@suus: @eva: fijn dat de misselijkheid minder is... @red: jee zeg hopen dat het kindje snel weer thuis is... @sammie: klussen jij @kristel: is de pijn al wat minder...hoe weet je zeker dat het geen bandenpijn is? je weet toch niet hoe bandenpijn voelt als het heel heftig is of wel.. @agneta: je boek is onderweg hoor..
hey bos jij ook hier thanks voor je boek. ik vraag morgen ff aan me pa voor die dvd...... *agneta geeft bos een knuffel omdat ze alleen is*
Lief! Ik ga de laptop weer 's afsluiten... hopelijk word ik vannacht niet gebeld, heb m'n slaap wel weer nodig. Tot morgen!
@bos: waarom zit je alleen..? dat is niet fijn.. zo ongezellig altijd om alleen thuis te zitten.. @red: jij hebt wel heel veel zwangerschapssymptomen.. hoop dat je ook echt zwanger bent @agneta: wat voor boek krij je ik ben niet nieuwschierig hoor @all: ik ben een mooi film aan het kijken een leuke romantische komedie lekker met mijn ventje op de bank.. het is nu even reclame.. maar ik ga zo de bank weer op... ALLEMAAL BEDANKT VOOR HET EIDANSJE.. hoop dat het bij mij ook gaat werken weet wel zeker dat we vanavond echt wel gaan klussen
Goedenavond dames, hoe gaat het allemaal hier? Hier gaat het wel goed! Auto kopen wordt toch even uitgesteld... Ze vroegen er toch te veel voor.. Nu even door sparen.. @zwangere hoe gaat het met de zwangere? @niet zwangere hoe gaat het met jullie? Ben allles eigeniljk al weer vergete, lag 10 pagina's achter?
heej matta.. met mij gaat het wel.. heb een keer een lekker rustig avondje de film is weer pauze.. en zo als die afgelopen is ga ik lekker naar bedje Wij moeten zondag naar de vormsel van mijn neefje.. en zaterdag boodschappen doen.. en kadotje kopen voor mijn neefje.. Verder een rustig weekendje denk ik..! Hoe is het met jou.. en wat ga jij dit weekend doen?
Hoiii Hierroo een niet zwangere.. ! Ik moest gisteren ongi worden niet gekomen vandaag gtest NEGA dus ik weet het even niet ik wacht nog een weekje als ik niet ongi word even testen weer NEGA dan weet ik het niet hihi
Hey meiden, heb echt heel erg pijn in mn buik en heb de hele avond met een warm kersenpittenkussen op mn buik op de bank gelegen.. Ik hoop eigenlijk dat er morgen wat gevonden wordt in urine, ontsteking ofzo, dan weet ik tenminste waar t vandaan komt en dan kan ik stoppen met zorgen maken.. Dit is gewoon niet normaal deze pijn Als er niks gevonden wordt ga ik gewoon weer de vk bellen hoor, de pijn wordt steeds erger namelijk en weet niet of het wel zo slim is om t weekend hiermee te blijven zitten.. @Bos: Ik weet zeker dat t geen bandenpijn is, omdat ik bandenpijn heel ergens anders voel dan waar ik deze pijn voel... @All: Sorry voor egobericht.. Ik ga nu proberen te slapen..
goedemorgen..! Ik moet zo weer gaan werken.. heb nu eerst een dienst van half 8 tot 9 en dan moet ik om 1 uur weer.. dus tussendoor ben ik lekker thuis @kristel: hoop ook voor je dan dat er iets uit de blaastest komt.. maar anders gewoon de vk bellen hoor.. ze krijgen er voor betaald om je te helpen!
Goedemorgen meiden, Hoe gaat t met jullie? Er is lekker gekletst gistermiddag en avond. @ Kristel: Hopelijk halen ze iets uit je urine. Succes meid! @ Red: Je maakt t wel spannend hoor... je klinkt toch behoorlijk zwanger hoor! Ben erg benieuwd. @ all: Ik heb eigenlijk niet zo veel nieuws... dat mijn buik echt begint te groeien nu maar dat had ik al verteld. hiihihi Morgen maak ik weer een foto en zal hem gelijk plaatsen. Ook die van vorige week Mijn zus en ik krijgen weer een steeds betere band. Vorig weekend heeft ze me enorm geholpen in het huishouden en ze is van plan om me vaker te helpen omdat het toch wat lastiger zal gaan met een dikke buik. Lief hea?!? Gisteravond belde ze ineens of hetw el goed ging allemaal, want ze had een akelig gevoel in haar lijf en het gevoel dat ze me moest bellen. Wat dat aan gaat ben ik blij als we weer in IJsselstein wonen. Dan kan ze gewoon even langskomen en kan ik even bij haar (of m'n ma)langs. Laatste dagje van mijn werkweek! Daan z'n werkweek gaat gewoon door. Zaterdag en zondag moet hij werken. Alles voor de kleine! Gelukkig hoeft hij zondag pas om 12.00uur te beginnen. Ik ga maar eens m'n notule uitwerken! xxxxxies Debby