Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. :(

Stom verslag! :(

hihihihihi :)

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh met mij gaat het goed hooro met jou?
    beetje downe dag vandaag maar komt goed ik moet zo werken dus dat vrolijkt me altijd wel weer op ;)
    hoe is het met jou verder debby?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Het was heel erg uitgelopen, pas om 13.45 was ik aan de beurt. Maargoed, ik ben iig langs geweest.
    Ik heb mn verhaal nog een keer duidelijk uitgelegd en zij kwam ook tot de conclusie dat het dus geen bandenpijn is, want je banden zitten niet waar ik pijn heb.
    Ze ging aan mn buik voelen en merkte op dat mn baarmoeder een flinke groeispurt heeft (gehad) en dat de pijn hoogstwaarschijnlijk daar vandaan komt. Dat het dus echt flinke groeipijn is van de baarmoeder..
    Ik heb alleen wel een beetje verhoging sinds gisteravond (van 0,6 graden) dus ik moest het wel in de gaten gaan houden. Als de pijn erger wordt of mn temperatuur gaat verder omhoog dan moet ik naar de huisarts, want dan kan het wat anders zijn. Met ons kindje gaat iig alles goed, de vk voelde haar ook flink bewegen en ze ging nog even naar het hartje luisteren. Alleen was onze meid veel te druk en kon de vk het hartje maar niet vinden, ze zat steeds tegen de doptone te schoppen :) (uiteindelijk wel gevonden hoor, klonk goed).

Nou, om een lang verhaal kort te maken, ik moest rustig aan doen van haar, 's middags een uurtje slapen als dat kon en verder maar afwachten.
    ik ben iig blij dat ik heb doorgezeurd om langs te mogen komen, want ik ben wel gerustgesteld nu :)

Heb trouwens urine op kweek laten zetten, misschien dat ze dan wel iets kunnen vinden. Daar krijg ik dan over een week de uitslag van.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goed hoor!

Gelukkig beurt je werk je weer wat op! Nog steeds bont en blauw als je thuis komt?

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gelukkig dat alles goed is Kris! :D
    En wat een goed teken zeg dat je kindje zo groeit en beweegt. :)

6. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    hoi meiden

@lynn gefeliciteerd en idd een mooie naam ik had hem ook in mijn lijstje staan maar vriendlief vind hem niks :(
    lekker genieten nu

@kristel maar goe ddat je gewoon blijft zeggen dat je wil komen. belachelijk dat ze zo makkelijk doen.

@suus denk vandaag of morgen je ei dan tenminste dat was bij mij zo :D

ik heb vanaochtend heerlijk gesport en gezwommen en daarna nog ff gebubbeld en in het stoombad heerlijk geloof dat de kleine het ook wel prima vond die voelde ik trappelen :D heeeel zachtjes zo lief

@nhene hey meid lang niet gezien, goed om te horen da talle oke is met je

7. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @kristel gelukkig meid, en nu is die onzekerheid ook weg. beter dan dat je zo het weekend in gaat. stress is helemaal niet goed voor die kleine.

wij aan zondag met mijn ouders en broertje naar centerparcs een dagje zwemmen :D voordAT HIJ donderdag naar afghanistan vertrekt :( krijg elke keer tranen in mijn ogen als ik eraan denk snik snik :(

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    dames even snel een berichtje van mij....mijn bevallings verhaal staat in de historie moet je maar even lezen....bedankt voor de felicitaties....misschien kom ik straks nog online

doeg..

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Klinkt of je een heerlijke ochtend/middag hebt gehad meis! :)
    Enorm balen dat je broertje weg moet... gelukkig hebben jullie nog een gezellige dag zondag. :)
    Succes meid!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Lynn,
    Ik heb je verhaal gelezen hoor... Tis inderdaad erg snel gegaan zeg. Wat mooi dat het zo goed met jullie gaat. :)
    Nogmaals gefeliciteerd!
    Liefs Debby

11. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @lynn wat een prachtige zoon :D echt zo lief.
    lekker uitrusten nu he en vooral genieten van elkaar

@debby ja was ook wel ff goed voor me rug want had zo'n last ervan maar was ook zeker 2,5 week niet meer wezen sporten vanwege de canraval enzow..

ja zondag gaan we er een leuke dag van maken en dinsdag gaan we nog uiteten met z'n alle bij de griek en dan is het heel snel donderdagochtend.. pff augustus lijkt nog zo ver weg.. ook omdat ik dan moet bevallen en dat lijkt nu echt nog super ver weg en wetend dat hij dan ook pas trg is is geen fijn gevoel. ik ben zo blij dat mijn vriend niet in het leger zit hoef ik dat tenminste nooit mee te maken..

een groot deel van de mannen in mijn leven zitten wel in het leger. vandaar

wat zijn jullie plannen dit weekend?

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Voor Daan is dat werken... werken en nog eens werken en voor mij is dat lekker thuis rommelen.

Morgenavond komt er wel een vriendin van mij pannenkoeken eten. :) Gezellie dus!

Soms denk ik wel dat het goed zou zijn voor Daan om in t leger te gaan, dan leert hij eens wat disipline is. Snap je? Eerst had hij hele scheve normen en waarden. Heel apart.

Maar hij is wel thuis als je gaat bevallen toch?

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

inderdaad Lynn je hebt een prachtige zoon! :D Zwijmel.....

14. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    hij komt eind juli begin augustus trg dus 18 augustus ligt er dicht in de buurt maar als ik niet al te vroeg beval dan is hij er gewoon.

is trouwens niet altijd waar hoor dat ze meer discipline leren zal best op werk gebied maar mijn broertje die ruimt nooit wat op trekt nog neit eens door en gebruikt heel vaak het woord kut en kanker en in het weekend beetje optijd opstaan zit er ook niet in hihi.. dus verwacht er niet teveel van. maar ze leren er een hoop dat is waar..

ik ga ff de badkamer en wc doen en daarna ff chili koken :D

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

oehhhh jammie! Ik ga lekker naar huis meis!
    Ik probeer morgenochtend buikfoto's te laten zien.

xxxxxies

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    wat een mooi ventje lyn! fijn dat goed met je gaat!

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    wat is het rustig vandaag zeg..
    Waar is iedereen toch?

Nog een keer gefeliciteerd! wat een mooi ventje.. echt super lief! :D

@all: ik heb net gesport met gaby en kwam even kijken over en nog op mijn vraag van vanmiddag gereageerd was.. maar bijna niemand reageerde erop :( Mijn ovutest is nog steeds niet positief.. blijven voorlopig nog maar flink aan de klus :p . vinden we ook niet zo erg..

@kristel: gelukkig is het niks ernstigs.. Fijn dat je nu met een gerust hart het weekend in kunt.. lijkt me niet goed als je het hele weekend gaat zitten stressen over de kleine meid..

@rose: mij lijkt het ook niet leuk als je broer zolang weg moet.. en zeker niet als je zover zwanger bent :( maja.. dat hoort er wel bij :( maar begrijp heel goed dat je het niet leuk vind..

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    KID = Kunstmatige Inseminatie Donorzaad.
    Dus zaad van een donor wordt bij mij ingebracht via IUI.
    Dit omdat mijn man onvruchtbaar is.

Wat een mooi bevallingsverhaal zeg.
    En lekker snel ook nog die laatste 5 cm!
    De gedachte aan een ruggenprik gaf blijkbaar al voldoende rust.

@Lynn: wat een prachtkereltje zeg :D
    Hoeveel cm is hij nu, heb je dat gemeten?
    Past hij ook niet in maatje 44?
    (mn nichtje is ook met 35,3 weken geboren en maatje 44 was nog te groot :p )

Heb je nog veel pijn?
    Lukt de bv goed?
    Geniet maar van je mooie wondertje meis! :D

@Kristel: fijn dat je gerust gesteld bent meis!
    Goed rusten en geen zorgen meer maken he!

@Suus: kan zo nog 4 dagen duren.
    Dus netjes om de dag klussen, dan kan je je ei niet missen!

Pfff iedereen om me heen wordt maar zwanger.
    Zelfs van die *^%&(* die drugs gebruiken en drinken en geen geld hebben en geen relatie en alles.
    Waarom ik niet!
    Ik wil zo graag, heb er alles voor over.
    Ik wil ook :cry:

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @dreamer: snap dat jij ook wil :( jou tijd komt ook nog.. soms is het zo onbegrijpelijk he.. zo oneerlijk! :(

We hebben gister nog geklust :p maar als ik vanavond weer wil en niet te moe ben dan word het vanavond gewoon weer..
    geloof niet zo in om de dag :p toen ik vorige keer zwanger was geworden deden we klussen zaterdags en zondag en de rest van de week niet.. en dat de hele maand.. en is ook gelukt toen :p

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hey ben ik even snell....ja is een knappert en hij doet het ook super...hopelijk blijft dit zo....hij kan namelijk een terug val krijgen en daardoor langer moeten blijven...maar goed daar ga ik even niet vanuit...

en ja hij past 44 al maar hij woog ook al 2550 gram....ben echt super trots!

Share This Page