***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Goed! Rose denkt: Prinsesje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsesje Goed! Evamariah denkt: Prinsesje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Bos Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Rose Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Fout! Stephanie87 denkt: Prinsesje Fout! Evamariah denkt: Prinsesje Fout! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Fout! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsesje Sterretje08 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Agneta Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Lovelyjolyn1987 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.
Jeuj, ik had het ook goed Gefeliciteerd Rose! Nu lekker allemaal stoere dingetjes gaan kopen he @All: Ga zo even terug lezen en reageren!
Rose gefeli een jongetje Zie je dat de hartslag niks zegt Weer een prinsje erbij! Zal je meteen aanpassen op de lijst. En Kristel, kom maar op met de prinsjes en prinsesjes lijst
NOD lijst Februari 15: Gaby1986, 9e ronde Maart 02: Juffie2008, 2e ronde 05: Nen87, 5e ronde 12: Red88, 5e ronde 22: Suus1987, 11e ronde 27: Dreamer83, 11e ronde 27: Matta1986, 3e ronde Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
hihi ja idd zei dus niks. Hij was aan het duimen zo schattig. kom morgen wel even foto's plaatsen van ons ventje
Agneta en Jolyn staan ook op de lijst nu! Dus gok maar een end weg allemaal Knarboor heb ik er nog even niet opgezet ivm dat we niet weten of t er nu 1 of 2 zijn. Gokt wat makkelijker als we dat weten @Suus: Wat klote dat Gaby en Joey nu ICSI moeten doen... Maar ja, het is beter dan helemaal geen hulp, nu hebben ze tenminste weer een redelijke kans op een kindje! geef dr maar een knuffel! @Dreamer: Wij hebben de kinderwagen bij de Babydump besteld. En we hebben voor t autostoeltje wel de voetenzak, kinderwagen weet ik even niet zeker meer... @De rest: Ik ben heel vergetachtig vandaag... sorry
leuk rose een jongentje! succes met de naam kiezen! zo morge alweer 5 weken hihhi klinkt al niet mewer zo heel pril, voel me verder super goed alleen sneller moe dus hoop dat daar boij blijft! fijne dag allemaal!
@gimena: welkom hier.. volgens mij is je test hartstikke positief! is wel een heel duidelijk lijntje.. De officiele waarschuwing zal ik maar geven: pas op! dit forum is heel verslavend! @knaboor: hoop dat het snel 19 maart is.. en dat dan alles goed is.. ben wel heel benieuwd of het er 2 zijn?
@Rose, geweldig zeg! Super! Lekker shoppen nu zeker? @Gimena, welkom hier! Volgens mij is je test ook positief hoor! @Dreamer, m'n vriendin gebruik bij de maxicosi gewoon een dekentje voor de beentjes/voetjes, net zo praktisch en scheelt een hoop geld. Bedoel je een matrasbeschermer die onder het matras ligt? Volgens mij is dat geen probleem, op het matrasje (dus waar het kindje op ligt, mag geen plastic omdat dat niet ademt). Wat ik meestal zie is matras, moltonhoes erover, molton zeiltje, hoeslaken, lakentje (hydrofiele luier onder het hoofdje in 't begin tegen spugen), 2 dekentjes. 'k Ben hier lekker vroeg van bed. Zal zo eerst mn huishoudelijke taken maar gaan doen 'k Moet om 3 uur naar werkbespreking in Groningen. Misschien dat ik eerst wel even snel bij de Gardo ga kijken. 'k Zit me beetje te verdiepen in de kinderwagens, lees op internet veel negatieve reacties over de X-adventure, Mura blijkt vrij zwaar en breed te zijn. Aangezien ik er wel vaak mee moet slepen omdat hier niks op loopafstand is, is dat ook niet erg praktisch. Hm...
@ Ryanne: Hey meid! Hoe gaat t met je? 21 weken en 5 dagen alweer... jeetje wat vliegt de tijd! @ Bos: Ik hoop dat jullie het voor elkaar krijgen om een extra echo te krijgen. Veel plezier vandaag! @ Gaby: Heel erg veel succes meid! En heel veel sterkte met t afvallen. Weet dat we je steunen meid! Ik mis je trouwens wel 's ochtends vroeg hoor! @ Suus: wil jij m'n berichtje aan Suus doorgeven? Wie weet over 3 dagen een hartstikke positieve test. @ Rose: Wat leuk joh een jochie! Echt wel stoer... Ik vind de jongenskleertjes toch ook wel heel erg leuk hoor! @ Gimena: Welkom! De test neigt toch echt naar het positieve. Wat een mooie tekening! Is die voor je vlindertje? @ Knarboor: Mooi zeg dat je je zo goed voelt! Ik ben benieuwd of je er 1 of 2 in je buikie hebt. Je testte best vroeg positief toch? @ All.... Goedemorgen! Ik heb gisteravond gestreken! En dat is voor mij heel wat hoor! We wonen namelijk al een jaar in ons huidige huis, maar ik had nog nooit gestreken. Gisteravond toch maar eens de plank en ijzer gepakt, ondertussen Grey's Anatomy gekeken. Ben best een beetje trots op mezelf, ook al is het misschien een doodnormale huishoudelijke taak. Hoofdpijn is vandaag gelukkig wat minder! *klop klop klop* Mijn mannetje heeft vandaag een mega lange dag! Vanmorgen was hij al om 6.15 weg en hij komt waarschijnlijk pas om 23.30 thuis. Dat krijg je met een dubbele baan. Maar hij doet het voor de kleine! Nog 1 weekje! Ik ben zow benieuwd! Een collega van mij zei net dat hij een meisje beter bij mij vind passen. En hij zou als ik wat verder in de zwangerschap wel eens gaan gokken. 9 van de 10 keer heeft hij het goed. hihihi Alleen weet ik het dan zelf al. Hij begrijpt echt niet dat we volgende week geslachtsbepaling gaan doen/ krijgen. Nou... mijn verhaal is wel weer lang genoeg volgens mij. xxxxxies Debby
Hey Red: Ga je alweer aan de schoonmaak? Wat voor'n negatieve reacties lees je over de X-adventure dan? xxxx
Goeiemorgen! Ik moest op tijd opstaan van de kleine.. Ze zat al flink te schoppen de hele tijd en ik kon daardoor niet meer verder slapen @Gimena: Welkom Enne, die test ziet er verdacht positief uit hoor! @Knarboor: Gelukkig dat je weinig last hebt van klachten! Ik klop voor de zekerhid toch maar even voor je af hoor, voor t geval dat En ik ben ook heel benieuwd of er 1 of 2 in je buik zitten! @Debby: ik weet hoe trots je je voelt hoor Ik heb dat ook met bepaalde dingen.. en vooral de laatste tijd! Voor de zwangerschap had ik altijd last van mn gewrichten ed door t B12 tekort waardoor ik dus bijna niks in huis kon doen... En in t begin van de zwangerschap voelde ik me te brak om wat te doen, maar sinds een paar weekjes doe ik nu ook dingen in huis weer en dan best veel op een dag en ik voel me hartstikke goed erbij (terwijl iemand anders die dingen misschien dagelijks doet, maar dat maakt niet uit ) @Red: wanneer neem jij eens een dag vrij wat betreft het huishouden? @De rest: Goeiemorgen!