Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Fijne week daar in het zonnige zuiden... :D

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @Nen
    mijn lief is service monteur op booreilanden en op platformen op het vaste land.
    hij is het hele weekend oproep baar. vandaar dat hij weg is.

Veel plezier in Barca.. hoop op een posi test!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: hier ook vanmorgen weer voor het eerst "geklust" ik vond het heel spannend maar heb wel genoten... elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang bloed te zien maar gelukkig tot nog toe niks....

mijn moeder kwam net ook even leuk nieuws brengen... zij hebben vakantie van 27 Juli t'm 9 Augustus... en willen dan ook echt weg... ik heb haar gezegd dat ik het geen fijn idee vind omdat ik 3 weken later uitgerekend ben...
    ze gaan niet heel ver weg en gaan met eigen vervoer dus kunnen binnen 3 uur terug zijn als het moet maar ik voel me er niet prettig bij, en dat heb ik haar verteld... volgens haar maak ik me druk om niks, wat denken jullie hiervan?

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sterretje: gecondoleerd meis! Knuff.
    Sterkte met deze moeilijke tijd.

@Steph: ik zou het ook niet fijn vinden als mn ouders dan weg zouden gaan.
    Maar als ze met 3 uur weer terug kunnen zijn...
    Dan zou je wel een superdeluxe spoed bevalling moeten hebben en die kans is wel heel klein.
    Of wil je je moeder vanaf wee 1 naast je bed hebben?

@Bos: balen dat je toch weer misselijk bent geworden zeg!
    Je zou toch verwachten dat het nu wel over zou zijn.

@Agneta: we gaan binnenkort naar babypark!
    Morgen naar babydump en die hebben ook megaveel wagens.

Vandaag de Mura 4 gezien en wauw! echt een superwagen.
    En Kristel, ik snap nu wat je met plat en rond bedoeld :)
    Maar waar je het vasthoud is het rond en dat is precies wat ik wil :D
    We wilden gaan voor de tango red (rood met zwart dus) maar als die precies dezelfde kleuren heeft als het autostoeltje... dan gaan we voor dezelfde als Kristel (zwart/grijs)
    Wat een mooie wagen zeg!
    Hoop m morgen even te kunnen proberen, was nu zo druk bij de Prenatal.

Mn man vroeg trouwens of iedereen met een thema werkt?
    Wij hebben allebei helemaal niets met al die babythema's (pooh, poezel en pip of hoe heet dat, jip en janneke, draakje, dat soort dingen)
    Dus hebben jullie een thema en zo ja, welke?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: IK zou mijn moeder wel graag bij de bevalling willen hebben idd en zou het misschien wel fijn vinden als er van alles gaande is dat ik in ieder geval mijn vragen bij haar neer kan leggen...
    ze kunnen idd binnen 3 uur terug zijn maar ik zie dus al helemaal voor me dat het sávonds gaat beginnen en dan hebben ze lekker s'middags op een terrasje gezeten met een drankje erbij en dan moet de vriend van mijn moeder nog terug rijden op de motor... bah krijg er nu al de kriebels van...

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ow en dreamer wij werken ook niet echt met een thema... wij hebben wel iets wat 2 keer terug komt in het kamertje (we hebben er een lakentje van en er komt een muurschildering van) maar dat is ook alles...

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @steph
    hihi.. fijn dan he!

Ik denk dat je je druk maakt, als het maar 3 uur rijden is... Je weet niet hoelang je over de weeen doet.. als je je moeder belt als er weeen opkomst zijn, dan kunnen zijn toch vertrekken van de plek waar ze zitten...
    Idd geval zo denk ik er over...
    Ach je moet toch doen, dat jij denkt waar jij je het lekkerst bij voelt.. snap wel dat je je er niet lekker bij voelt.. maar toch.. niet druk over maken!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wij werken ook niet met een thema..

en nee ik wil mijn ma niet naast mijn bed hebben als ik moet bevallen..al die poespas eromheen...ik ben degene die het kind er uit moet krijgen en vriendlief gaat me daar bij steunen...denk dat ik gek word als iedereen er zenuwachtig om heen staat en gaat kijken of het kind al komt...
    weet je ma dat je haar bij de bevalling wilt hebben? ach en 3 uur rijden is ook niks maar ik zou zeggen als ze er graag bij wil zijn gaat ze niet op vakantie, maar als jij haar niet hebt verteld dat je haar erbij wil hebben weet ze dat natuurlijk niet he...lastig hoor kan me voorstellen maar je kan ze niet tegenhouden om op vakantie te gaan...

have fun in barcelona..

oh ik vergeet jullie namen erbij te zetten..nou ja je weet zelf wel als ik je bedoel he..ik ga mijn bed in heb last van mijn maag en koppijn...

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @dreamer
    nope wij werken ook niet met een thema...
    Vind het mooi bij andere maar zelf zou ik het niet doen. je zit er dan zo aanvast zeg maar....
    Heb wel al hele leuke plannetje in mijn hoofd mochten we een meisje krijgen..:)..
    Dan ga ik een behang boek kopen en maak ik een heel groot patchwork in de vorm van een hart op de muur.. net zo iets als we in de wc hebben gedaan! maar neee geen thema!

denk dat ik dat ook ga doen voor een jongen alleen dan met jongetjes behang!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ik heb al wel door laten schemeren dat ik haar erbij wil hebben dus ze weet het wel, maar ze liet mij een klein beetje merken dat ze niet van plan was om daar nu al mee in te stemmen, ze heeft toen gezegd dat als mijn vriend het niet zou trekken dat ze er dan is om hem af te lossen (als dat nodig is natuurlijk) maar voor de rest vind ze het iets van ons tweetjes...

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik wil mijn ouders er ook wel bij hebben, zij wonen een uur rijden bij mij vandaan!

maar als ik bezig ben, dan is alleen mijn lief erbij!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik weet dat mijn ventje er niet goed tegen kan als ik pijn heb... en tja een bevalling is alles behalve pijnloos, dus ik heb allemaal een beetje het idee dat hij het allemaal niet zo goed kan handelen(op z'n engels) hij is 4 handen op 1 buik met mijn moeder en als ze me dan samen een beetje kunnen steunen dan zou ik dat heel fijn vinden...
    daarbij is vriendlief echt panisch voor naalden en infusen... mochten ze daar ineens mee aankomen gaat hij geheid van zijn graatje... en wil dus voorkomen dat ik daar dan alleen lig te puffen...

misschien maak ik me allemaal wel druk om niks, maar ben nou eenmaal een beetje een controlfreak...

maar ga nu lekker mijn bedje in en me er voorlopig maar even geen zorgen over maken...
    we zien wel waar het schip strand...

Stel dat de VK tegen die tijd denkt dat het eerder gaat komen, zullen we het er nog wel eens over hebben...

Slaap lekker allemaal

Doei doei

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal!

Nou, vandaag bij de opticien geweest omdat ik steeds minder zag met mn lenzen.. Blijken mn ogen allebei -1,25 achteruit gegaan te zijn :confused: (zit nu met links al op -4.75 (Met cylinder van -2,25) en rechts op -5.00
    En dat in een paar maanden tijd... Dus de opticien vond het ook al raar en vroeg of ik misschien medicijnen oid gebruikte, maar nee.. Dus toen zei ik dat ik zwanger ben en toen begreep hij het wel.
    Blijkt dus dat als je zwanger bent je ogen ook nog eens flink achteruit kunnen gaan! Echt raar, ik wist dit echt niet!
    Dus nu moet ik elke maand langskomen voor controle en per maand bekijken of ik dezelfde maandlenzen kan houden of dat de sterkte aangepast moet worden..

Dus voor degenen die ook lenzen of een bril hebben, als je zwanger bent is er een kans dat je ogen slechter worden, gewoon door de zwangerschap... Maar ná de zwangerschap moet het gewoon weer herstellen naar wat t was! laat je ogen iig even controleren als je t idee hebt dat je slecht(er) ziet.

@Dreamer: Mooie kinderwagen he :D En hij rijdt echt heel fijn, zelfs met 1 hand, dus je kan ook heel goed de hond uitlaten samen met de kleine :)
    Hopelijk kan je m morgen proberen!

@Sterretje: Gecondoleerd met de opa van je man... Hopelijk heeft hij niet al te veel geleden..
    Hoe voel je je?

@Nen: Heel veel plezier in Barcelona!

@Thema: Wij werken niet met een thema, we zoeken gewoon vanalles bij elkaar wat leuk is en daar maken we wel wat van ;)

@Bevalling: Ik hoef echt niemand in huis te hebben hier behalve de verloskundige, kraamhulp en Kimo ;) Ik zou me denk ik heel ongemakkelijk voelen als er mensen beneden zouden zitten. En sowieso wil ik niet dat als de kleine er eindelijk is dat andere mensen haar meteen van ons afpakken zeg maar omdat zij ook willen knuffelen met haar.
    De eerste dag of 2 dagen blijven we gewoon lekker met zn tweetjes, genieten van de kleine meid en haar bewonderen en daarna komen de opa's en oma's enzo maar.

@De rest: Sorry wie ik vergeten ben!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ben blij dat jullie tot nu toe allemaal niet met een thema werken :p
    Mn man dacht echt dat dat hoorde en was dus al op zoek naar een thema.
    We gaan wel met 1 kleur werken ( 1 kleur voor meisje, 1 kleur voor jongen) dus dat is ook een soort thema dan.

Over de bevalling: ik wil mn man, moeder en zusje erbij hebben.
    En dikke kans dat mn vader en broertje ook nog op de gang zitten (ga in het ziekenhuis bevallen)
    Ik vind het juist wel fijn om iedereen om me heen te hebben.
    Zo is het bij mn zusje ook gegaan trouwens en zij heeft het echt als prettig ervaren.
    Grappig om te lezen dat iedereen het zo anders wil :p

15. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    dames ik ga slapen!
    tot morgen!

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede morgen,

hier alweer vroeg wakker! straks kerk dus maakt nie uit moest er toch uit.

gister uit eten geweest en naar valkyrie,spannende film!er zat alleen een vreselijk man naast me die naar alcohol stonk en heel de tijd zat te kreunen en steunen gelukkig ging ie met de pauze weg kon ik een frisse neus halen hahahah.

fijne dag vandaag

succes is barcalona hoop dat jij wel aankomt!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Gister hebben mijn zus en ik mijn hele huisje gesopt! was zo blij met haar hulp!

En straks met m'n mams naar de woonboulevard in Utrecht! :D

Ik ga dus maar lekker douchen enz! :)

@thema: niet echt, wel een kleurtje.
    @bevalling: Op dit moment wil ik alleen Daan bij de bevalling en dan alleen bij t hoofdeind, maarwie weet veranderd die mening nog. :)

Liefs Debby

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Nen,

Veel plezier in Barcelona!

Dreamer,

Wij werken ook niet helemaal naar een thema toe, ja ik ben gek op winnie the pooh maar niet alles word daarvan.
    Als het een meisje word doe ik de lakens ed roze, word het een jongen word het blauw..
    Ook de kinderwagen word niet van pooh...

Bevalling,

Ik beval in het ziekenhuis en wil echt niet dan mijn schoonouders naast het bed staan, mijn moeder misschien wel maar dat zien we dan wel.
    Ze moet natuurlijk eerst ruim 2 uur rijden om hier naar toe te komen.
    En wat Bos al zei, je bent zelf diegene die het kind eruit moet krijgen.. en je vriend/man is dan belangrijker als hij er dan bij is.

Hoe gaat het verder met iedereen?
    Hier vanaf vannacht een onwijze spanning op de eierstok... zie wel wanneer me ei komt... temp haast niet meer (alleen elke dinsdag) en gebruik geen ovutesten...

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen....

thema hebben we niet....ja een paar schaapjes...en kwa kleur ook geen specifice kleur zoals jullie kunnen zien in mijn album.....

over de kinderwagen....ik heb eigenlijk geen andere geprobeerd....ik wilde perse de bugaboo...erg ben ik he...zit ik me nu te bedenken...

wie er bij de bevalling is...of te wel keizersnede...alleen manlief...want je mag er niemand anders bij...haha...en dan nog was hij het alleen hoor.....en we zitten er te twijfelen of we de datum gaan vertellen......

verder hier alles wel goed....

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    lynn1986,

Weten jullie de datum al :smile: vertel!

Deel Deze Pagina