Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Oe vervelend!

Ik heb hier nog steeds honger! 'k Heb al 2 tosti's op dus 4 boterhammen en een kop drinkbouillon. 'k Denk dat ik nog maar 2 tosti's maak... erg!

'k Maak ook 1 voor jou Debby!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

thanx Red!

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Of heb je zin in kibbeling? de visboer rijdt door de straat. 'k sta in 2 strijd ;)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden,

@Lynn: Ohh de kleine is er al! :D Geweldig!
    GEFELICITEERD!
    Rust maar lekker uit en geniet van de kleine man :)

@All: Net bij de dokter geweest.. Heb geen blaasontsteking oid, maar wat t dan wel is? :(
    heb de vk gewoon weer gebeld en gezegd dat de pijn erger geworden is en ik graag langs zou willen komen vandaag, ik wil hier niet mee het weekend in.
    Assistente zou overleggen met de vk of het lukt om om 13.15 uur tijd voor me vrij te maken. Even afwachten dus als ze terugbelt...

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Kristel, hopelijk kun je even langs gaan, kan me voorstellen dat je zo 't weekend niet in wilt!

'k Heb hier lekker met de hond samen kibbeling gegeten ;)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Lekker Red!

Ik heb een soepje en m'n broodjes!

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ook lekker! Ik ga er snel vandoor. M'n kibbelingafval opruimen en achter de laptop vandaan anders denkt m'n man dat ik er de hele dag achter zit... wat natuurlijk ook zo is ;)

'k Pak wel even de stofzuiger, dan lijk ik wel heel erg ijverig haha
    Denk dat we straks even naar m'n schoonouders gaan.

Werkse zo maar weer!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hoop dat je even langs mag komen Kristel!

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @lynn: GEFELICITEERD! :D echt een leuke naam..!

ik heb even een vraagje.. als je eisprong komt heb je rekbaar slijm toch? Ik had namelijk rekbaar slijm net... was bijna rekbaar tot 1,5 tot 2 centimeter.. is dat al rekbaar genoeg.. en zo ja wanneer komt mijn ei dan waarschijnlijk.. ik moet zo weer gaan werken.. dus misschien lees ik jullie reactie pas vanavond.. Of jullie moeten wel heel snel reageren :p ;)

10. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Oef ik hou het eingelijk niet eens bij hoeveel geld er hier door heen gaat... In het begin hebben ze echt heel veel luiers nodig kwam soms wel eens uit op 14 op een dag... En dan tja is het 1 pak in 2 dagen of terwijl 5 euro voor 2 dagen en dat alleen aan pampers (wij hadden wel die merk omdat ik dat persoonlijk toch de fijnste pampers vind) doekjes ben ik helemaal niet goed in hoeveel er door gaat maar denk dat ik nu zeker wel 50 euro in de maand nodig heb... Ik koop wel alles in de aanbieding dus 3 pakkem pamers halen 2 betalen en een doos van 6 zwitsal doekjes voor 10 euro....

Maar hou je ook rekening met wat als bv niet lukt ? Dan ben je wel meer kwijt dan 50 euro denk dat het 1 pak is in de week of terwijl 13 euro nog wat...

11. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    @ kristel wat heb je precies dan ?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Nou, werd net terug gebeld, ze had met de vk overlegd en kwam weer met hetzelfde verhaal als gisteren 'dat is bandenpijn'... *zucht*
    Ik heb gewoon gezegd dat me dat gisteren ook verteld is en ik het gewoonweg niet vertrouw, omdat ik bandenpijn écht ergens anders in mn buik voel altijd. Verder heb ik gewoon gezegd dat ik t niet fijn vind zo aan de telefoon en ik gewoon wil laten zien waar ik pijn heb en hoe en wat.. Toen kwam ze met dat ik dan maandag wel kon langskomen.. Dat wil ik niet, ik wil zo niet het weekend in, dus ik heb gewoon doorgezeurd en mag uiteindelijk dan om 13.15 uur langskomen.
    Kan me echt boos maken om t feit dat ze die afspraak gewoon willen afhouden in eerste instantie, ze zijn er toch om me te helpen of niet dan?!

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

bah kris hoop voor je dat het meevalt ;)

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat vervelend dat het zo moet gaan Kristel... :(
    Nou hopelijk vertellen ze je zo iets anders. :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Novmama: Ik heb heel erg stekende/zeurende buikpijn sinds 4/5 dagen en t wordt met de dag erger.. Ik maak me er gewoon zorgen om.. Niet zozeer dat er iets mis is met de kleine ofzo, maar het doet gewoon zo'n pijn, dit kan niet normaal zijn. Ik wil gewoon weten waar t vandaan komt.. :( Het trekt ook door naar de onderkant van mn baarmoeder en mn onderrug doet ook echt superpijn...
    En ik krijg elke keer te horen dat t bandenpijn is, maar bandenpijn voel ik echt in mn liezen en in mn zij altijd, deze pijn zit meer waar mn blaas zit. Blaasontsteking oid is het niet, dus ik wil nu gewoon laten uitzoeken wat t wel is.. Het zal waarschijnlijk gewoon iets onschuldigs zijn, maar ik wil t gewoon persoonlijk even laten zien enzo, dat vertrouw ik meer dan een snel antwoord via de telefoon zonder dat ze gekeken hebben.

@All: sorry dat ik even niet persoonlijk reageer, maar ben nu een beetje druk en maak me gewoon echt zorgen... Als ik terugkom straks en t is afgehandeld allemaal zal ik weer minder egoïstisch zijn ;)

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hoe gaat t met je Nhene?

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Geeft niets Kristel... is toch te begrijpen dat je nu wel wat anders aanje hoofd hebt. :)

18. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    @ Kristel... Groot gelijk dat je er op 't staat dat je vandaag langs wil komen soms moet je echt van je af bijten.... Maar het klinkt me heel bekend ik heb 't ook een tijdje gehad er en mee doorgelopen langzaam trok het ook zo ineens weer weg... Ben ben benieuwd wat ze zeggen straks.. Succes meid!

19. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Meiden fijne middag nog.... Ik ga op badpak jacht in bikini vertoon ik mij niet meer :p ... Ik heb strieau dat zowat doorloopt toch achter mn oren ;)... Zal zo nog een foto plaatsen van mijn laatste buik foto :D ... En dan morgen lekker zwemmen met Elle en mn nichtje :D...

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Succes novmama! :)

Share This Page