@kristel: ik zie wel duidelijk verschil hoor.. je buikje word echt wel dikker @nhene: gelukkig is het nu weer goed dat is wel fijn
Enne, lees dingen over BMI; maar bmi zegt niet zoveel hoor. Ok, het is een vrij bekende maatstaf, maar het zegt niet alles. Ik heb bijvoorbeeld altijd een vrij hoog vetpercentage gehad in verhouding tot mn gewicht/lengte/BMI, wat je dus niet zou verwachten.. (zelfs met bmi van 17 had ik dat al) Het houdt geen rekening met je bouw ed, dus vind ik het aan de ene kant een beetje onzin dat BMI zo belangrijk is. Als je je goed voelt in je lichaam en je bent verder gewoon gezond is er niks aan de hand vind ik.
@Bos: je vriend mag toch wel eens de konijnen doen Aangezien hij toch vindt dat je rustiger aan moet doen... Wel lief van hem @Suus: jammie, frikandellen al moet ik er nu even niet aan denken, ze zijn wel lekker!
Wat goed Nhene! Wij zijn ook nog niet begonnen met t kamertje, omdat wij onze eigen kamer gaan ombouwen. Maar voordat we op vakantie gaan willen we de basis gereed hebben. Kast verplaatst, vloer gelegd en achterkant van de kast behangen.
mijn bmi is te hoog.. en mijn gewicht en vetpercentage ook.. ik kan wel volop gaan lijnen maar daar word ik niet gelukkiger van dan maar wat te dik hoor.. ik zit er niet zo erg mee.. ben weer begonnen met sporten.. dat vind ik al heel goed van mezelf
@bmi: mijn bmi is ook te laat (18 geloof ik) maar ik krijg geen extra echo's zou ik ook wel willen.... @frikandel goed idee @nhene: fijn dat het weer goed is met je vriend...hopen dat het nu nooit meer stuk kan/gaat. @kristel: nee konijnen is beetje mijn taak (zijn onze konijnen totdat ze verschoont moeten worden zegt hij altijd ) ach...hij doet al genoeg en ik moet wel wat doen anders voel ik me nog schuldig ook dat hij hard werkt en ik hier de hele tijd thuis niks doe.... ..*bos loopt naar de schuur en gaat de frietpan aan zetten*
suus.. ik zeg je eerlijk het is bij veel mensen zo dat het bmi te hoog is .. dus daar zou ik net als wat kris zegt niet te hard in vastbijten. inderdaad bewegen en gezond eten is belangrijker dan een paar nummerjtes op papier
@ bos lekker tatjes ennuh ja ik hoop ook dat het nu nooit meer stuk gaat whaha ik geloof dat we nu wel alle obstakels die je kan hebben in een relatie hebben gehad dus nu is het appeltje eitje whahaha volgens theorie hihi
@Frikandelleneters: Eet smakelijk @Debby: he bah, notuleren.. Hopelijk is de vergadering snel voorbij @All: Ik ga lekker in bed een dvdtje kijken en proberen iets naar binnen te werken, beschuitje ofzo.. ale: *zwaai*
MMMM frikandel was lekker @bos: goed idee he @kristel: veel plezier met de film.. hoop dat je je zo wat beter voelt.. @debby: veel sucses in devergadering.. saai.. hoop dat het snel klaar is.
bah notuleren...ik heb morgen ook vergadering..hoop niet dat ik aan de buurt ben voor notuleren want heb er ook altijd hekel aan.. heb ff gaatje in mijn trui gemaakt straks ga ik me nog productief voelen vandaag ga ff kijken of de frietpan al warm is 8)
@kristel: hopen dat je je straks beter voelt als je even hebt gelegen... @dreamer: het kamertje heet cabana wit die wij mooi vinden...(bij babypark.nl) maar dan zonder wandrek en zonder dat ding boven het bedje...(hoe heet dat ook al weer?)
@sammie: maar een klamboe kan je helemaal over het bedje doen toch vaak...deze dingen zijn volgens mij meer voor de sier...die kunnen niet rond het bedje...ik heb zelf nog een klamboe denk dat ik die wel ophang maar dan echt boven het bed....kan ik hem eraf halen zodra de muggen weg zijn...hoe doen de andere dames dat of nemen jullie wel zo'n ding bij het bed? ik ben bang namelijk als ik niks op hang dat mijn kind gelijk lek gestoken gaat worden midden in de zomer.. *bos gaat nu ff haar broodjes frikandel opeten )*
@ bos...betaal jij ook die prijs dr voor? Wel super mooi kamertje! @ kristel...bisquitjes helpen bij mij soms erg goed! @ debby...succes met notuleren...en morgen al echo....spannend! @ nhene....fijn dat je dr weer bent! @ de rest...sorry kweet t nie meer... @ sammie...ik las iets over slijm verlies...dat kan ook op de dag vanje ei en de dag erna....ik had het voornamelijk ervoor...2 a 3 dagen! @ suus....fijn dat je ei hebt!