@Deb: Jeej! Ik kom vanavond regelmatig even kijken dan, ben echt heel nieuwsgierig Nouja, leuk? Ik ben heel slecht in dit soort dingen voor me houden. Dingen van ons die leuk zijn zeg maar. We noemen haar zelf ook al bij de naam steeds en ik had me laatst al bijna versproken bij schoonouders. Grote kans dat ik dat nog eens echt ga doen, tja dan moeten we het wel vertellen denk ik
@Debby: spannenddddddd Goed ademhalen meis, niet hyperen Enne .. ontspannen kan ik niet met zoiets. Met therapie sloeg ik de ontspanningsoefeningen altijd over, ik word daar kriegel van. Ik moet bezig zijn, dat is voor mij ontspannen @Ryane: whahahaaaaa hmmmmmmm hmmmm zie het helemaal voor me Nee, duidelijk niks voor mij. Zou alleen goed zijn voor mn lachspieren denk Hoop voor je dat je je toch steeds beter kan openstellen zodat je net als Debby heel erg ontspannen raakt ervan. @Eva: ischias trekt altijd na een paar dagen weg Dus denk niet dat het aan je oefeningen te danken is. @piercings: waarom moet je je navelpiercing uitdoen met de 20 weken echo dan? Ik heb meerdere piercings namelijk en hoop toch dat ik ze tot aan het einde in kan houden. Al vrees ik dat sommige door gaan scheuren met de tijd... @Kristel: ja die prijs is wel normaal zo. Heb je alleen geen regenhoezen erbij gekocht? @Red: spannenddddddd. @Suus: eisprong is 2 dagen geleden geweest zo te zien! @Kristel: ik twijfel daar dus ook over. Wij geven onze kindjes ook 2 namen. Maar de roepnaam is er maar 1. En ik denk dat wij alleen de roepnaam gaan gebruiken in het kamertje en in de tattoos. Maar goed, we twijfelen nog dus! Voor mn man heeft de 2e naam voor een jongetje de meeste betekenis, dus hij zou graag wel de 2e naam erbij zien. Ach ja, nog tijd zat voor ons om erover na te denken
Bij sommige vrouwen houd het wel is weken aan tijdens de zwangerschap...dus dat hoeft niet persee! Maar het hoeft ook niet de oefeningen te zijn...maar het verlicht wel af en toe de pijn een beetje...dus balletten kan geen kwaad
Sorry meiden..ik ben dr vandoor...kom vanaaf wel ff kijken hoe het met debby en het geslacht van dr beeb is! Fijne dag allemaal! Liefs Eva
@Dreamer: Hmm, nee, helemaal niet aan gedacht, aan regenhoezen! Zal binnenkort eens bij de Prenatal gaan halen dan als we het bedje en de box gaan ophalen En volgens mij moet je navelpiercings er wel uit gaan halen op een gegeven moment hoor, helemaal als je zo'n plopnavel gaat krijgen, denk dat ze anders gaan uitscheuren. Als je een piercing al een tijdje hebt dan groeit ie niet meer zo snel dicht hoor, dus kan je m na de zwangerschap gewoon weer in doen Ik heb een jaar geleden mn wenkbrauwpiercing eruit gehaald, maar zit eraan te denken om m weer terug te doen, heb nu zo'n lelijk litteken daar zitten
Hee allemaall.. nog maar 3,5 uur debby! spannend! wat betreft namen.. onze eerste meisjesnaam staat in de top 10 maar ik heb hem al vanaf mijn 13e ofzo... en de tweede naam is erg oud.. en de jongensnaam staat in de top 20 en de tweede naam zijn we nog niet uit. erg moeilijk!
Pas wel op Kris, het kan niet door littekenweefsel gezet worden. Dreamer: Ik kan me er wel wat bij voorstellen, mijn zus zou ook echt niet aan yoga moeten doen. In eerste instantie zou ze constant omvallen, in een deuk liggen en niet echt kunnen ontspannen of juist in slaap vallen. hahahaha Weet je al wat voor'n soort tattoo jullie willen? Wij willen er ook 1 bij voor de kleine... maar ik heb tot nu toe alleen maar vlinders dus wil het liefst in die trant blijven en Daan heeft een triball, chinees teken en z'n initialen.
@Jolyn: ach, als jullie de naam mooi vinden is het toch goed? @Debby: het gaatje zit er nog, is niet dichtgegroeid, moet alleen eens een keer een nieuwe piercing kopen, ik raak altijd die dingen kwijt, vooral de balletjes Ik wil ook nog altijd een tattoo, maar ik durf niet piercings heb ik geen problemen mee, maar van een tattoo weet ik niet hoe het voelt.. En ik wil eigenlijk niet als ik 80 ben en uitgezakt nog een tattoo hebben, dus denk niet dat t er ooit van gaat komen..
Ik weet alleen waar ik de tattoo wil. Maar ik wil het ook pas zodra ons gezin compleet is. Dan weet ik precies alle namen en kan ik ervoor zorgen dat de tattoos redelijk gelijkend zijn. Mn man wil het liefst de namen op zn onderarmen, maar daar ben ik geen fan van. Ik heb zelf nog helemaal geen tattoos en hoop binnen 2 jaar de 1e te laten zetten (wil ik pas doen wanneer ik een bepaald doel behaald heb, dus vandaar) @Kristel: regenhoezen zijn wel nodig in NL Ik ben niet bang dat mn gaatjes dichtgroeien, maar dat ze doorscheuren. Dat kan ook als de piercings er niet inzitten namelijk. Ik laat net zo makkelijk weer nieuwe piercings zetten. Mn man heeft zn wenkbrauwpiercing ook opnieuw laten zetten en dat ging dus wel door littekenweefsel. Ik stond erbij om een foto te maken ... op de foto is alleen het plafond te zien, ik lag op de grond
hihihi... daarom heb ik ook geen triball of wat dan ook. Vlinders betekenen voor mij erg veel en dat zal altijd zo blijven, daarom durfde ik dit wel aan Gelukkig maar dat ie nog niet is dicht gegroeid. Ik was toen mijn tongpiercing net gezet was mijn balletje kwijt. (6 jaar geleden alweer) Het was koninginnenacht. Nergens iets van piercings te bekennen natuurlijk! toen heb ik mijn oorbel er maar doorheen gedaan. hahaha Je moet toch wat...
hahaha gekke dreamer! Mijn tattoos staan voor bepaalde fasen in mijn leven. Mijn stiefzus heeft trouwens een tatoo laten ontwerpen met de initialen van haar kinderen. De W en N. Best gaaf!
@Debby: Ik had niet t idee dat je onder zat hoor wees maar niet bang @Dreamer: Ging het bloeden dan ofzo dat je op de grond lag? of wat was het?
Mijn hele familie zit onder de tattoos. Maar ik zie mezelf idd niet als een oud uitgelubberd omaatje met allemaal tattoos. Dus ik wil echt alleen tattoos op plekken die niet gaan lubberen. En ik wil niet dat ze te zien zijn als je gewone kleding aan hebt. Dat heb ik ook met mn piercings. Ik heb 11 piercings, maar je ziet er 0. En ze moeten idd heel veel betekenen. Voor mij is dat dus mn doel en de namen van mn kinderen.
@Kristel: ze moesten met die mega naald door dat littekenweefsel heen. Dus dan staat er een piercer met volle kracht met die naald door zn wenkbrauw te drukken. Dat was me echt teveel van t goeie
Dreamer, 5 kan ik me er bedenken waar ze moeten zitten, of heb je meerdere op dezelfde plek? Ik heb alleen oorbellen :smile:. Heb een navelpiercing gehad, maar die groeide eruit, dus heb een heel lelijk litteken nu.
NOD lijst Februari 15: Gaby1986, 9e ronde Maart 02: Juffie2008, 2e ronde 05: Nen87, 5e ronde 12: Red88, 5e ronde 22: Suus1987, 11e ronde 22: Sammie88, 8e ronde 27: Dreamer83, 11e ronde 27: Matta1986, 3e ronde Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
@Sam: heb er meerdere op dezelfde plek idd. En ja, waarschijnlijk alle plekken die je nu in gedachten hebt zijn gepierced Ik heb ook nog een heleboel oorbellen. Oma is net een gatenkaas