Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jep... Bij mijn eerste controle was mijn BMI te laag.

2. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Wel super fijn dat ze het in de gaten houden zo :).. en dan kunnen jullie weer even lekker gluren naar de kleine :D ... Al is alles dan heeeeeel anders dan met de 20 weken echo... :)..

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ah ok, hoe voel je jezelf erbij eigenlijk? Vind je het vervelend dat je zo dun bent? (sorry als ik het lullig zeg, maar weet even niet hoe ik t anders moet noemen :()
    Mijn BMI was eerst ook altijd veel te laag, 17 ofzo, maar heb toen 1,5 jaar bij een diëtiste gelopen en ben uiteindelijk wel aangekomen (zoals je wel kan zien als t goed is). BMi is nu 22 :)
    Ik vond het zelf altijd heel vervelend, altijd gedoe met kleren, kreeg altijd botte opmerkingen van mensen, etc etc.

4. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Ik wou dat ik een bmi had van 22 ... Toen ik zwanger was van Elle was ie 30 en laten we het over nu maar niet hebben...

Ik ga er weer even vandoor.. ff een zwangerschapstest op zoeken tussen de verhuisdozen.. Voordat ik de vk ga bellen voor mn ongi ;)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik vind zelf dat je het niet aan me kunt zien hoor... Ik heb best wel stevige benen. Ik met geen magere lat ofzow... Ik heb een eetstoornis gehad en dat verdwijnt nooit helemaal. Ik kan wel lekker snoepen enz hoor, maar als ik maar denk dat ik een buikje krijg (uitgezonderd een zwangere buik dan) houd ik me aan m'n ontbijtje, 6 broodjes en avondeten. Snapje...? Dus ik heb t wel onder controle.
    Mensen vinden als ik 5 kilo lichter ben mijn nek (best wel lang) en m'n sleutelbenen eng. Die steken dan lekker uit. :(

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Novmama: zwangerschapstest zoeken? heb ik iets gemist? :D

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Succes met zoeken novmama!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

novmama is sinds de geboorte van haar dochtertje nog niet ongi geweest... dus ik denk dat ze voor de zekerheid even wilt testen en dat ze anders de vk belt om te vragen wat ze kan verwachten en of t niet opgewekt kan worden ofzo? :( Maar dat is een gok hoor... :)

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal ff inbreken..
    ik wilde ff wat kwijt.. langzaam proberen weer een beetje in de groep te komen ofzo ...
    maar uhm woensdag ga ik voor het eerst sinds me misk... weer proberen zwanger te raken ielllll. ben zo nerveus
    maar goed ik dnek dat ik het wel weer kan proberen ,, ik heb de afgelopen maanden me echt niet bezig gehouden met zwanger worden en alle stress die het met zich meebracht.. dus me cyclus is weer normaal en me gedrag ook weer whahah dus ik dacht ik probeer het weer.. nou dat was het eigelijk wel zag dat ik alweer 20 pagina s achter liep en ik moet zo werken dus ik kan niet alles terug lezen
    sorry

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @debby: Ahh ok, ben benieuwd dan hoor :D had wel meegekregen dat ze gauw een tweede willen :)

@Nhene: Als jij er klaar voor bent, lekker doen hoor :) Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben hoor, maar hoe ga je t nu doen? met een donor weer of met je (ex)vriend?
    Hopelijk is t gauw raak :)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Nhene!

In mijn ogen hoorde je er nog gewoon bij hoor ;)

Maar wat spannend meid! Heb je een donor gevonden?

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ga je nog iets leuks doen vandaag Kristel?

En zijn jullie eigenlijk al met t kamertje begonnen?

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: spannend zeg voor morgen....leuk dat je de kleine nu wel gaat voelen...

@red: jee wat spannend...wanneer ga je weer testen..

@novmama; nou lekkere nacht gehad jij..al een test gevonden?

@sammie: ik denk ook wel dat dat kan na je ei...

@kristel: mooie buik hoor...hij is zeker wel gegroeid en ziet er mooi uit.

@nhene: spannend meid....ik duim voor je dat het snel raak is...

@eva: hoe is tie meid....spannend zeg een echo en bijna jarig....leuk leuk leuk...

@suus: kijk jij hebt je best gedaan lees ik gisteravond...vanavond nog ff klussen en voor de zekerheid nog ff morgen ook :) en dan duimen (en natuurlijk lekker blijven klussen )

hier vandaag weer zo'n dag dat ik nergens zin in heb...net al wel alle was opgevouwen....moet de konijnen ook nog verschonen maar het waait zo hard buiten en het is koud :rolleyes: ... vanmiddag maar lekker een bakkie doen bij mijn vriendin want ik heb beloofd aan vriendlief dat ik rustig aan zou doen vandaag omdat hij vond dat ik het al druk genoeg heb van de week...wat een schat he...

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hallo allemaal..
    Ik ben weer thuis
    @sammie: bedankt voor de pb ;) zien zo wel of het gelukt is :p
    @debby: wat spannend.. ben wel heel benieuwd wat het word!
    Morgen na het werk zal ik meteen kijken ;)
    @novmama: zware nacht dus :p wie weet is de test wel meteen positief :p
    @Nhene: ik ben ook wel nieuwschierig hoe het nu gaat met jou en je ex/vriend?
    @kristel: mijn BMI is veel te hoog.. wat een gedoe is dat toch altijd.. bij de een weer te hoog en dan weer te laag.. maja

@all: ik heb nu even frikandellen in de vetpan liggen.. had zin in boterham met frikandel.. goed om de BMI hoog te houden ;)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Debby: nee, ik voel me niet echt lekker vandaag, misselijk enzo.. Ik zit dus lekker in mn badjas ;) ga zo ook weer even op bed liggen denk ik en anders even dvdtje kijken..

We zijn nog niet met t kamertje begonnen, t kamertje is alleen opgeruimd, maar verder nog niks gedaan.
    We wilden eigenlijk gaan beginnen met schilderen deze week, maar we weten niet welke kleuren we gaan doen. We zouden een muur donkerbruin doen, maar nu zie ik dat heel veel mensen dat gaan doen en dan vind ik het niet leuk meer :) Dus we gaan van de week even wat kleurstaaltjes halen bij de bouwmarkt.

Jullie?

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ben gewoon met me ventje :$
    we zijn een maand ofzo uit elkaar geweest en toen weer mhh ff tellen ik denk 2.5 maand bij elkaar ( nu dus)
    en het gaat nog steeds super goed en dus hebben we besloten het nog een keer te proberen.. ik denk dat ik niet de enige was die de stress ff niet meer aankon.. en dat meneer daardoor ook beetje vreemd deed .. maar all good ;)

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Bos! Wat een lieverd zeg, dat mannetje van jou!

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kriss wauwww whaha je hebt echt een mooi buikkie nu jeetje dit is het echte zwanger zijn he ?! whihi leuk

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    @bos: wat lief van je ventje ja.. dat je rustiger aan moet doen ;) dat is altijd wel schattig ;)
    Denk dat we vanavond nog wel even aan de klus gaan ;) zijn lekker de hele avond met zijn 2en thuis als het goed is ;) morgen weet ik niet.. dan ga ik weer sporten :p ben ik pas laat thuis :p

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk

Share This Page