ja dat scheelt idd... ben net nog even met vriendlief naar boven gegaan om te checken of het niet toch mijn hartslag was die we hoorde... en ja hoor... er zitten denk ik slagaders in je liezen... Maar... we hebben ons kleintje ook gehoord hoor ongeveer 2 a 3 vingers onder mijn navel en dit hartje klopt beduidend sneller als die van mij haha... vriendlief kon niet eens meetellen zo snel... ongeveer 150x per minuut dat klopt beter met de berekeningen... moet wel ontzettend hard op mijn buik duwen, en het kindje is erg beweeglijk want zo hoorde we het en zo was het weer weg hahaha...
klopt er zit een slagader bij je lies...bij mij zie je die regelmatig kloppen (zie je mijn heel buik bewegen) vanochtend ook, zelfs de verloskundige zei he je ziet je hele hartslag bewegen in je buik... bij mij kon ze vorige keer ook alleen mijn hartslag vinden en daarna had ze ineens die van de baby te pakken....
Haha helemaal geen rekening mee gehouden was al blij dat ik het zo snel had gevonden haha... ga zo nog eens zoeken naar het hartje van onze frummel... was net maar heel kort... ik ga lekker naar boven, vriendlief is niet lekker en dan ga ik lekker mijn 9 maandandagboek invullen... tot morgen... Fijne avond to all... toedels...
@Suhe: jeetje meis, dat is even schrikken zeg! Voorzichtig doen hoor meis! Zijn jullie nu wel allebei beter? De ex van mn broertje had dit ook. Zij moest als het weer eens zover was ook meteen naar het ziekenhuis, dan kreeg ze een schokje en ging der hart weer normaal kloppen. Moet jij dat dan ook als het weer gebeurd als je bent bevallen? Kan me goed voorstellen dat er paniek was! Beetje bekomen van alles? Zie dat jij de Tango Red hebt, heb je ook de buggy in die kleur? Heb jij de wandelwagenvoetenzak erbij? @Bos: balen dat je geen extra echo kreeg zeg! Maar waarom doe je geen pretecho dan? Ga je dat helemaal niet doen? Van moeheid kan je idd misselijk worden. Goed opletten dus en anders een stapje terug doen! @Steph: haha ik zat te lezen en dacht, dat is je eigen hartslag hoor Maar je bent er zelf al achter gekomen. Leuk dat je nu het hartje hebt gevonden Hoe vond je vriend het? Wij hebben net megaveel spulletjes gekocht 3 molton hoeslakens 2 molton bedzeiltjes 2 pakken van 6 hydrofiel luiers 2 kruiken 2 kruikzakken 2 ropertjes met lange mouwtjes 2 rompertjes met korte mouwtjes 1 overslagrompertje van nijntje 1 broekje van nijntje 1 wit broekje 1 paar sokjes met I love mum 1 paar sokjes met I love dad 1 badjasje van hetzelfde als de kruikzakken Heb foto's ervan, zal ze zo even op de laptop zetten. Nu hebben we bijna alles wat we wilden hebben. Van de week alleen nog even kijken voor een matrasbeschermer en voor 2 badcapes van hetzelfde als de kruikzakken en het badjasje. Echt superleuk al die baby spulletjes
reageer nu en heb de rest van de pagina´s niet bijgelezen dus weet niet of nog iemand gereageerd heeft. Je moet eens proberen harder op de angelsound te duwen. Je beebje zit diep weg en als je het ding oppervlakkig houd hoor je het minder goed. Wij dachten bij 12 weken nog niets gehoord te hebben maar achteraf bleek dat je harder op dat ding moet duwen en toe hoorde ik het ook veel duidelijker
zo..ik zal hier eens een keer weer reageren... dreamer...ik heb die nijntje rompers ook ik heb er meteen 4 gekocht en 1 broekje..zo schattig... suhe..das schrikken zeg....doe maar rustig aan...krijg je nu ook extra controlles? stephanie goed dat je er achter was dat het je eigen hartslag was....heb ik ook gehad haha rose...en ventje...leuk hoor en nu spulletjes inslaan? hier alles redelijk.
Ik heb dit ook gehad met Acer,maar wat bleek was dat de acu aan de onderkant los zat. Omdat ik hem veel op mijn schoot heb schoof die accu steeds iets verder uit de laptop. Schroefjes zaten neit goed vast. Misschien heb jij hetzelfde probleem/
Goedemorgen! @Dreamer, lekker ingeslagen zeg! 'k Heb die nijntje spullen ook gezien bij de V&D en heb mezelf beloofd dat ik ze mag kopen als ik zwanger ben Erg leuk zeg! @Lynn, kreeg jij niet 6 maart te horen of 't een ks wordt? 'k Moet straks met de auto naar de garage voor de APK. Duimen jullie dat 't meevalt? Benieuwd of ik ook weer aan't werk moet. 'k Heb gisteren gevraagd of ik een groter contract kan krijgen. Dat kan wel 'k Heb nu een contract van 70-90u per 4 wk. 'k Kan 92, 104 of 120 uur werken. Bij 92 uur blijft m'n rooster denk ik gelijk, 9 dagen werken, 5 dagen vrij. Bij 104 uur 9 dagen werken 4 dagen vrij, bij 120 uur 9 dagen werken, 3 dagen vrij. 'k Denk dat ik voor 104 uur ga. 120 wordt net te veel. Heb ik van 't zomer veel gedaan en dan ben ik weinig vrij en thuis gestresst dat ik m'n huishouding niet gedaan krijg en nergens aan toe kom.
Goedemorgen meiden, @ Suhe: Jeetje dat is schrikken meid! Gelukkig zie je de positive kant alweer. Gratis bevallen in t ziekenhuis @ Dreamer: Dat rompertje van Nijntje is echt geweldig! Super leuke spulletjes hoor! @ Red: Wat goed zeg dat je meer kunt werken! Altijd lekker wat extra centjes! @ Steph: Gelukkig heb je nu de de hartslag van t beebje gevonden. T was toch een beetje schrikken he!?! Ik heb nog niets in m'n zwangerschapsdagboek geschreven. Ik heb er ook een van Anne Geddes maar wel een andere dan jullie hebben. Ik zal eens kijken of ik vanavond eens de kracht kan verzamelen. Strakjes een overleg van 2uur notuleren. Absoluut geen zin in... Maar ja even doorzetten. Ik ben weer erg moe de laatste dagen. Daar baal ik ontzettend van, maar ja wat doe je er aan, behalve op tijd naar bed gaan. Nog 3 dagen... en dan weer lekker weekend. Ik heb niet echt plannen dus dat is wel lekker.
@ suhe wat griezelig. Blij dat het nu weer goed is. @ debbie hoe is het eigenlijk met die baan afgelopen? Heb je hem geweigerd? Ik heb ook zo'n soort boek gekregen maar nog niet veel mee gedaan eigenlijk @ Sterretje hoe is het met je? Heb je niet meer voorbij zien komen. @ oma wat gaat de tijd snel voorbij he. Nu is het nog maar twee weekjes tot jullie gesprek. Leuk he dat shoppen..
Ik heb inderdaad geweigerd... Wilde echt de vrijheid behouden die ik nu heb. Straks is toch alleen m'n kleintje belangrijk. En als ik dan alsnog besluit om verder te zoeken kan dat altijd.
Hoi allemaal, Lees dat het met sommige heel goed gaat....en sommige wat minder! @ suhe...meid wat schrikken...maar je staat onder goede controle...en gratis zh bevalling is ook wel fijn! Voel je je verder nu wel goed? @ dreamer....leuk zeg dat je al zoveel hebt gekocht...geeft ook een fijn gevoel al die kleine kleertjes die binnenkort opgevuld worden door jullie wens kindje! @ rynanne...hoooooooooooi...hoe is het met jou? @ debby...goedemorgen... @ rose...gefeli met je ZOON! @ de rest....geen idee Oh jah kristel...balen van je laptop...misschien zit er een draadje in je laptop los...gewoon mee trug gaan en stampij maken succes!
hello, ik heb lekker even uitgeslapen en ga zo ff rustig douchen, moet een paar dingen doen vandaag maar doe lekker rustig aan hihi @suhe jeetje wat schrikken. niet meer zo gek doen hoor. gelukkig heeft de kleine er niet veel van gemerkt. thnx voor alle felicitaties vond ik erg lief kan trouwens wel keer op keer naar de foto's kijken van onze zoon hihi.. klinkt ook zo vreemd onze zoon. word nu wel heel echt nu ik die foto's en filmpjes van hem heb. zal trouwens even de links erbij zetten van de fimpjes is wel heel schattig om te zien. http://xxkimberlyxxx.hyves.nl/fotos/509144365/0/i0Ry/ http://xxkimberlyxxx.hyves.nl/fotos/509160347/0/KzL2/ http://xxkimberlyxxx.hyves.nl/fotos/509162157/0/yTP4/
Dreamer, Had een tijd geleden een droom, dat we een meeting hadden met alle meiden en dat er al een paar bevallen waren, nieuwelingen waren zwanger en ook jij was zwanger en liet vol trots je buik aan iedereen zien. :smile:
nou dat zou leuk zijn voor dreamer kom maar op met die buik wat is het rustig vandaag zeg @knarboor ik had dat ook hoor heel veel witte vloei, dus dat is niet abnormaal, na een tijdje ging het ook beetje jeuken en als ik naar de wc was geweest kwam even later dat eruit. dat is dus minder hihi
hey meiden @Suhe: Wat heftig! Dat is echt wel schrikken zeg! Hopelijk blijft t bij die keer.. @Rose: Wat een leuke filmpjes! Die kleine van jullie is een stuk beweeglijker dan die van ons op de echo, echt leuk om te zien @Laptop: Nee, er is geen draadje los oid.. laptop valt namelijk spontaan uit (en dan is de batterij gewoon vol) en het beeld en geluid storen heel erg bij vlagen.. Laptop wordt morgen opgehaald en dan gaan ze m helemaal nakijken. Bij acer doen ze niet aan reparaties thuis, echt krom @Dreamer: Wow, jullie zijn lekker los gegaan dus. Echt leuk! Dat nijntje pakje is echtschattig @All: Hoe gaat het met jullie allemaal vandaag? Ik heb weer eens een brakke dag.. bah!
hey kristel, vervelend dat je je weer brak voelt. ik voel me wel goed ook beetje lui maar verder goed hoor. ben helemaal in de wolken dat er een kereltje in me groeit achteraf dacht ik was die sterke twijfel toch goed want heb een paar weken heel sterk gedacht het is een jongen hihi.. was ook heel leuk om hem zo beweeglijk te zien, ze zij ook dat de meeste baby's met die leeftijd nog heel rustig zijn daarom raadde ze me ook geen half uur aan. en duimen had ze nog nooit gezien op die leeftijd hihi heb gister het eerste stoere pakje gekocht en hebben trouwens samen met mijn ouders een super mooie pannenset mogen uitkiezen voor mijn verjaardag.