Hallo Meiden, @ Lynn: wil je op deze manier nog ff Feliciteren GEFELICITEERD met jullie mooie ventje meis... @ Debby: op dvd laten zetten was 15 euro duurder, kan je beter zelf filmen toch... maar ja helaas waren we de camera vergeten Zo de echo was echt supergaaf heerlijk 3 kwartier naar ons kleintje gekeken... 2 armpjes en 2 beentjes aanwezig... in ieder geval het rechterarmpje voorzien van handje met 5 vingers (linkerhandje hebben we wel gezien maar konden vingers niet tellen) en voetjes zijn ook beide aanwezig... Maagje, en blaas mooi zichtbaar en ook de ruggegraat was mooi aaneengesloten... heb nog geen tijd gehad om de foto's te uploaden maar dat komt zeker het weekend.... we hebben 9 mooi foto's waarvan 1 3d foto... we hebben wel gezien dat de placenta voor het kindje ligt (voor het hoofdje) maar dat is misschien wel fijn voor als het straks naar voren gaat schoppen hihi...
Lynn gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geniet ervan!! Net heeel wat pagina's doorgespit, maar de helft niet onthouden, daarom nu alleen even: fijn weekend en hoop dat het goed met iedereen gaat hihi.. kom zondag nog ff spieken! Ben intussen alweer ongi geweest ook trouwens, kwam dinsdag opzetten.
Dames, ik ben er weer vandoor... ga lekker mijn bedje opzoeken... en dromen over ons kleine wonder... het begint nu echt een beetje door te dringen... al kan ik nog steeds niet geloven dat wat we vanmiddag op de echo gezien hebben in mijn buik groeit hahaha... Slaap lekker dames... Doei doei...
ik ga ook lekker slapen.. ik hoop dat ik binnenkort mijn eisprong heb.. hoop echt dat dat niet te lang meer duurt en hoop natuurlijk nog harder dat het dan wel raak is! Weltrusten allemaal!
Goedemorgen! @Lynn, wat een mooi mannetje! Fijn dat alles goed gaat en hopelijk mag hij snel met je mee naar huis! @Suus, ik had m'n eisprong meestal een dag later. @All, hier weer slecht nieuws M'n mannetje heeft gisteren weer ontslag gekregen We snappen er niks van, zijn helemaal verbijsterd! Er is nooit wat negatiefs gezegd, en ineens krijgt hij te horen dat hij niet weer hoefde te komen. Rare was dat hij gistermorgen te horen kreeg dat hij maandag naar een andere ploeg zou moeten en gistermiddag was hij vrij omdat er daar geen werk voor 'm was. In de pauze (dus toen hij weg was) is z'n uitvoerder langs geweest en die belde later. Dus weten niet wat er is voor gevallen en er wordt heel erg om heen gedraaid. Hij zou niet voldoen aan de eisen ofzo, maar als hij er naar vraagt wat die eisen zijn, zeggen ze dat niet. Of hij zou het niet leuk vinden, nou hij is super enthausiast als hij 's middags thuiskomt. Of hij zou niet in de groep liggen, nou hij zit bij een aparte kerel die met weinig mensen overweg kan en hij heeft er helemaal geen problemen mee. Bah! Zijn zo teleurgesteld! Ik moest toen ook gelijk aan't werk dus dat was ook vervelend. Naja ga nu eerst maar weer naar m'n gezin.
Wat stom zeg Red! Zat hij nog in zn proeftijd? Anders mogen ze hem niet zomaar eruit gooien namelijk. Maar kan me ook voorstellen dat hij er op deze manier ook geen zin meer in heeft. Elke keer op straat gezet worden is niet motiverend. Succes met weer die hele uwv rompslomp!
Vroeg? Ik ben altijd heel vroeg op, maar zit meestal niet zo vroeg achter de pc. Ben niet zo'n slaper. Voor mij is 8 uur uit bed al uitslapen Is het kamertje al helemaal af? Heb je nog een pretecho voor de bevalling? Of heb je alle echo's al gehad nu? Ga je nog een fotoshoot doen met je mooie buik?
Je ei komt toch vandaag schreef je bij tempkaartjes? Gewoon even afwachten dus Maar wel balen dat ie dan niet zo vroeg is als je dacht!
Goeiemorgen! @Lynn: Wat een mooi kereltje Hopelijk mag hij snel mee naar huis meid. @Red: Nouja zeg, wat een gedoe Slaat echt nergens op... Hopelijk komt t snel weer goed! @Sam: Balen dat je geen duidelijkheid hebt over je ei... Zal weer even voor je dansen, misschien helpt t. @Ryanne: Hoe gaat het met je? @Dreamer: Ik snap hoe je je voelt mbt dat anderen wel zwanger worden terwijl ze t niet eens willen of die gewoon lekker drugs gebruiken etc.. Het is ook gewoon superoneerlijk! Maar denk eraan dat het bij jullie dan wat langer duurt en wat moeizamer, maar als het eenmaal zover is is jullie kindje wél supergewenst en komt hij/zij in een superwarm gezin terecht met ouders die alles voor hem/haar overhebben. Dat kan je van de meeste van zulk soort mensen echt niet zeggen hoor! @Suus: Probeer niet al te veel uit te gaan van ovutesten meid. Ik dacht ook dat mn ei later was doordat ovutesten toen positief waren, maar gelukkig hadden we eerder ook al geklust anders zat ik hier nu niet zo lang zwanger te zijn Ovutesten kunnen t ook heel goed fout hebben dus ben ik achtergekomen. Ik zou echt eerder gaan tempen als ik jou was... @All: Sorry als ik iemand vergeten ben! Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
@sammie: ik ook nog geen ei.. ook niet volgens de temp kaartjes.. als die nou gewoon bij ons allebei vandaag gewoon komt..! @kristel: wij klussen wel regelmatig nu hoor dus dat moet goed zitten @dreamer: 8 uur uitslapen voor jou dat is voor mij echt vroeg @red: kut dat je ventje is ontslagen.. dat is echt niet leuk.. wat voor werk doet hij dan precies? @all: ik ben er zo vandoor.. hebben vanmiddag een vormsel in helmond.. maar gaan eerst de stad even in.. doeg allemaal! tot vanavond en anders tot morgen!
Hey meiden, hoe ist hier? Had vanaf dinsdag geen internet thuis, dus moest bijna 30! pagina's teruglezen! Maarja, ben zelf zo nieuwsgierig dat k t niet kan laten! @Lynn: Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat n gave naam, staat ook op ons lijstje! Ga zo ff je foto's kijken en verhaal lezen. @Red: Wat klote dat je lief ontslagen wordt! Lijkt me zo'n verschrikkelijk gevoel! Wonen jullie in t noorden, of niet? @Speen: Hier krijgt de kleine wel een speen als de zuigbehoefte groot is, t komt vaak voor dat ze na t drinken nog veel zuigbehoefte hebben en anders kan je de hele tijd met n vinger in zn mond gaan zitten. Het schijnt ook goed te zijn om wiegendood te voorkomen, omdat ze door t neusje ademen. En t is beter voor de vorm van t mondje dan duimen en als ze daar eenmaal aan beginnen kun je ze het niet afleren! Maar k wil geen spenenkind dat de hele dag met zo'n ding loopt hoor! De eerste tijd misschien, maar daarna alleen in bed... K weet t ff niet meer... Hier alles oke, vind de tijd heeeel erg langzaam gaan! K wil t vertellen! Hoop zo dat alles goed blijft gaan! Voel me prima, alleen steeds zo'n leeg gevoel in mn maag... Heb woensdag mn eerste zwangerschapskleren gekocht! Echt erg, maar t moest! Een joggingbroek van mamalicious, een korte mouw en een lange mouw shirtje en een hele leuke legergroene 3/4 broek, alles van mamalicious... Allemaal dingen die k heel lang aan kan, de rest koop ik tuurlijk pas als ik uberhaupt een buik heb!
K ga me maar f naar de supermarket slepen, heb k dat maar weer gehad! Kom zo nog wel ff kijken of er al iemand online is!
@suus: ja ik zat inderdaad alleen donderdagavond..om een lang verhaal kort te maken vriendlief is de hele week van huis behalve donderdagavond zou hij thuis zijn...gaat hij doodleuk weg om zijn nieuwe auto te laten zien bij vriendin terwijl ik dacht dat we eindelijk eens een avond alleen waren...dus ik was niet zo in mijn hum en heb hem dat ook nog wel duidelijk gemaakt toen hij thuis kwam 8) nog een leuk cadeau gevonden voor je neefje? @miracle: balen meid....hopen dat de test nog positief word en zo niet dat de ongi maar snel mag komen zodat je weer verder kan. @debby: wel fijn dat de band met je zus sterker word. waarom moet daan zelf op zondag werken? @novmama: jee zeg jij laat er geen gras over groeien...word weer spannend tijd dus voor jullie. doet je meisje het goed. @lynn: gefeliciteerd met je zoon julian....hij is het vast het mooiste mannetje wat je je kan wensen. ik ga snel je verhaal lezen als ik meer tijd heb. @red: wat vervelend van je mannetje...wanneer ga je testen? ga nu boodschappen doen want om half 2 staan schoonouders voor de deur en gaan we naar babypark... vanavond op visite waar ik opgepast heb (weten nog niet dat ik zwanger ben dus word een leuke verrassing) morgen op vistie bij mijn zus.. ben nu weg...lynn ik kom snel terug om je verhaal te lezen (ga wel vast spieken of er foto's op je hyves staan.)
Goede middag mieden, Zo hier eerst een lekker uitgeslapen, hebben best een zware week gehad! Zo'n begrafenis is vreselijk! @lynn, gefeliciteed zeg, met de geboorte van jullie zoon! Wat geweldig! Ga zo je verhaal lezen hoor! @Rose, een jongetje! Wat super joh! @kristel, fijn dat je nu weet dat alles goed is van binnen zeg! Goed dat je aangedrongen hebt hoor, nu ben je tenminste gerustgesteld! @red, oh nee he niet weer! Wat vreselijk zeg, dat je man weer ontslagen is, het zit jullie niet mee! @ryanne, hoe is het meis? @dreamer, wauw wat een hoop spulletjes hebben jullie ingeslagen zeg, geweldig! ]Dat moet een heerlijk gevoel geven! @suus, ik hoop dat je ei er snel aan komt meis, er op wachten duurt altijd zo lang! @sammie, voor jou hopelijk ook vandaag een ei meis, ik duim! @bos, veel plezier vanmiddag, altijd leuk om daar te gaan kijken he! @linda, jij bent snel met je zwangerschapskleding, haha, maar wel leuk om er naar te kijken he! Wij gaan morgen ook even de stad in, ben benieuwd wat ik allemaal zie hoor! ehm... Verder weet ik het even niet meer geloof ik....
@sterretje: Wat is zo'n begrafenis vervelend he? K weet er alles van, wij hebben in oktober de broer van mn lief begraven, dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten! Ja, ben vroeg met mn kleren, maar zijn allemaal rekbare stofjes, die k nog heel lang aan kan hoor! Weet bij jou eigenlijk iedereen al dat je zwanger bent? Sorry als je dat al eens uitgebreid hebt verteld!
@linda, maakt niet uit! Hier weet bijna iedereen het, familie hebben we het tussen de eerste en tweede echo in verteld, dat was tussen 6 en halve week en 8 weken in Dit meer omdat iedereen toch wist dat we bezig waren en we van de vorige keren het achteraf erg fijn vonden dat iedereen het wist, om achteraf er over te kunnen praten enzo Vrienden hebben we het in de loop van de tijd verteld, die we zagen die wisten het haha Dus bijna iedereen weet het nu Duurt lang he dat wachten, om het iedereen te kunnen vertellen, vreselijk, je wilt het zo graag! Ben erg benieuwd wat ze allemaal hebben voor kleding, heb er nog niet naar gekeken eerst. Me buikje begint nu best op te bollen, en sommige kleding kan ik niet meer aan, dus ik kan er mee beginnen Wat voor maat heb jij genomen? Gewoon je eigne maat of een wat grotere?