Hey meiden @Suus: ik duim dat je eitje snel springt en dat er een mooi kindje 'uit' mag groeien! @Red: balen dat de test nega was Ik hoop dat je gewoon te vroeg was met testen en je binnenkort wél positief test! @Sam: Ik dans voor jou nog even snel! Ehmm... Oh ja @Matta: jammer dat je vriend de stokke niet mooi vindt.. maar misschien als ie m vaak genoeg ziet dat er wel aan went en m dan misschien wel wilt hebben? @De rest: Sorry! @All: We hebben net voor t eerst mn buik echt zien bewegen toen de kleine schopte, echt super stoer! Ze kan echt al hard schoppen zeg! Zal zometeen trouwens weer een buikfoto maken en die laat ik morgen zien Ik ga nog even verder film kijken en dan slapen, ben doodmoe. Slaap lekker allemaal!
@kristel weetje al wat je had? wat die pijn veroorzaakte? iK hoop echbt dat hij de stokke wel mooi gaat vinden, ze hebben zo'n mooi extra pakket erbij met mooi motiefje!
ik kom even red een knuffel geven en hoop dat de ongi weg blijft vannacht... oma: ik ga je morgen vertellen hoe ons kamertje heet stephanie: wij gaan ook 1 muur bruin doen maar dan een beetje moccabruin... ben blij dat we maar 1 muur hoeven doen want de rest zit pas een jaar in de verf.. eerst maar even de kamer een keer leeghalen en grondig schoonmaken en dat kan nog best even duren want we hebben het aardig druk. we moeten ook de tuin nog aanpakken op korte termijn... ik ga pitten...heb hoofdpijn en ben er klaar mee voor vandaag....fijne avond als er nog iemand is...
ik zal mijn ei vandaag wel hebben dan denk ik ik hoop het .. mijn temp is al iets aan de stijgenden lijn (zie tempkaartje).. hoop echt dat mijn ei ook echt komt .. @sammie: heb jij ook al het idee je ei te krijgen! ik hoop het wel.. zou wel leuk zijn.. zouden we even lang zwanger zijn als het raak ik @red: wat balen een nega test dat is echt niet leuk.. hoop dat die alsnog positief is..! @bos: dus jullie hebben het nog echt druk.. maja.. jullie hebben nog wel even he @kristel: wat leuk dat je de kleine meid zag schoppen.. lijkt me een heel apart gezicht.. maar wel heel mooi ben heel benieuwd naar je buikfoto!
Hee meiden thnx voor de knuffels! 'k Had een hoopje een licht streepje te zien Maarre ben ik in elk geval nog niet ongi. M'n darmen gaan wel lekker te keer @Suus, super zeg dat je ei waarschijnlijk vandaag komt! M'n man gaat vandaag achter werk aan, hopelijk wordt het wat! Balen er behoorlijk van, schiet zo niet op. Grr... kan me echt pissig maken hoe 't verlopen is. Ben bijna geneigd die kerel op te bellen. Naja... 'k zal hier eerst zo'n 'geweldige' rekening van de gemeente betalen. Wat een belachelijk hoge bedragen zeg! Zo ook maar weer aan't werk. Fijne dag allemaal!
Hey meiden, goedemorgen! @ Red: Wat balen zeg dat je maanetje z'n job kwijt is en dat om zo'n reden. Ik hoop dat hij snel iets geschikts vindt. @ Kristel: Wat gaaf zeg dat jullie de kleine meid hebben zien schoppen. Echt super! @ Suus: druk aan de klus? @ Sammie: en is je ei er al? Werkze voor de meiden die moeten werken en voor de andere geniet van je dag!
ja heel snel maar te langzaam om het 19 maart te zijn kheb knetter hoofdpijn maar mag geen ibuprofewn nemen toch? ikw il eigenlijk niks innemen maar zo komt er ook niks uit mn handen
@debby: gister flink geklust.. daarna bijna half uur met billen omhoog en toen in slaap gevallen 4 uur snachts pas een keer wakker geworden om te plassen Hoop dat het geholpen heeft Denk dat ik vandaag mijn ei heb.. voor de zekerheid nog een ovutest.. temp is nog niet geweldig hoog.. dus zie het wel.. Hoe is het met jou? @19 maart is zo.. volgens mij mag een paracetamolletje wel toch? anders ff uurtje naar bed
goedemorgen, het weekend is voorbij en de nieuwe werkweek is weer begonnen. Mn baas is deze week met vakantie dus ik hoop dat ik weer wat vaker langs kan komen. Mis jullie geklets. Fijne dag allemaal
@ Suus: hahaha Dat moet voldoende zijn toch?!?! Ik heb dat niet eens gedaan allemaal en je ziet het kan wel. Ik voel me goed hoor... af en toe een beetje emotioneel, maar ach... als dat alles is mag ik niet klagen toch? @ Knarboor: Wachten op de eerste echo duurt inderdaad enorm lang! Hopelijk ga je een lekker drukke week tegemoet zodat de tijd voor je vliegt! Een paracetemolletje mag wel inderdaad. @ Ryanne: Hey meid, altijd wel lekker hea als de baas niet in huis is. Hoe voel je je?
hier gaat alles goed. Merk wel dat ik minder energie heb en dat ik niet meer alles kan doen wat ik wel. Zaterdag waren we de stad in geweest, daarna naar de autogarage en we hadden twee verjaardagen. Zaterdagavond was ik echt dood. @ Suus ik ga nog even dansen voor je
Goeiemorgen allemaal @Suus: ik hoop echt dat je ei vandaag komt. gisteren nog geklust toch? Dan wordt je ei lekker opgewacht en ik duim dat er een wondertje in je buik gebeurt dan! @Debby: hoe gaat t met je? zenuwachtig voor morgen? @Knarboor: hehe, ja nu je het zegt, ben al op de helft Ik hoop dat bij jou de tijd ook heel snel mag gaan nu even en dat t gauw de 19e is. Ik vind het echt spannend, ben zo benieuwd of jullie 1 of 2 kindjes gaan krijgen nu. @Jolyn: goeiemorgen, hoe gaat t met jou? @Ryanne: En hoe gaat t met jou? @Matta: de pijn kwam volgens de vk door het oprekken van mn baarmoeder zeg maar, in vergelijking met de vorige afspraak was mn baarmoeder echt flink gegroeid en was ie een beetje hard dus nog steeds snel aan t groeien nu. Heb er ook nog steeds last van, maar nu weet ik tenminste wat t is. @All: Ik werd heel erg misselijk wakker, vraag me af waar t door komt Hopelijk is t snel weg. Ik ga even proberen iets leuks van mn buikfoto te maken en dan zet ik m straks in mn album.
ja hoor sammie.. volgens mij is je ei wel geweest kan bijna niet anders ben ik denk ik 1 dag later dan jou hoe krijg je de afbeelding van je temp kaartje zo als jij hem hebt.. ik ben even er vandoor.. ga even naar rachel.. tot straks!