Dreamer: Heb je ook huidpiercings? Als ik een mooi decolete zou hebben had ik er 3 onder elkaar in mijn decolete willen hebben... of in mijn nek. Ik krijg gelijk weer zin om een leuke plek te bedenken.
@Debby: je bedoeld micro dermals denk ik? Nee heb ik nog niet! Maar ze gaan er zeker weten komen. Alleen zou ik er 1 willen op een plek wat niet handig is voor een bevalling. Dus die wil ik pas wanneer ons gezinnetje compleet is. De andere moeten er dan toch uit helaas. En bij je decollete vind ik ook echt super! Helaas heb ik geen decollete
Knarboor, Mooi nummer op je babysite. Micro dermals zou ik ook wel willen, alleen weet ik nog niet waar.(als die niet afgestoten word)
Ik had er een in mn navel, maar die was zwaar ontstoken dus heb ik eruit gehaald toen.. Verder had ik er een in mn neus, maar die heb ik dezelfde dag nog eruit gehaald omdat ik t lelijk vond staan (ik heb best een grote neus ) Verder had ik er heel veel in mn oren, maar een paar moesten eruit ivm dat er eentje ingegroeid was en mn hele oor onstoken was daardoor.. heb er nu nog maar 7 in mn oor, maar wil er graag weer wat bij. Ja en mn wenkbrauw wil ik weer doen. zit te denken voor nog ergens een, maar weet niet waar En Kimo houdt er niet van, maar dat is zijn probleem bedenken jullie eens iets wat nog best beschaafd is, dat je niet meteen voor aso aangezien wordt.. Helemaal niet dat straks andere moeders hun kinderen weghouden bij onze omdat ik er misschien aso uitziet in hun ogen.. Snappen jullie wat ik bedoel? (zulke mensen zijn er genoeg namelijk, helaas) En geen microdermals, ik vind dat een beetje eng
Nu heb ik wel een decolete ja... maar na mijn zwangerschap is dat ook weer weg denk ik. Ik weet eigenlijk niet hoe ze heten. Maar ze zijn iedergeval gewoon plat.
Ik heb een labaret (zo heet dat toch?), een heel kleintje. De meeste mensen valt het niet eens op. Ik heb al meerdere malen gehad dat ik ergens op sollicitatie kwam, aangenomen en dat ze op m'n 1e werkdag zeiden 'Had je die al?'
Kristel: als je niet als aso gezien wilt worden moet je je wenkbrauwpiercing uitlaten Alles in het gezicht (oren niet) kan als aso gezien worden. Ik hou zelf niet van facial piercings. Je kan een tongpiers nemen? Je moet een piercing nemen omdat je hem zelf mooi vind, niet omdat een ander het wel of niet mooi vind. @Sam: ook last van afstoten? Ik ook al! Maar microdermals behoren niet afgestoten te wordn. @Debby: ja dat zijn micro dermals
Mijn zus heeft alle piercings zelf gezet met een steriele naald. 1 oor boven in, in haar kin en 1 boven haar lip.
@Dreamer: Daarom had ik vorig jaar mn wenkbrauwpiercing er ook uit gehaald.. Toen ik voor t eerst zwanger was.. Maar ik mis m ineens toch heel erg Ik zal eens kijken hoe het eruit ziet.. Ik neem sowieso geen dingen omdat anderen t mooi zouden vinden ofzo, maar ik wil gewoon niet dat andere moeders straks van me wegdeinsen oid. Er zijn genoeg mensen die zo oppervlakkig zijn dat als ze zien dat je iets hebt, tattoo of piercing, dat ze je meteen als aso bestempelen en dan niet met je om willen gaan of hun kinderen bij je weghouden.. En ik wil natuurlijk niet t sociale leven van mn kind(eren) verkrachten omdat ik per se er op een bepaalde manier eruit zou willen zien, dan maar niet toch @Sammie: Ik heb ook bovenin mn linkeroor zelf een gaatje gemaakt, maar die is verkeerd gegaan En mn navel heb ik zelf gedaan toen ik 13 was... Ik was echt een erge puber, ik mocht t van mn ouders niet laten doen, nouja, dan doe ik het toch lekker zelf (helaas is die ook fout gegaan toen )
Kristel, Waar mijn zus als niet door heen heeft zitten prikken! Een navelpiercing, 2 keer boven in haar oor, een piercing door haar lip (van onder). Maar vond ze toch niet mooi dus er weer uit gehaald.
Ik zal maar geen foto van mn piercings laten zien Ik zou het echt niet zelf durven zetten volgens mij! Kan niet tegen bloed