Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Nee, 29!
    Nouja bijna, bijna?!
    Haha nu ik in de ziektewet zit duurt het helemaal vreeselijk lang!
    Ik ben een slechte wachter haha!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Misschien over een paar dagen wel Lynn, want nu moet morgen en overmorgen ook je temp hoog blijven wil het een innestelingsdip zijn (wat ik lees dan he)
    Zou wel super zijn :D

Dan krijg je een waterman kindje en watermannen zijn heeeeeel lief :)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nou laten we het hopen...dames ik moet werken...misschien tot vanaaf anders misschien tot morgen!

4. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Jaha en ik kan het weten O:)
    Haha, ben zelf een waterman!
    Mijn vermoedelijke bevaldatum zou 19 februari zijn, ik ben zelf de 11de jarig en mn vriend 30 dec! Dus dan hebben we binnen 3 maanden alles gehad haha!
    Dus dat van ons zou een visje worden :)

5. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Werkse Lynn!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ow ja, like duhh #-o
    Bij jou staat 23+7 en bij mij 26+5, had het kunnen weten dus.

Haha volgens mij is niemand hier goed in wachten :)
    Op 12 juni je NOD dus?

Hmz ik ga echt weer een lijstje maken :p

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    hallo allemaal,

zo moest weer aardig wat bij lezen!

@ kristel, balen meis dat je je zo onzeker voelt , kan het me goed voorstellen., ben erg benieuwd wat je test dit weekend zegt, maar ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor :D

@ lynn, balen dat je temp zo schommelt, maar ik denk neit dat het heel erg is, je kaartje ziet er nog goed uit, je ei staat nog op zijn plek, wellicht echt een innestelingsdip?

@eva, meis wat fijn dat je ongi bent geworden, eindelijk, nu weet je in ieder geval dat alles weer werkt, super!

@dreamer, hoe is het verder met jou, voel je je weer goed, of nog last van misselijkheid? De dagen gaan opschieten voor jou he nu ;)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Dreamer, ik weet dat i kdit soort dingen vaker gezegd heb...
    Ik zit gewoon heel erg in de knoop met mezelf :(
    Ik heb al 6 jaar de drang dat ik kinderen wil.. de laatste 3 jaar is het heel erg geworden en heb ik die drang moeten wegduwen..
    Nu gaan we er eindelijk voor en is de spanning zo hoog elke maand.. Ik dacht dat die spanning juist zou afnemen nu we groen licht hebben om ervoor te gaan, maar het is juist veel erger geworden..
    En die mk's maken het helemaal erg!
    Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen alsof er iets mis is met mn lichaam.. Ook voelt het gewoon heel erg alsof het mij/ons niet gegund wordt om een kindje te hebben, in ieder geval nu niet :(
    Vanaf maand 1 is het gewoon stressen geblazen hier en mn vriend is ook heel bang dat ik in een put terecht kom waar ik heel moeilijk uit te krijgen ben.. Hij ziet me gewoon elke maand steeds verder bergafwaarts gaan.. Ik huil ook zoveel de laatste week, zo ken ik mezelf helemaal niet!

9. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Never mind ;)
    Yups 12 juni...!
    Ben benieuwd naar het lijstje!

10. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Jeetje Kristel!
    Erg bekend, al heeft het bij bij niet zozeer met de kinderwens te maken.
    Het is belangrijk om hieruit te komen. Ook voor jullie kindje straks. Het is voor je kindje geen goede start als hij/zij een gesresste moeder heeft.
    Ik snap dat je wens sterk aanwezig is, maar probeer er anders een keer met iemand over te praten? Het hier opschrijven vind ik in ieder geval al een goed begin!
    Maar het is belangrijk voor jezelf, je vriend, je relatie en je kindje dat je je goed voelt!
    Heel veel sterkte iig meis!

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ben je pas gestopt met de pil toen jullie voor het echie gingen Kristel?
    Want dan kan het mede daardoor komen dat je iets labieler bent.
    Je krijgt nu geen hormonen meer binnen waardoor je lichaam het zelf moet doen en dat geeft schommelingen.
    Merk het bij mezelf ook hoor.

En dat heeft wel even nodig om stabieler te worden.
    Dan die miskramen eroverheen wat geestelijk al heel zwaar is.
    Logisch dat je onzeker wordt!

Het is dus logisch dat je je zo voelt, maar niet leuk natuurlijk.
    En wat je eraan kan doen is maar 1 ding volgens mij en dat is minder ermee bezig zijn.
    En dat is nu net het lastige, want dat gaat bijna niet!

Heel herkenbaar allemaal dus, maar heb helaas geen oplossing voor je. Maar weet dat je altijd van je af mag schrijven (ook via pb hoor!)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sterretje: geen misselijk meer gelukkig (helaas? ;) ) En de dagen schieten nog lang niet zo hard op als ik zou willen :)

Hoe was je ovu test vandaag?
    Negatief weer?
    Al een negatieve zw test gehad?
    En wat deed je temp vanmorgen?
    Al meer zekerheid of het je ei was?
    Ik hoop het :D

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    wat een moeilijke tijden zo he kris, als je wens zo groot is, en je meot dit allemaal mee maken is het volgens mij heel logisch hoor dat je je wat minder lekker voelt, en veel loopt te stressen...

Zeker na twee vmk's dan word je helemaal erg onzeker en ga je aan het twijfelen of alles wel geod zit..

Doe het lekker rustig aan, en probeer er wat relaxter mee om te gaan, ik weet dat het moeilijk is, maar voor veel meiden helpt dit echt...
    Of anders straks even een pauze inlassen ofzo..

Verder is het denk ik helemaal neit erg om ff te hiuilen, dan ben je eht tenminste ff kwijt, het lucht vast op, ook erover praten helpt je misschien wel, dat kan altijd je meis, dat weet je!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Jullie zijn echt lief :)

Maar het klopt idd dat ik met de pil gestopt ben meteen toen we voor t echie gingen.. Daarvoor ben ik ook al vaker gestopt met de pil omdat ik niet goed tegen de hormonen kon, kreeg veel bijwerkingen ervan.. Maarja, toen was t niet slim om zwanger te worden dus ben ik vaak na 2 maanden weer begonnen.. Ook heb ik al veel verschillende pillen gehad dus mijn pilperiode is ook al niet soepel verlopen..
    Daarom denk ik ook dat ik meteen na t stoppen alweer een goeie cyclus had.
    Ook omdat ik blijkbaar gevoelig ben voor hormonen denk ik dat ik steeds zo snel last heb van zwangerschapskwaaltjes :(

Mn vriend belde net vnauit zn werk en meteen toen ik zn stem hoorde moest ik weer huilen :( Ik snap het gewoon echt allemaal niet! Ik heb in mn leven al genoeg meegemaakt, ik ga even niet in detail als jullie t niet erg vinden, en ben ook heel onzeker en negatief over mezelf.. De laatste 2 jaar is dat veel minder en voel ik me goed over mezelf en vind ik ook dat ik dingen verdien.
    Maar nu door alles wat er weer gebeurt voelt het weer alsof ik weer terug bij af ben en weer helemaal opnieuw moet beginnen wat betreft mn eigenwaarde enzo :(

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Wat mn laatste stukje betreft, denk nu alsjeblieft niet dat ik psychisch niet in orde ben of whatever, maar de laatste dagen wordt t me gewoon echt te veel :(

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    NOD lijst

Juni

10: Dreamer83 1e ronde

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Zo even een NOD lijst gemaakt (mn eerste, dus niet te kritisch zijn graag :) )

Roep maar als je erop wilt of zet jezelf erbij als je weet hoe het werkt :D

@Kristel: al zou je geestelijk niet in orde zijn, maakt toch niet uit?
    Er zitten hier in dit topic meerdere mensen met paniekaanvallen en sommige met borderline. Maakt niks uit, iedereen is even veel waard! :D

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    was mijn nod lijst niet meer goed genoeg :( :cry: ;)

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Normaal duren dagen te kort, maar nu schieten ze maar niet op nee... hier ook last van hoor! Gelukkig gaan we dit weekend een weekendje weg, dus denk dat het dan we wat sneller zal gaan!

helaas heb ik dan geen internet en kan ik mijn FF dan niet invullen, dus weet ik niet zeker of ik mijn ei gehad heb tot na het weekend :(

Mijn temp was vandaag wel een stuk hoger, dan gister, 36,7 dsu wat dat betreft loopt tie volgens mij wel aardig op.. maar zien of tie morgen nog zo hoog is... Zal eens kijken als ik deze temp in blijf vullen wat tie dan zegt...

Mijn ovu test is wel weer negatief dus dat is positief, ook heb ik sinds gister steeds last van een soort ongi pijn :confused: Of dat nou goed is wbt mijn ei... Ik hoop het!

Een zw test heb ik nog niet gedaan, wilde eerst kijken wat mijn ovu test zegt, ik denk omdat die nu al een paar dagen echt negatief zijn, er uit een zw test ook niets meer komt, maar voor de zekerheid toch zo nog ff doen hoor!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    NOD lijst

Juni

10: Dreamer83 1e ronde
    9: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk

mezelf er toch maar weer even opgezet :(