Ja dan zijn bij jou alle dingen echt op bijzondere dagen gebeurd! Ik had mijn ei dus op de 9mnd beurs dag.. Die avond nog geklust. Dat was zooo mooi. Lang geleden dat het zo intiem was. Vriend zei ook "als de baby nu niet met liefde is gemaakt.." Maarja, dat laatste is nog afwachten helaas. Kzou het liefst zondag al testen haha. Maar dat is 4 dagen te vroeg...
ja maar je weet maar nooit, maar om een teleurstelling te voorkomen kun je beter even wachten. ik ben nu weg ga eten en daarna moetwen we richting tilburg om vanavond een mooie teak tafel van 2 meter op te halen voor ons nieuwe huisje weer via marktplaats lang leve internet hihi fijne avond allemaal
Grrrrr lief belt net dat hij net bij zijn werk weg rijdt (Assen). En dat terwijl ik had verwacht dat hij al bijna thuis zou komen! Hij ging om half 4 voorlichting EHBO geven op een basisschool en die zou vlakbij assen zijn. Hij smste om kwart voor 5 dat hij bij die school weg reed, dus ik verwachtte hem al bijna thuis. Belt hij net dat hij net bij de kazerne weg rijdt. BAH! Gelijk chagerijnig. In plaats van dat hij nou wat eerder meldt dat de school toch verder weg bleek dan eerst gezegd..
ZOOO eff eten gemaakt.. Lekker bruine bonen mijn favoriet.. en er schijnen vele goeie stoffen in te zitten Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
hai dames.. ik heb net boodschappen gedaan.. ben wel moe.. moet ze nu ook opruimen maar niet zo zin in.. ben even een zeef.. weet echt niet meer wat ik allemaal gelezen heb las wel dat juffie ongi gaat worden balen is dat.. En dat nen bijna kan testen wel leuk.. hoop dat het raak is! zal hopelijk wel een voorteken zijn dat de ei op de 9 maandenbeurs was ***Suus nu moet je de boodschappen opruimen en snel.. geeft zichzelf een schop onder de kont***
NOD lijst Februari 15: Gaby1986, 9e ronde Maart 02: Juffie2008, 2e ronde 05: Nen87, 5e ronde 12: Red88, 5e ronde 22: Suus1987, 11e ronde 27: Dreamer83, 11e ronde 27: Matta1986, 3e ronde Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
@Kristel: wat gaaf dat Kimo der nu gevoeld heeft Hij kan haar binnenkort ook horen via een wc-rolletje he. Komt op hetzelfde neer als de angelsound natuurlijk, maar toch weer net iets anders. En probeer niet te hoge verwachtingen te kweken aan de hand van verhalen van anderen. Had jij je jurk niet van je moeder gehad? Ik zal straks ook niks krijgen van mijn of zijn ouders, maar dat maakt me niets uit. Mijn ouders zullen bijna 1000 euro voor een kinderwagen belachelijk vinden (kan ik begrijpen ) Maar ik vind het niet erg dat ze niks kopen. Het is ons kindje, wij hebben ervoor gekozen. En omdat ik geen verwachtingen heb zal ik dus ook niet teleurgesteld worden. Snap je wat ik bedoel meis? Echt niet iedereen krijgt iets hoor, al lijkt het soms wel zo! Leuk dat jij ook die kinderwagen hebt zeg! Ook die 4 wieler dan? Heb je er in de winkel mee gereden? @Eva: balen meis! Je bent de 2e al die ik ken die getroffen wordt door de crisis. Goed dat je het positief bekijkt en ik hoop dat je een mooie baan terug vindt. @Bos: van jou wist ik idd dat je dezelfde wagen wil Er zijn aardig wat verschillende kleurtjes! Heb jij er al eens mee gereden? Kan de stang erg lang? Ik heb tot nu toe alleen lage wagens gereden zeg maar en dat wil ik voor mezelf dus echt niet. Jouw vriend is nóg langer natuurlijk, dus neem aan dat die stang dan echt lang kan? En propt je schoonmoeder echt rompertjes door de brievenbus? Dat is wel een aparte manier zeg... Over een voogd: ik ga niks vast laten leggen. Mochten wij er beiden plots niet meer zijn, dan weet ik 100% zeker dat er voor ons kindje gezorgd zal worden. Of door mn ouders, of door mn broertje of zusje. @All: jippieeeee ik heb het eerste dingetje gekocht voor ons kindje Ik kijk al zolang naar de grijze sokjes van de Hema. Die met een zacht randje. En die hebben we vandaag gekocht! Echt zoooo super schattig Ben der helemaal blij mee Nog een hoop leuke dingetjes gezien, dus er zal vast meer volgen Manlief wilde trouwens meteen alles kopen wat we leuk vonden hahaha. Die is helemaal erg
Hallo Meiden... we zijn weer terug van het voetbal Vriendlief kwam hier net ineens met iets waar mijn mond van openviel... we hadden een meisjesnaam in gedachten die ik al jaren in mijn hoofd heb en vriendlief ook wel heel mooi vond (gelukkig) nu heb ik hem van de week verteld dat ik begon te twijfelen over de naam... (ik ben in mijn hoofd tegen het kindje met die naam gaan praten en kon er niet aan wennen zo van --> Mama zal ..... is komen pakken) nu kwam hij ineens zelf met een naam en dat terwijl hij echt nooit een mening heeft of met ideeen komt... ik ben er een beetje door overdonderd, de naam die hij noemde vind ik op zich wel mooi, maar komt in mijn ogen een beetje te vaak voor, en is ook heel erg in opkomst... (nou kan het me niet schelen hoe andere kindjes heten maar wil wel een originele naam omdat ik dat mooi vind) ik ga er natuurlijk wel over nadenken, maar ik denk dat we aan de lijstjes moeten... ik heb te vroeg gejuichd dat we er al uit waren... Jongensnaam blijft in ieder geval staan hihi, maar we hebben allebei het gevoel dat we die niet nodig gaan hebben bij deze zwangerschap...
Ik weet de namen al jaaaaaaren. Eerst hoorde je de meisjesnaam nergens en nu staat ie in de top 20 ofso... Beetje jammer, want ik wil altijd wel wat aparts. Maar ik vind het zo'n mooie naam dat het me niet kan schelen hoeveel ervan rondlopen. Het is gewoon dé naam voor ons! Dus als het goed voelt, dan moet je je niets aantrekken van anderen of hoevaak de naam voorkomt.
Hey meiden @Bos: Dat is ook niet leuk nee als je een kadootje door de brievenbus moet krijgen terwijl ze vlakbij wonen... @Dreamer: Nouja, ik maak er misschien een te groot "problem" van.. Had vanmiddag gewoon heel erg een gelddip. Als ik gewoon bekijk wat we nog allemaal moeten kopen, ik word gek van die bedragen en vraag me soms dan echt af waar we t geld vandaan moeten halen... Terwijl Kimo nog vakantiegeld krijgt, 13e maand krijgt ie nog, dus we redden t wel.. Maar t is zoveel als je t in 1x ziet. En ik voel me dan zo lullig als ik zie wat anderen wel niet krijgen.. Alsof anderen ons moeten helpen Natuurlijk niet, wij willen zelf graag een kindje, dan moeten we er ook zelf voor opdraaien. Maar t zou wel leuk zijn als mensen wat zouden aanbieden, hoe egoïstisch het misschien ook klinkt Ik had mn jurk trouwens niet gekregen hoor, mijn moeder heeft bijna geen geld. Zij koopt overigens wel heel veel kleertjes ed en dat waardeer ik ook gewoon heel erg. Ze is er heel erg mee bezig en vindt het superleuk De kinderwagen kan trouwens wel hoog hoor, daar zat ik ook heel erg naar te kijken, aangezien ik ook niet heel klein ben. Echt leu kdat jullie sokjes gekocht hebben! Is dit echt het eerste? Kan me voorstellen dat je man meteen alles wilde kopen, het is ook zo leuk allemaal! @All: Ehm, ben t verder alweer kwijt... Slaap lekker allemaal in ieder geval!
@Namen: Wij hadden voor allebei ook al de naam. De meisjesnaam kom je eigenlijk niet tegen (is vorig jaar 3x gebruikt), maar de jongensnaam staat ook in de top 20. Maargoed, boeie, voor ons is dat dé naam, dus als we over een paar jaar een jongetje mogen krijgen dan krijgt hij gewoon die naam hoor Onze meid krijgt trouwens 2 namen. De eerste naam stond al vast voor de zwangerschap en de tweede naam nu sinds 2 weken ongeveer. Ik droomde over die naam en het past heel mooi bij de eerste naam. Wij praten thuis ook al steeds over '...' schopt! (bijvoorbeeld). (wat is t trouwens moeilijk om de naam voor me te houden zeg! Krijg soms echt de neiging om t gewoon te vertellen )
Als jij er heel erg mee zit maak je er toch geen te groot probleem van? Je voelt het zo en daar zit je mee. Maar je krijgt dus wel kleertjes van je moeder, ondanks dat ze geen geld heeft. Ik denk dat zoiets veel meer waarde heeft dan zoals Bos het nu krijgt van haar schoonouders. Ze krijgt dan wel iets met meer geldwaarde, maar de gevoelswaarde is vele malen minder! Misschien kan je proberen het op die manier te bekijken? Probeer je niet al teveel zorgen te maken om de spullen die je nog moet kopen meis, dat komt echt allemaal wel goed. Je kan alles zo duur maken als je zelf wilt, een baby boeit dat echt niet. Fijn dat de stang hoog kan! Kreeg bij mn nichtje altijd zo'n rugpijn van die wagen. Is de stang rond eigenlijk? Op de foto's lijkt van wel (Prenatal hier had hem niet staan) Ik wil echt een ronde stang en geen platte. Ja de sokjes zijn echt het eerste wat we gekocht hebben Al die tijd niks gekocht! Waren veel te bang dat we niet zwanger konden worden (ja, we hebben het altijd al aangevoeld..) En nu voelt het wel goed, dus nu gaan we helemaal los Alles waar pappa op staat wilde die meteen meenemen Al hebben we standaard elke keer de discussie of het pappa of papa is. Ik zeg pappa, hij papa. En al die spulletjes zeggen ook papa. Vervelend Wat zeggen jullie?
ik vind het moeilijk uit te leggen maar het is niet zo dat ik de naam niet wil geven aan ons kindje omdat het zo vaak voorkomt, maar ik ben een beetje van de aparte namen (wel uitspreekbaar) gewoon origineel... gewoon puur om het feit dat het nieuw is... maar goed, we komen er wel uit... heb trouwens vanmiddag ook een 9maanden dagboek gekocht van Anne Geddes... misschien een beetje laat, maar stel dat ik 'm eerder had en het was fout gegaan zit je met een half ingevuld boek... lijkt me ook best confronterend... ga zo in bed lekker schrijven... Meiden ik spreek jullie morgen... Slaap lekker alvast...
Vertel Steph, wat voor vragen staan erin? Ik kon hem vandaag nergens vinden in de stad, bij welke winkel heb jij hem gekocht? Morgen gaan we alweer wat kopen iig We vinden allebei de houten borstel van de Hema zo leuk. De rest is allemaal plastic en die vonden we niet leuk. En het is onzijdig, dus het kan! Hahaha, oma gaat los @Kristel: vertel de naam maar hoor!
Zo, toch even opgezocht wie van ons er nu gelijk heeft... Van Dale: U hebt gezocht op het woord: mamma. RESULTAAT  ma·ma de; v -s; mamaatje, mam·ma de; v -s, mam·mie de; v -s (inform) moeder Hebben we dus allebei gelijk! Dacht ik al, want mamma wordt nooit fout gerekend en mama ook niet. Wel jammer dat er geen spulletjes met mamma zijn dan. Maar bij deze zullen wij nooit meer die discussie hebben
@ dreamer: ik heb hem bij de Bruna gehaald was 14.95 je kan hem ook bestellen via Bol.com vragen zijn wel leuk maar kan zo gauw even niks noemen en hij ligt boven... ik vond de vragen leuker als in het nijntje boek of de andere dagboeken die ik gezien heb... nu ben ik echt weg... doei doei
t zullen de hormonen wel zijn waardoor ik zo 'paniekerig' doe over t geld denk ik.. Ik heb soms echt van die dagen dan schiet ik ineens in paniek, van 'oh shit, maar we moeten dit nog kopen e nwe moeten dat nog kopen... en over zoveel weken moet dit betaald worden, etc etc. ' En de dag erna ben ik t alweer vergeten, dus morgen zal ik er waarschijnlijk niet meer aan denken De meeste kinderwagens zijn trouwens best laag, dat ziet er echt stom uit. Vaak zie je vrouwen echt heel krom erachter lopen... De stang is trouwens een beetje recht en een beetje rond. Weet niet hoe ik het moet uitleggen Jullie hebben trouwens allebei gelijk Je kan het als papa schrijven maar ook als pappa, is allebei goed! Alleen is papa de meest gebruikte vorm.