Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja bij Bol.com weet ik hem idd, maar wilde hem graag even inkijken voordat ik hem ga bestellen.
    Zal morgen eens zien of we een Bruna tegenkomen!

Slaap lekker meis.

Nog een gekke vraag misschien...
    Doe je een jongen ook een majo aan?
    Onder een broekje ofso?
    Of doe je dat echt alleen bij meisjes?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zou een jongen niet zo snel een maillot aan doen eigenlijk, dan moet ik namelijk meteen denken aan balletdansers :)
    Maarja, misschien als het echt superkoud is 's winters en dan onder een broek is het misschien een ander verhaal, maar misschien is dat dan niet eens nodig ivm dikke dekentjes enzo in de kinderwagen en dikke 'verpakkingen' voor als hij in de maxi cosi zit bijv.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik kan ook paniekerig zijn om geld hoor, maar achteraf denk je idd was dat het?
    Komt helemaal goed hoor meis!

Ja ik liep dus ook altijd krom.
    Mn zusje is niet zo groot, dus voor haar was het goed.
    Maar ja, als ik dan ging wandelen...

Niet rond en niet plat, hmzz :)
    Ik hoop dat ze hem morgen wel hebben waar we gaan kijken en anders zondag wel.
    En anders kan je vast wel een stang verwisselen toch?
    Of zeg ik nu weer iets heel raars :)

Ja ik bedoelde idd als het koud zou zijn.
    Niet zomaar een majo zonder iets erover ofso.
    Ik heb altijd alleen maar meisjes gehad, ook op de kdv, dus 0,0 ervaring met jongetjes.
    En aangezien ik denk dat wij een jongetje gaan krijgen .. :)
    Had ik vanacht ook gedroomd trouwens!
    (sja, dat krijg je als je er veel mee bezig bent he :) )

Hebben jullie de maxicosi in dezelfde kleur erbij gekocht?
    En ook de wandelwagen?
    Of alleen de buggy?
    Wij willen dan meteen alles in 1 stijl, dus de maxicosi, wandelwagen en buggy met alle bijbehorende accesoires.
    Vind dat wel leuk als het matcht :D

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Stang wisselen... Ik weet niet of dat kan, heb er nog nooit van gehoord eigenlijk. Is eigenlijk best wel een goede vraag :p

Wij hebben meteen alles bij elkaar; kinderwagenbak, buggyopzet en autstoeltje. Ook meteen een luiertas en een wrapper voor t autostoeltje. En alles in dezelfde kleur ja, gewoon in t zwart :) Lekker neutraal en als we ooit een tweede kindje mogen krijgen en dat wordt een jongetje dan hoeven we alvast geen nieuwe kinderwagen te kopen omdat de kleur niet zou staan ofzo ;) We passen het wel aan aan t geslacht met t dekentje en t parasolletje bijv.
    Er staat me trouwens iets bij dat we nog iets erbij hebben, maar weet echt even niet meer wat. Daarvoor zal ik de bestelbon moeten opzoeken.

Denk trouwens als het écht écht heel erg koud is je een jongetje best een maillot onder zn broek kan aantrekken. Het is natuurlijk lullig om zn beentjes eraf te laten vriezen alleen maar omdat iets misschien stom zou staan ofzo, toch? ;)

En nu ga ik echt slapen :)

Slaap lekker alvast!

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    je hebt ook donkerblauwe malloits :p dat kan nog wel vind ik.. :p moet je alleen geen roze doen ofzo ;)
    Zie het in de winter best vaak op kinderdagverblijven dat jongetjes ook een malloit aan hebben onder de broek.. gewoon puur voor de warmte :p

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen girls....,
    Mijn mannetje is alweer de deur uit. Ze hebben een enorme klus vandaag. Ben erg benieuwd hoelaat hij klaar zal zijn. :)

Ik wilde eigenlijk nog even terug naar bed, maar ben bang dat ik dan pas om 11.00uur weer wakker word. Dat zou ik zonde van mijn dag vinden. Dus ik denk dat ik er maar uit blijf. :) Straks lekker aan de schoonmaak! Kinderwagen naar boven halen... alle spulletjes (die er bij zijn gekomen) fotograferen voor op de beebiesite etc etc.... Mijn zus komt om 15.00uur dus dan wil ik wel zo'n beetje klaar zijn.

Dreamer: die wagen is echt onwijs mooi!

Ik heb gister de geboortekaartjes ontvangen die ik op de beurs besteld had, best snel vind ik. 1tje leek daar helemaal geweldig maar is eigenlijk helemaal niets en de ander is wel leuk... maar wat blijkt Daan heeft er toch een mening over. Het mag niet te kids.... (de afbeelding/ tekening)

xxxxxxies

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zo zie je maar hoe belangrijk een proefdruk is!

Nog even een vraagje.
    Ik lees veel verschillende dingen over het bedzeiltje.
    Moet je die nu wel of niet kopen?

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen

dreamer in gouda heb je babypark. daar heb je alle kinderwagens en een heel parcours. daar kan je dus met alle wagens dat parcours doen en kijken wat je de beste en lekkerste vind.
    gaan wij ook doen maar ik denk dat het de mutsy of de mura wordt.

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Er is nog hoop.. ik heb af en toe krampjes maar er komt niets ;) dus wie weet...(toch heb ik de hoop opgegegevn voor ronde 2)

Ik ga vandaag naar Beverwijk dus ben er vanavond pas weer!

Fijne dag!
    Juffie ;)

10. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Ladies! Hoe ist hier? Weer netjes gedaan, hoefde 'maar' 9 blz terug te lezen, das te doen! Ga zo eens ff kijken naar die maxi-cosi mura, als iedereen m hier mooi vindt wordt k wel benieuwd! Ik denk dat wij voor de bugaboo gaan, vind k wel n hip ding! Kleur zou k nog niet weten, zwart is altijd goed, spijkerstof vind k ook leuk, of zilver!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Juffie: niet ongi worden hoor..ik duim voor je

@oma: ik dacht ook papa maar goed dat je het even hebt opgezocht...

chips ben de rest weer vergeten sorry..

ik was gisteravond weer zooo misselijk dat ik weer alles eruit heb gegooid toen we terug kwamen van de visite..vandaag gaat het goed (tot nu toe) *bos klopt ff af op hout in de hoop dat het ook goed blijft gaan vandaag*

zo ff boodschappen doen en moet nog nieuwe bikine...vanmiddag op kraamvisite.

oh ja nen geloof ik he die naar barcelona gaat...heb je een druk schema van school of alles te bezoeken of heb je ook nog wel wat vrije tijd...barcelona is leuk hoor...hoop dat het droog blijft voor je...

12. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bos: Nieuwe bikini? Ga je binnenkort naar de zon?
    Wij gaan in mei, wat een vooruitzicht!

@all, ik ga me hier maar eens nuttig maken aangezien ik woensdag ook de hele dag hier heb zitten kletsen! Lief is ook lekker thuis, dus gezellig! Kom vanmiddag misschien nog wel ff langs... Allemaal een heel fijn weekend als k jullie niet meer spreek! Liefs Lin

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik was toch nog even terug naar bed gegaan en nu moet ik dus eigenlijk op schieten, maar daar heb ik absoluut geen zin in.
    Straks eerst douchen en dan boodschappen doen.

Wij hebben een donkerblauwe X-adventure, wel een stoere wagen.

Dreamer: Een zeiltje is volgens mij wel nodig als je niet zoiets als earosleep neemt ofzo. Ik zou t gewoon in de winkel vragen en doen waar jij je het prettigst bij voelt.

Bos: veel plezier op kraamvisite!

juffie: niet ongie worden hoor!

xxxies

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga binnenkort naar sanadome (duurt nog vier weekjes hoor) en eind april naar portugal...en aangezien mijn topje te klein word ga ik vast op onderzoek want ik ben nogal een zeikerd met bikini's anders komt het weer op het laatste moment aan.

waar ga jij heen dan?

15. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Bos: Oh, Sanadome is zow heerlijk! Ben er vorig jaar 2 dagen geweest, je móet eigenlijk echt een hot-stone massage doen, is zo lekker! Ehm, je kan zeker niet meer lekker op je buik liggen? lekker stom van me! Nou, ik ben weg! XX

Wij vliegen 16 mei naar Zakynthos! heeeerlijk, wat een vooruitzicht! Zeker nu, wordt ws onze laatste echte vakantie met zn tweetjes! Nou, k ga ff de aanvraagpapieren voor het kinderdagverblijf opsturen... Vind t wel bizar om dat nu al te regelen, maar we hebben hier een kdv op de boerderij en dat lijkt me zo leuk! alleen is ie net nieuw en hebben ze nog maar 2 groepen, dus ze zat al bijna of helemaal vol! Dus maar meteen ingevuld vanochtend en dan maar hopen op n plekje! En natuurlijk nog meer hopen dat we die ook gaan gebruiken! Nou, ladies tot later! k ga wassen, strijken vouwen enz! liefs

16. Hoi zo hier kom ik even weer eens binnenvallen.. ben ff tijdje niet geweest, het liep/loopt niet zo lekker allemaal thuis, mannetje is beetje gestresst enzo. En nu word ik maar niet ongesteld :( snap echt niks van me lichaam..

@ Bos lekker is dat naar Sanadome.. wij gaan volgende week ook naar zo'n welnesscentrum/spa/kuuroord.. krijg lekker massages enzo.. heb er ook al zo'n zin in! En ben je nog steeds veel misselijk?

Verder zie ik veel mensen die ik nog niet ken.. aangenaam allemaal welkom hier. Ik ben hier niet zo vaak als de meeste hier :p maar die zijn er ook wel vaak moet ik zeggen haha.

Hoe is het verder zo allemaal met iedereen, alle zwangeren nog goed en verder nog nieuwe zwangeren?

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Hoe gaat het met iedereen? Het is rustig hier, scheelt weer voor degenen die vanavond komen, hebben ze niet zoveel te lezen voor de verandering ;)

@Sanadome: Wij hebben ook nog 2 kadobonnen daarvan liggen. Hadden we gekregen met de bruiloft. Eentje voor de hele dag baden en nog een bon voor een uitgebreide massage.
    Vraag me alleen af of we dat nu al zouden kunnen doen allemaal of pas straks na de bevalling?
    Wat zouden jullie doen?

@Dees: Heey meid, balen dat t niet zo lekker loopt thuis :( Hopelijk is het gauw over!
    Enne, 3 dagen overtijd... Zou je niet misschien toch heel stiekem een test doen...?
    Of stel ik nu een hele domme vraag?

@All: Ik ben er vandoor weer, moet naar de opticien...
    Fijne dag allemaal!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @linda klinkt leuk dat kdv mag ik vragen waar dat is (of wil je dat liever niet zeggen ivm privacy) mag eventueel ook per pb hoor.
    lekker griekenland toch? wij gaan naar portugal in april..heb er nu al zin in.gezellig met schoonzus en zwager...(wij hebben onze laatste vakantie samen al gehad vorig jaar.wel een gek idee hoor dat we volgend jaar met zijn drieen gaan.)

@kristel: ik zou het lekker nu doen als ik jouw was...hoef je ook geen oppas te regelen en kun je nu ook heerlijk onstpannend

@dees: vervelend dat het niet zo lekker loopt hoop dat het snel beter gaat. en dat je snel ongi word. ben niet meer zo vaak misselijk als voorheen gelukkig maar af en toe van die dagen dat het erger word..

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede middag meiden,

Wilde net een heel verhaal vertellen maar me mannetje belde net dat zijn opa overleden is
    We waren vannacht gelukkig nog geweest, maar komt toch nog onverwacht nu omdat er steeds gezegd werd dat het allemaal stabiel bleef

Ga nu dus snel me ff klaarmaken en dan er naar toe

Bah wat een rot nieuws zeg!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    bah gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies (ook voor je man)

Deel Deze Pagina