    wat voor werk deed je eerst?

@alll
    heb net lekker 3 pistoletejs met filet gehad.. had er zo'n ontzettend zin in!
    heb ook zo'n ontzettend honger.. stomme ongesteldheid!

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @rose
    hoe gaat alles verder?

@knarboor
    hoe voel jij je?