ja gaat super! heb wel enige klachtjes maar mag niet klagen *zere tepels,grotere borsten * vreselijk moe elke middag 2 uur slapen *voel het af en toe trekken inmn rug *obstipatie dus houden zo ! wil alleen zo graaag dat het de 19e is, wil graag weten of het goe dis en of het er 1 of 2 zijn haha
hoi hoi hoe is het hier? Lynn gefeliciteerd wat een mooie knul! hier alles goed. verveel me dood. wil vanavond eigenlijk iets doen maar niemand is thuis....
Zo 3 van de 9 foto's van de echo staan in album... kwalitetit is niet super (foto's van foto) maar zal ze morgen proberen in te scannen dan zijn ze mooier...
Stephanie, Mooie echo! Hier net als vorige maand weer hele erge ovulatiepijn :sad:... Heb vanochtend voor het laatste geklust hoop optijd.
@ Knarboor: nou volgens mij ben je dan de 1e (na mij) hier in het topic die het niet wil weten haha... het is natuurlijk ieder voor zich... maar wij willen het graag als verrassing houden
Meiden, ik ben er weer vandoor... ga lekker douchen en tutten gaan vanaaf gezellig wat drinken bij vrienden toedels...
Zo, ben er weer Veel plezier stephanie! Ik ga straks even je foto's bekijken als ik bij je verhaal ben aangekomen
sammie: wel nog even doorklussen nu he...baad het niet dan schaad het niet...heb je je eisprong gevoeld of niet? of is de kans dat hij nog moet komen?
Zo ben er nog heel ff... was vlugger klaar met douchen als gedacht... @ Nen & Red: ik hoop echt dat ik morgen hier lees dat jullie allebei een dik positieve test in handen hebben gehad Mannetje hier is niet helemaal lekker... zie aan hem dat hij eigenlijk niet mee wil... doe net of mijn neus bloedt en lekker laten gaan mannen kunnen zoooo zielig zijn als ze ziek zijn (lees: hij voelt zich lamlendig omdat ie verkouden is...) ik had al tegen 'm gezegd dat ik wel ging als hij thuis zou blijven dus ik denk dat hij daarom nog niet woordelijk tegensputtert... normaal blijf ik dan ook thuis maar wil nu ff gezellig doen hihi...
hey meiden, Ben ik weer eventjes! ik heb teruggelezen, maar ben net wakker dus heb t niet zo goed onthouden dat ik echt kan reageren op iedereen.. Ik was zó moe dat ik echt even 2 uurtjes moest slapen daarnet. Vanmiddag naar de kapper geweest, was even toe aan een nieuw kapsel. Het is qua volledige lengte niet korter, maar ik heb flink wat lagen erin laten knippen en t aan de voorkant weer wat korter laten doen, voel me meteen weer wat beter Jullie allemaal een beetje een leuke dag gehad?