Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Sorry ben heel druk vandaag....spreek jullie over een paar dagen wel weer...veel succes voor de wachters en natuurlijk ook voor de klussers rond hun EI!

Liefs Eva

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga er vandoor! Hopelijk is 't een leuk gezin. Vanavond maar even boodschappen doen.

Tot vanavond!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Mn blaas is het niet... de ene keer zit de pijn links en de ander keer rechts. En de ene keer is het een korte steek en de andere keer duurt t wel 20 seconden voordat t weg is. Er is alvast geen pijl op te trekken..
    Echt heel raar vind ik het, en eng..
    durf alleen niet zo goed te bellen dan, bang dat ze me panisch vinden ofzo :( Of dat t niet 'byzonder' genoeg is om voor te bellen..
    Kimo heeft net dus gebeld ;) (ik had steeds zoiets van; ja, laat maar, krijg toch alleen maar stomme antwoorden die ik zelf ook wel kan bedenken, etc)
    Ik heb echt een hard hoofd in dit soort dingen...

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kristel: ik hoop dat het niks ernstigs is en er gewoon bij hoort.!

@dreamer: wat klote dat er nog langere wachttijden zijn :( maar je weet toch niet of dat bij jou ook zo is dan?

@sammie: ik denk niet dat ik mijn ei binnenkort al heb.. gister was de ovutest nog zo negatief.. meestal is het zo dat die een paar dagen voor mijn ei iets donkerder word.. maja.. ik zie het wel.. wacht wel af.. aan mijn temp te zien is die ook nog niet geweest.. dus moet gewoon echt afwachten :(

@red: ik hoop ook dat je zwanger bent.. zou wel heel mooi zijn :D

@all: ik ga nu even de hondjes uitlaten en daarna een broodje eten bij mijn moeder.. tot straks allemaal! :D

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Spannend hoor Red, hopelijk geeft je werk wat afleiding! :)

Nee, wij nemen geen ouderschapsverlof op.
    Daan heeft een eigen zaak dus dat gaat niet en bij mij is het onbetaald dus heeft het absoluut geen zin.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Sammie: Wat goed zeg een ei voor jou! Top meis!

Kristel: Hopelijk belt de vk snel terug...! Laten we er maar vanuit gaan dat het niets bijzonders is of dat je kleine meid harder aan t trappen is. ;)

All: Tis behoorlijk druk op t werk! Moet nog steeds wennen aan de werkwijze van de interim afdelingsmanager voor wie ik nu werk. :( Maar komt goed... is t is een keer niet zo saai!

Ik heb zaterdag al een foto van m'n nu echt groter wordende buik gemaakt, maar het komt er steeds niet van om hem in m'n album te plaatsen.

xxxxxxies

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: fijn dat je een vroeg eitje hebt! :D

@Suus: hoop dat je eitje snel komt!

@Red: spannenddd, ik duim voor je :D
    En hier geen ouderschapsverlof.
    Mn man werkt 4 dagen per week, dus is al een dag vrij.
    En ik ga thuisblijfmoeder worden, dus voor opvang hoeft hij niet thuis te blijven.

En heb jij daar misschien ervaring mee, als een vrouw een tepelpiercing heeft (gehad) kan je dan borstvoeding geven?

@Kristel: mijn man neemt ook 2 of 3 weken vrij wanneer de kleine is geboren.
    Hij werkt nu elke week een paar uur over om meer uren vrij te kunnen krijgen.
    Maar bij ons blijft hij meteen na de bevalling vrij, want hij moet al om half 5 op pad voor zn werk.
    En dat zie ik toch niet zitten om vanaf dag 1 al zo vroeg alleen te zijn.

Hoop dat ze snel komen van je laptop!
    En waar zit je pijn precies?
    Zijn het niet je nieren? (nierbekontsteking komt vaak voor)
    Hoop dat de vk snel terugbelt meis.
    En liever 10x te vaak dan 1x te weinig bellen hoor!

@Eva: what's up meis, kunnen wij je misschien helpen?

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi allemaal.. ik ben er nog heel even.. moet zo nog werken.. zit nu lekker even aan een soepje.. moet zo over 5 minuten weer aanrijden naar het werk..heb er niet veel zin in.. maja.. het is weer bijna weekend.. gelukkig!
    ik heb opeens een heel sterk gevoel dat ik deze maand niet zwanger raak.. geen fijn gevoel :(
    kristel: al telefoon gehad?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Zal voor jou nog even proberen te dansen dan! :whistle: :whistle:

@Dreamer: Pijn zit echt laag in mn buik, tussen mn navel en schaambot zeg maar. Nieren zitten hoger dus lijkt me sterk dat die het zijn..

Goed dat je man nu al extra werkt zodat ie straks lekker vrij kan nemen :) Kimo zal vanaf begin juli al thuis gaan werken elke dag, zodat hij niet ineens gehaast thuis zou moeten komen als ik aan t bevallen ben. En zo kan ie me ook nog helpen de laatste weekjes ;) Als de kraamzorg er is, is Kimo er ook nog gewoon, maar dan werkt ie tussendoor gewoon beneden.
    ben echt blij dat t zo goed geregeld is, hoef ik me daar alvast niet druk om te maken!
    Als Kimo zo vroeg eruit moest elke dag en niet thuis kon werken zou ik m ook vanaf de eerste dag graag thuis hebben hoor, dus snap het helemeaal van jou :)

@VK: Assistente zei dat vk rond 14.00 uur terug zou bellen, maar ben nog steeds niet gebeld... T zal wel niet byzonder genoeg zijn ofzo :(
    Als t me te lang duurt bel ik gewoon nog een keer, heb echt last van mn buik en t trekt soms ook door naar mn benen en mn rug...

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben alweer thuis en heb ook nog boodschappen gedaan!

'k Kwam in 't gezin, waren ze net naar 't ziekenhuis per ambulance met de kleine, zuurstoftekort. Erg sneu! Ben er nog eventjes geweest en met m'n werk doorgebeld.
    'k Kom om 16.00u weer op wacht. Hoop eigenlijk dat ik nog weer terug kan naar dit gezin, waren aardige mensen, tenminste die man en de opa & oma ;)

@Dreamer, ik heb er geen ervaring mee. Zit even op internet rond te neuzen. Lijkt me dat het niet onmogelijk is maar je hebt dan wel een beschadiging aan je tepel en melkuitgangen opgelopen dus misschien dat het wat lastiger gaat en misschien wat grotere kans op een borstontsteking maar dat durf ik niet te zeggen.
    Je zou ook kunnen overwegen het gaatje dicht te laten groeien, 'k weet ook niet hoe dat hersteld.

'k Zit hier wel na te denken over ouderschapsverlof voor m'n man. Om de week een dag, dus 2 dagen per maand. Dat voorkomt dat onze kleine soms 4-5 dagen achter elkaar naar de oppas moet.
    Als hij bijv. de woensdag vrij heeft, hoeft onze kleine maar steeds 2 dagen achter elkaar naar de oppas.

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hello dames, hier actief geweest kwa papieren, heb alles uitgeozc ht en een klapper gemaakt
    voor: belasting, kind, gemeente digidcode, bank, en noem maar op
    en nog een klapper voor het huis met koopakte taxatie rapport enzow dus lekker opgeruimd hier :D

@debby vervelend dat je ruzie hebt gehad :( het is ook niet niks allemaal.
    er veranderd een hele hoop nu

@eva nou daar zit je lekker mee dan 2 krassen

@sammie wat goed zeg :D lekker klussen dus :D

@kristel hopelijk is het gewoon iets onschuldigs.

over verlof. mijn vriend kan 3 weken vakantie nemen in de periode dat ik aan eht bevallen ben dus dat is ook wel lekker. misschien neemt tie nog een weekje eerder zodat we nog met z'n tweeen zijn maar hij heeft in ieder geval geen vaste datum. omdat ik ook niet weet wanneer de kleine gaat komen.

@suus wat een vervelend gevoel meid. maar het kan goed zijn dat het wel gewoon raak is hoor :D

ga nu ff de hondjes uitlaten

ik heb trouwens ook vandaag wat last van mijn buik het trekt helemaal ook binnen in, zal wel de groeipijn zijn oftewel bandenpijn hihi

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @ Kristel, zou 't idd geen nierbekkenontsteking kunnen zijn? Als 't ook uitstraalt naar je rug...

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: ik wist niet waar de pijn zat, maar het kan een verwaarloosde blaasontsteking zijn.
    Je blaas zal inmiddels wel een beetje op een andere plek aan het schuiven zijn, misschien voel je dat?
    En bel anders even de huisarts!
    Die kan je ook helpen hiermee.

@Rose: fijn he als alles opgeruimd is!

@Red: zielig voor het kindje en zn ouders zeg!
    Ik denk nog even na over het laten dichtgroeien...

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, ben net gebeld... En kreeg dus antwoorden die ik zelf ook al bedacht had.
    Heb het gevoel dat ik een beetje afgewimpeld werd.
    Al moet ik zeggen dat ik dat gevoel heel snel krijg van artsen ed omdat ik jarenlang altijd weggestuurd ben..
    Ze zei dat het in haar oren klonk als bandenpijn, toen zei ik 'sorry, maar dat voelt echt anders hoor' en toen zij weer 'ja, maar dit, ja maar dat..'
    Op een gegeven moment denk ik dan ook weer 'laat maar zitten, het zal wel'.
    Ik heb er alvast niks aan gehad in mijn ogen. Ik ga zometeen voor de zekerheid maar even urine laten controleren bij de HA en ik zie t wel weer verder dan :(

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Kristel, heel fijn als ze je niet serieus nemen... Als de pijn aanhoudt, gewoon weer bellen hoor! Beter een keer te veel. dan te weinig.

Dreamer, das mooi vervelend, dat het nu misschien nog langer gaat duren... Je vroeg een aantal pagina's terug over de voetenzak van de mura. We hebben hem helemaal compleet genomen, alleen geen luiertas. Je kunt de onderkant losritsen en zo kan de kleine, als hij straks groter is ermee rondlopen. Heb je een soort van skipakje.

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Vervelend Kristel dat je je niet serieus genomen voelt!
    Urine laten checken kan vast geen kwaad!

Ben hier weer erg moe en last van mn (.)(.), even nergens zin in dus dat ga ik ook maar niet doen ;)

@Rose, wat goed zeg! Lekker bezig, ik moet dat ook nog s doen maar stel 't steeds uit. M'n man heeft 't wel wat bij gehouden maar niet helemaal naar mijn zin.

Lekker dat jullie kerels lang vrij kunnen naar de bevalling!
    Mijn man heeft als uitzendkracht weinig vakantiedagen. Hij heeft gewoon verplichte weken vrij en moet met kerst/oud&nieuw en bouwvak ook WW aanvragen Erg irritant.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Balen dat je je niet serieus genomen voelt meis.
    Volgende keer gewoon meteen naar de dokter gaan zodat je persoonlijk onderzocht kan worden.
    Voelt misschien iets prettiger voor je?

Waar ben je bang voor?
    Dat het weeen zijn?
    Of dat er iets fout gaat?

Ik hoop dat de dokter iets voor je kan betekenen meis!

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Suhe, hoest daar nu?

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hier gaat het nu ok. Ik heb ook nog bloedarmoede. Dan moet je van die staalpillen slikken en die werken dan over 4 tot 6 weken...

Ik ben nu steeds erg moe en probeer rustig aan te doen, maar ik wil nog zoveel.

Red, heb je een voorgevoel dat het raak is deze maand?

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm, net een potje gehaald voor de urine, maar kan t vandaag niet meer inleveren. Ach, ik moet morgen toch weer B12 injectie halen, laat ik t dan wel controleren.

Ik weet eigenlijk niet waar ik bang voor ben, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik vind het gewoon eng, omdat ik t niet eerder gevoeld heb en omdat het gewoon echt pijn doet. Alsof iemand met een dikke naald in mn buik aan het porren is ofzo. Vind het heel moeilijk uit te leggen.
    Ook wisselt de pijn van plek steeds, heel irritant... Soms verkramp ik gewoon van de pijn.. :( Ik zeg niet snel dat iets pijn doet, maar nu roep ik best vaak 'au!'..

En idd, misschien gewoon naar de HA gaan als er weer iets is, hij neemt me tenminste serieus. (anderen misschien ook wel, maar bij anderen krijg ik dat gevoel niet)

@Red: het klinkt wel positief bij jou hoor! Nog een paar daagjes en dan weten we het.
    En idd, lekker niks doen mag best wel eens hoor, jij bent altijd zo druk!

@Suhe: Hoe gaat t met je, al een beetje van de schrik bekomen?

Deel Deze Pagina