Morgen een knal test nen! Ik ga voor je duimen! Zo ben er weer even vandoor, ff eten koken zo en little house kijken, ben geloof ik al te laat
Ik vind em nog te licht om mezelf zwanger te noemen. Maar hoop dat ie morgen wel duidelijker is! Anders ga ik gillen haha. Elke keer die lichte streepjes..
Meiden, Ik heb even geen tijd om te reageren, maar kom toch even zeggen zoals aan Kristel beloofd dat we een jongetje krijgen! Het was echt een prachtige echo! We konden alles zo goed zien! We zijn in de wolken.... zwijmel zwijmel... Ik plaats zo snel mogelijk een aantal foto's hier of op de beebiesite. Dikke kus voor iedereen! en ehhh voor degene die het goed hadden een dikke vette pluim! hahaha We gaan nu ff naar de opa's en oma's en tante om de echo te laten zien!
Jeeej, ik had het weer goed! Ik ben goed in gokken Zo even de lijst erbij doen, kijken wie het nog meer goed had @Debby: Jeej! gefeliciteerd, allebei! Nu kunnen jullie lekker gericht shoppen en echt een naam gaan bedenken Ben benieuwd naar de foto's! @Nen: Ehm, ik zie eerlijk gezegd niks op je foto's.. Enne, je hebt bijna elke maand van die hele lichte streepjes die eigenlijk niet te zien zijn op foto's. Sorry dat ik t zo zeg, maar je geeft jezelf zoveel hoop elke keer en dan ben je toch weer teleurgesteld, dat vind ik zo jammer.. Ik had het zelf ook, maar echt, veel testen geven gewoon hele lichte streepjes die bijna niet te zien zijn en het betekent dan echt niks. Ik hoop voor je dat t wel wat betekent, maar ga niet te veel hopen alsjeblieft..
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Goed! Rose denkt: Prinsesje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsesje Goed! Evamariah denkt: Prinsesje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 Daan denkt: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Rose denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Bos Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Rose Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Fout! Stephanie87 denkt: Prinsesje Fout! Evamariah denkt: Prinsesje Fout! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Fout! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsesje Sterretje08 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Agneta Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Lovelyjolyn1987 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.
had ik gelijk, of had ik het alweer fout! Wat een drama, ben zo slecht in inschatten wat iemand krijgt...grr.. nou ja.. de volgende keer als ik zwanger ben, vraag ik gewoon aan Kristel wat ze denkt dat het wordt... hahaha Kristel is hier echt goed in!
Wat vinden jullie, is het leuk om te berekenen per persoon hoeveel procent die persoon het tot nu toe goed heeft gehad bij iedereen? Dus bijv: Pietje; 60% goed keesje: 80% goed Of niet?
@Matta: haha, wie weet Zou wel heel eng zijn als ik straks alles goed zou hebben En ach, alles fout is eigenlijk ook alles goed, gewoon je antwoorden voortaan omdraaien, dus als je denkt een jongetje, een meisje zeggen
hey meiden Wij gaan zo uit eten. @ debby hoe was de echo en weten jullie wat het word @ nen een lichte streep super mijn gevoel zegt al een hele tijd dat het goed zit. Toen je naar barcelona ging dacht ik als ze trg komt dan heeft ze vast goed nieuws hoe voel je je? En hoe was barcelona?
Hey Rose, Barcelona was heel erg leuk! Heb ontzettend veel gelopen en heeeeel veel dingen bekeken. We hebben eigenlijk geen moment onbenut gelaten Ik voel me verder prima. Af en toe een licht zeurderig gevoel in mijn bm, maar dat houdt vaak al snel op. Gewoon een beetje gevoelig zeg maar. Ook af en toe zeren borsten (vooral als ik mijn bh uit trek 's avonds, dan voelen ze zooo zwaar). Verder had ik vorige week 4 dagen enorm last van maagzuur, maar nu niks meer... ERg spannend allemaal. Morgenochtend hoop ik meer te weten
ik ben er ook weer! Lang dagje gemaakt! @Knarboor, mooi nummer zeg! Van wie is die? Ik wil ook bijbelse namen of een naam met een gelovige betekenis. Levi staat ook in ons lijstje Btw, niet alle refo's zijn niet verzekerd he Mijn fam. is refo en zijn wel verzekerd. (alleen m'n opa&oma niet) @Nen, hopelijk heb je morgen een duidelijkere test! @Debby, super zeg een jongentje! Geweldig! Ik had 't toch goed @Nhene, balen zeg! Hopelijk krijg je idd nog de kans om je zelf te bewijzen. Voor mij geen tattoos en piercings, 'k heb er helemaal niks mee. M'n man heeft wel een tattoo, op z'n 16e laten zetten. Hij wil er nog wel 1 of zn tattoo uitgebreid maar 'k ben er niet zo'n voorstander voor. Misschien iets met de namen van onze kids dat vind ik wel mooi. Ik ben nog niet ongi! Echt zo spannend! 'k ga morgenvroeg testen. Vandaag ook weinig buikpijn gehad. M'n borsten zijn wel gevoelig. Naja we zien 't wel.
@ nen het nummer is van reni en elisa,mijn baas is wel echt refo en is niet verzekerd . @debby waauw een knul! gefeliciteerd! @ster jij heb bij iedereen goed! wat ges;lacht betreft! wat denk je bij mij wat word?