hey oma. ja hier alles goed. voel me goed. moet alleen vrijdag nuchter bloedprikken zie er nu al tegenop. jij bent lekker aan het shoppen? leuk hoor. ik heb nog niet gekocht. en die wachttijden dat zal toch zeker niet?
Dank je Bos en slaap lekker! Ja helaas is het dus wel zo Omdat andere spermabanken extreem lange wachttijden hebben rent iedereen naar het MCK. Dus nu lopen daar de wachttijden ook enorm op en daar zijn wij dus de dupe van Ik koop alleen de dingen die we kunnen kopen zonder het geslacht te weten. De rest kopen we pas als we weten wat het wordt, want we willen met kleurtjes gaan werken. Maar voor nu vind ik het wel leuk om er op deze manier mee bezig te zijn. Anders voelt dit hele jaar helemaal zo nutteloos. Zondag koopzondag bij Prenatal Leiderdorp Agneta! Misschien wel leuk? Vind je bloedprikken erg dan? Hier moet je altijd voor 9 uur bloedprikken, dus ben wel gewend om vroeg te prikken.
ik dans even voor sammie maar ook gelijk voor mezelf ik heb namelijk ook nog geen eisprong gehad .. wie danst er nog mee.. er is vanavond gewoon voor 316.60 gekocht aan tupperware spullen hier.. vind ik veel hoor.. krijg ik mooie kadotjes.. omdat ik de gastvrouw ben.. dat kan ik nog wel een keer doen.. zo'n party Nou hier komt mijn ei dans.. en dan dans ik zo mijn bed in..
Hello goedmornin'... how are you? oehhhhoeeee...! Gisteravond heb ik een enorme huilbui gehad. Echt niet leuk! Daan en ik zijn beide helemaal kapot, eigenlijk hebben we elkaar keihard nodig maar door de vermoeidheid doen we steeds afstandelijker. Wat uiteindelijk tot de meest stomzinnige ruzies kan leiden. Nou ja, gelukkig is alles nog goed gekomen. We hebben lekker samen filmpje gekeken en daarna ons bedje ingekropen. Nog 2 dagjes werken... Eens kijken wat vandaag ons weer gaat brengen. Liefs Debby
Goedemorgen, @ debby...fijn dat het weer goed is! @ Dreamer...balen van die wachtlijsten...maar who knows...misschien issi straks weer een stuk kleiner... @ hier...in een groot dillema...moet keuzes gaan maken en dat valt me super zwaar...misselijkheid is minder (door vsm puur mama granules) Verder weinig te melden...oh jah iets grappigs...me man zegt altijd dat ik voorzichtig moet uitparkeren...nu heeft ie gister een hele kras op mijn en zijn auto gemaakt door haastig uitparkeren.... HAHA IEdereen verder een fijne dag.... Liefs eva
@Eva, mannen.... Fijn dat je je beterder voelt! @Dreamer, zo das balen! Duim heel hard voor je dat het toch wat sneller mag gaan! Kan me voorstellen dat je het nodig hebt om alvast spulletjes te kopen. @Suus, ik doe hier straks nog even een eidans voor je! Lekker veel verkocht ja, krijg je leuke cadeaus? @Agneta, hoestie daar? @Debby, balen van de ruzies! Gelukkig is 't weer goed Erg is dat soms he, al hebben wij niet veel ruzie maar 't gaat soms om hele benullige dingen. M'n mannetje vraagt hier steeds of ik denk dat ik zwanger ben... weet niet meer wat ik moet denken of voelen. Ben af en toe beetje weeeig op m'n maag of hoe je dat schrijft, darmen zijn van slag, m'n haar valt uit, ach... we zien wel! Ben nog niet gebeld voor m'n werk!
T was geen enorme ruzie hoor ofzo... Puur vermoeidheid. Ik hoop het echt voor je Red! Wanneer ga je testen meis?
'k Probeer te wachten tot maandag maar weet niet of dat lukt 'k Heb m'n ei dinsdagmorgen gehad en meestal heb ik die op maandagmiddag dus kan zijn dat m'n NOD net wat later is. Nemen jullie of je partner ook ouderschapsverlof op?
'k Moet om 1 uur aan't werk in Friesland. Eerst maar 's op de kaart gezocht waar 't ergens lag, maar 't is 31 km dus dat valt nog wel mee. Weer t/m volgende week donderdag onder de pannen! 2e kindje en borstvoeding.
Suus, Bedankt meis! De eidans heeft geholpen kijk mijn banner :smile:! Gister was het een beetje rekbaar slijm, nu kan ik er hele liniaal lijnen van trekken ! Dus eindelijk een vroeg eitje! JOEHOE! * Doet meteen de eidans voor Suus! =D> \/{|= en [-o< voor een mooie *
Hey meiden @Dreamer: Wat erg dat de wachtlijsten nog langer zijn... Alsof t niet al lang genoeg duurt allemaal ik hoop toch dat t wat sneller mag gaan. @Debby: Balen van de ruzie meid maar gelukkig zijn jullie niet met ruzie naar bed gegaan. @Eva: Fijn dat de misselijkheid minder geworden is Nu kan je weer lekker eten. @Red: Spannend, ik ben heel erg benieuwd! Ik hoop dat de 'klachten' door een zwangerschap komen @Verlof: Kimo heeft nog heel veel dagen die hij vrij kan nemen en hij heeft t zo geregeld met zn werk dat wanneer de kraamhulp weg is een deel van zijn vrije dagen in gaan. En dat zijn 6 weken die hij vrij neemt (Hij heeft nog veel meer dagen, maar die zijn voor de kerst) Ik ben daar wel heel erg blij mee hoor, lekker een paar weken samen genieten van de kleine (en wennen eraan ) @Sam en Suus: uigebreid dansen zit er even niet bij, ik ben zo stijf als een hark op t moment @All: Nou, laptop ligt ingepakt en wel te wachten tot ie opgehaald wordt. Ze zijn alleen altijd zo lekker vaag met de tijden, maar gelukkig is Kimo vandaag aan t thuiswerken anders kon ik niet eens Angel uitlaten.. (want voor hetzelfde geld zouden ze dan net voor de deur staan)
Dreamer, Wat k*t van de lange wachtlijsten, we hopen dat jullie snel geholpen worden! Deb, Gelukkig is de ruzie opgelost.
@Sammie, geweldig zeg! 'k Heb net keihard met de stofzuiger en al door 't huis gedanst! 'k Zit me er beetje in te verdiepen of 't misschien haalbaar is dat mijn man in de toekomst voor 't eerste jaar om de week een dag ouderschapsverlof opneemt. Ik werk ongeveer om de week dus scheelt dat dan weer opvang. 'k Weet alleen niet of dat financieel haalbaar is, is zo'n 140 euro per maand minder loon.
@Sam: Ohh, het heeft al geholpen het dansen, wat goed @Red: Hmm, je bedoelt dus straks met werken 1 of meerdere dagen vrij nemen, dat de vader dus thuis is voor de kleine... Dacht even dat je bedoelde vlak na de bevalling..
Hmm, net de verloskundige maar even gebeld.. Ik heb sinds een paar dagen echt hele pijnlijke steken in mn onderbuik en een heel zeurderig gevoel.. Ik heb dit nog nooit eerder gehad en maak me toch wel zorgen.. Bandenpijn is t sowieso niet en mn darmen zijn t ook niet.. Heel vreemd gevoel is t en weet even niet wat ik ervan moet denken... Hier op t forum vraag ik alvast niet meer wat t zou kunnen zijn, want dan krijg je toch alleen maar stomme antwoorden (omdat mensen je verhaal niet begrijpen of het niet helemaal doorlezen, etc) VK belt me straks terug, had nu assistente aan de lijn...
Vervelend Kristel! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! 'k Ben hier even pizza aant' eten. Zo over 20 min. weg.