Jeej Sammie heeft haar ei gehad Ik duim dat er ook bij jou iets moois aan t gebeuren is in je buik! @All: Wij hebben een rare hond Ze heeft laatst de vensterbank ontdekt.. Dus nu ligt ze elke keer languit tussen de planten naar buiten te kijken, net als een kat. Ziet er echt zo stom uit
Hihi hoop dat het heeft geholpen Suus ... Als je je ei hebt gehad dat gaat je temp ineens naar beneden ? Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt hihi Pff wij hebben toch een nacht achter de rug... Eerst die stomme katten hier die een speen uit de box hebben gejat en vervolgens even gingen voetballen ... En om 1 uur kregen wij een prachtig concert van Elle madame had totaal geen zin om te slapen en honger had ze ook niet.... Om half 3 haar weer in bed gelegt en eindelijk om 3 uur ging ze weer slapen ... Vriendlief moest er om 5 uur al uit dus die heeft luciferstokkies mee om zn ogen open te houden .... Nu ligt ze weer lekker op bed dus heeft mams weer tijd om hier te gluren
Goedemorgen all, Alles goed met iedereen hier? BIj mij is alles rustig...begin al beetje zenuwen te krijgen voor woensdag...en zaterdag (dan wordt ik een jaartje meer ) Liefs Eva
@ Kris: T gaat goed met me hoor! Geen zin om te werken, dus ben maar de mailbox van m'n baas op te schonen enz. Niet echt zenuwachtig voor morgen, vooral heel erg veel zin om de kleine weer te zien. En nu als minimensje al. Ik probeer wel in mijn achterhoofd te houden dat er iets aan de hand kan zijn met de kleine. Maar ja... Think positive!
@ Eva: Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar t zit vast allemaal goed meid! @ novmama: Lekker nachtje gehad dus Geniet van de rust nu ze lekker ligt te slapen.
Ze lag te slapen.. Ze is nu aan het jammeren in haar ledikantje... ze zal zo wel in slaapvallen (hoop ik) ... Spannend morgen Debby ... Morgen de geslachtsbepaling .... Heb je een voorgevoel ?
Zo, buikfoto staat in mn album Ik zie zelf niet dat mn buik gegroeid is, jullie wel? Buik is wel gegroeid, want een bepaalde riem pas ik nu niet meer en 2 weken terug nog wel.. Ik zie t alleen niet Ik begin steeds meer een zwangerschapsstreep te krijgen, liep eerst tot mn navel maar loopt nu al door naar boven. Best wel raar eigenlijk
Je buik is zeker wel gegroeit ... Leg de foto's maar eens naast elkaar ... bij de 20 weken zit je navel lager
@Eva: het komt echt wel goed woensdag hoor, je gaat dan een heel mooi minimensje zien @Novmama: He, lekker is dat he, gelukkig kan je als je echt moe bent zo nog even slapen als Elle ook slaapt. @Sammie: Volgens mij kan dat wel ja.. @Debby: Er is niks mis met jullie kleine hoor, hij/zij gaat gewoon lekker zwaaien naar jullie Ik heb vrijdag de 20-weken echo, ik vind het wel spannend, ben benieuwd hoe ze zich nu gedraagt Aangezien ze op vorige echo's altijd heel rustig was, maar ze is sinds ee ntijdje zo druk, zou het wel leuk vinden om haar ook eens even heel druk te zien op een echo.
@ novmama: Nee, geen voorgevoel... In het begin dacht ik een meisje... en nu ik steeds verder ben kijk ik steeds meer naar jongenskleertjes enz. Dus geen idee! @ Kris: Mooi buikie hoor!
heb heel de nacht al op bed gelegen maar is niet gezakt,dus heb idd een paracetamol op! hoop dat snel zakt pfff!
Debby .... Ik keek altijd naar meiden kleding en had het gevoel dat het een jongen zou zijn ... lekker tegen strijdig hihi ... Met de 20 weken zei onze vk 70% meisje... Met 39 weken nog een echo gehad (had zwangerschapsvergiftiging) zeiden ze in het ziekenhuis een jongen ... huh ? ... Wij zeiden alle 2 nou dit is vast 100 % zeker met 39 weken kan je het gewoon niet meer mis hebben.. Dus wel hihi ....
@ Kris: Ik heb vandaag het idee de kleine al bijna de hele tijd te voelen... Volgens mij is ie aan t koppeltje duikelen ofzow. Ik ga nu steeds meer herkennen wanneer ik mijn darmen voel, een kriebel of de kleine. Ik ben inderdaad benieuwd of de kleine nog net zo bewegelijk is als bij de termijnecho.
Dat zeker... Wij hadden al 2 shirtjes 1 in het blauw en een roze met de naam erop ... 2 raam stickers met de namen erop... Maar toen mn vriend zei tis een meisje... Dacht ik huh hoe kan dat nou... Later zei ik tis dan maar goed dat we voor de zekerheid ook het roze shirtje hebben meegenomen haha
@Debby: het kan ineens heel snel gaan hoor, dat je straks echt harde plopjes voelt. Hopelijk ga je het snel voelen want het is echt heel erg leuk Wij dachten trouwens heel erg dat we een meisje zouden krijgen, maar ook wij keken veel naar jongenskleding, ik denk om ons voorgevoel een beetje in te dekken voor het geval we t fout hadden Ik ben wel heel erg benieuwd hoor Hoe laat heb je de echo? @Knarboor: Hopelijk zakt je hoofdpijn snel!
@ Kristel: Om 16.00uur ... Dus tis morgen ook nog de halve dag wachten Hopelijk gaan deze 1 1/2 dag snel! @ novmama: hihihi Nou inderdaad om dat nog op het laatste moment te doen is ook niets. Ik moet met 30 en 34 weken ook nog een echo om te kijken of de kleine nog wel genoeg ruimte heeft. Dus kunnen zehet dan nog een keer checken voor me.
@Debby: waarom gaan ze dat controleren met 30 weken en 34 weken? Omdat je vrij dun bent? (als ik t zo mag zeggen... )