Nog steeds niets Maar kan vannacht nog komen vorige maand had ik cyclus 29 dagen.. raar nog nooit eerder gehad.. Morgenmiddag niets? dan ga ik naar de winkel Heb wel een raar onderbuik gevoel en ga elke 2 uur naar de wc om te checken.. lijkt op een blaasontsteking... ik moet heel veel dingen vandaag doen dus het zou kunnen zijn dat ik niet echt vanavond kom kletsen... sorry sorry!
@rose: ja een ouder van mijn werk moet volgens mij aanstaande donderdag weg. @red: bedankt voor wat energie...heb het huis gestofzuigd en lekker buiten gezeten in de zon met de konijntjes lekker buiten laten hobbelen. net bij de tandarts geweest.. ze denkt misschien een gaatje in mijn verstandskies omdat ik er last van heb maar ze maakt geen foto's. kan nu kiezen..of foto's maken na de bevalling of hem er maar gewoon uit laten trekken zonder eerst een foto te laten maken....nou heb er de laatste paar dagen weinig last van dus kijk het nog wel ff aan....
oh rose ik heb morgen geen echo alleen controle helaas...maar mijn ma gaat wel ff slijmen voor een echo.
@Juffie, spannend! Duim voor je! @Bos, hopen dat het slijmen effect heeft! 'k Ga hier snel omkleden en dan naar de verjaardag van m'n zwager. Willen niet te laat heen zodat we ook weer op tijd naar huis kunnen Fijne avond! 'k Kom nog wel even kijken vanavond of Rose hier nog weer is geweest.
ben ook benieuwd...hoe laat moest rose? veel plezier op de verjaardag...ik ga strakkies saw 5 kijken...mijn collega komt zo die kijkt mee gezellig...
hallo allemaal Ikke is weer terug van weggeweest. Zie dat jllie 100 blz. hebben volgekletst dus ga ik niet teruglezen Hoe gaat het met jullie?
waar zijn rose en ryanne eigelijk ook alweer geweest? wij hebben net laminaat van mijn schoonzus overgesjouwd.. en verder de hele dag gewerkt.. morgen moet ik weer de hele dag werken maar dan hebben we savonds nog niks.. probeer ik zo te houden.. Heb ook ovutestje gedaan vandaag.. maar was nog niks op te zien.. dus ga maar een beetje uit van een cyclus van 33 dagen.. @bos: ik hoop dat je ook een echo krijgt.. zou wel leuk zijn @red: veel plezier op de verjaardag.. @sammie: hoe is het met jou? @striemen: ik heb ook bio oil en vriendlief zegt dat er wel verandering is.. dat de lijntjes lichter worden.. dat zou wel heel mooi zijn.. dus wie weet werkt het toch.. smeer het vanaf de hhb.. had het ook daar gekocht Heb trouwens nog even nieuws over gaby: Ze krijgt icsi. maar pas over een half jaar.. ze moet eerst 10 kilo afvallen.. als ze eerder 10 kilo is afgevallen krijgt ze eerder icsi.. nu gaat ze misschien samen met mij sporten.. wel echt klote als ze weer een half jaar moet wachten..
suus: jee zeg dat is balen dat ze nog zo lang moet wachten maar is waarschijnlijk voor haar eigen gezondheid beter als ze eerst afvalt dan zeker? anders doen ze dat niet zomaar...nou maar hopen dat ze de kilo's snel kwijt is...is wel een goeie stok achter de deur met het vooruitzicht op icsi. rose had een echo met geslachtsbepaling ryanne weet niet sorry...
Rose is dus nog niet geweest? Ze moest om 19.00 uur. Ik ga op bed... kom morgen wel weer @Suus, hopelijk lukt het haar om eerder die 10 kg kwijt te raken!
Rose, waar ben je nou? Ik zag je net toch echt in t lijstje staan van online mensen bovenaan de pagina van de clubs Dus als je even snel terug wilt komen en vertellen hoe het gegaan is allemaal, dan is iedereen blij
hier ben ik dan! Het word een jongetje we zijn echt dolgelukkig. Mijn vriend zag het meteen. Vind t echt super leuk nu nog een naam bedenken Morgen onze eerste jongenskleertjes kopen
ik ben ook wel heel benieuwd dan naar rose ben benieuwd of het meer een meisje is of een ventje.. Ik stel voor dat er iemand met mij de organisatie van het uitstapje op zich wil nemen.. lijkt me jammer als het nu weer niet doorgaat.. Ik hoop ook dat het gaby lukt 10 kilo af te vallen heel snel.. Zou wel mooi zijn Ik ga nu naar bed.. weltrusten allemaal
@Rose: vertel vertel @Ryanne: hoe was je vakantie? @Bos: hij is het kijken wel waard dus? Nog misselijk geweest? @Kristel: waar heb jij de kinderwagen gekocht? Heb je die voetenzak erbij genomen? En voor het autostoeltje, heb je daar ook de voetenzak bij genomen? Ik vraag me af of je zoiets wel gebruikt namelijk (heb t bij mn nichtje nooit gebruikt) @Red: dus de molton zeiltjes? En dan ook nog de molton hoeslakens toch? En mag je de matarsbeschermer met die nopjes? Ik heb trouwens zo'n earosleep matrasje gezien bij de babydump. Het laat wel lucht door en een gewoon matrasje niet (lieten ze zien met zo'n buisje met een balletje) Maar ze gaf wel eerlijk toe dat het niet bewezen is te helpen tegen wiegendood. Ik twijfel nog een beetje erover...