Hey ladies, alles oke hier? Was begonnen met bijlezen, maar moest na n half uur nog steeds 17 blz... Das onbegonnen werk... Al wat van Debby gehoord wat t gaat worden? Hier alles oke, krijg steeds meer t idee dat k echt zwanger ben, helaas met de bijbehorende kwaaltjes... Ben zooo moe en af en toe een beetje misselijk. Echt niet lekker, maar wel een fijn idee dat er blijkbaar echt iets gaande is daarbinnen! Morgen over 2 weken de eerste echo...we kunnen niet wachten!
@Kristel, ? @Agneta, wat een mooie echo-foto's! Echt kippenvel als je dat ziet! konden jullie met 9 weken ook al echt een kindje zien? Ik heb nl mn eerste echo met 8,5 weken en ben bang dat t n beetje tegen gaat vallen na al die mooie plaatjes hier van latere echo's. @Stephanie, wat een mooie ZWANGERE buik heb je al, zeg! ik vind echt dat je al best veel buik hebt, zelfs met 12 weken zag je t al goed! Leuk joh!
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Goed! Rose denkt: Prinsesje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsesje Goed! Evamariah denkt: Prinsesje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 denkt: Prinsesje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 Daan denkt: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Rose denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Bos Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Agneta denkt: Prinsje Rose Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Fout! Stephanie87 denkt: Prinsesje Fout! Evamariah denkt: Prinsesje Fout! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Fout! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsesje Sterretje08 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Agneta Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsje Lovelyjolyn1987 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsesje Agneta denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 2 prinsjes en 1 prinsesje Voor degenen die nog niet of niet helemaal alles ingevuld hebben, gok aub even voor alle meiden tegelijk en plaats dat lijstje, dat is voor mij wat overzichtelijker dan dat ik 5 verschillende berichtjes moet uitpluizen voor verschillende meiden
Dames, Bedankt voor jullie geruststellingen voel me nu een beetje dom... net of ik dat gevraagd heb om de aandacht op mijn buik te vestigen, maar ik was er echt niet van overtuigd... @ Linda: Debby krijgt een prinsje heb net even een buikencollage gemaakt, maar daar zie je helaas niet echt een stijgende lijn ofzo, ik wacht nog een paar weken en dan maak ik een collage met buiken van om de 2 weken, dan is het verschil duidelijker
@Debby: jeeeeeej een jongetjeeeeee Gefeliciteerd Ik zal het meteen aanpassen voor je. En jippie, ik had het weer goed 2x goed op de dag zelf. En 1x goed al een tijd vantevoren (Kristel had ik op de dag zelf goed gezegd) @Agneta: fijn dat alles goed was zeg En ik vind Nikki een supernaam! Altijd al leuk gevonden voor een meisje. @Sterretje: fijn dat de 12 weken echo goed was En nu genieten! Wie van de dames neemt een easyfix voor in de auto? Wij hebben hem vandaag gezien bij de Prenatal en vinden het toch wel heel makkelijk en veilig. Maar heb er nog niemand over gehoord volgens mij, dus vandaar.
nou pfff, ik heb deze week ook echt last van zwangerschapsdementie... als ik op mijn werk de voorraad aan wil vullen loop ik naar achteren, maar eer ik daar ben, ben ik vergeten wat ik ook alweer moest hebben
Haha, ja ik was al dement, kun je nagaan hoe dat nog gaat worden! Ik merk t op mn werk af en toe wel hoor, maar dat komt denk meer omdat k toch een beetje met mn hoofd in de wolken loop! kristel, jij hebt ook een mooie buik zeg! Ik hoop dat k ook zo'n mooie buik krijg als jullie allemaal, mag rondom wel niet teveel uitdijen, haha!
@Dreamer, ik weet nog niet of t echt veel veiliger is, anders wil k t wel... Liefst een auto waar t al in zit, haha...
wij hebben dat wel geloof ik.. is toch zo'n ding waar je de maxi cosi in kan klikken.. die hebben wij 1 haha heb weer lekker gesport.. @sammie: ik had de knuffel voor gany niet meer gegeven had berichtje niet gelezen.. zal haar morgen een knuffel geven.. maar ben bang dat ik dan een stoemp ga krijgen ik ga even gtst kijken
@Dreamer: Klopt, dat je t bij mij toen vlak voor de echo nog goed had geraden Heb t maar meteen even aangepast op de lijst!
@Linda: je moet het easyfix systeem kopen Anders moet je de easybase gebruiken namelijk, die kan zonder de easy fix punten. En ja, het is echt veel veiliger. Het autostoeltje kan absoluut niet meer omkiepen tijdens een ongeluk. En je klikt het stoeltje er in 2 seconden op. Geen gedoe meer met riemen en moeilijk doen. Dus je kindje gaat niet jengelen of wordt niet wakker. Wij gaan er zeker weten voor, moeten zo alleen even checken of onze nieuwe auto easyfix heeft (anders moeten we de easybase)
Hmm, geen antwoord op mn vraag over de bruine muren Nouja, maakt ook niet uit Ik ga er weer vandoor! Heb echt heel erg pijn in mn onderrug (nog steeds ja ) en ga even onder een hete douche staan slaap lekker alvast allemaal!
@Suus: hij werkt alleen met de maxi-cosi cabriofix he, dus moet je wel dat autostoeltje hebben. @Kristel: tnx Ik heb nu trouwens geen pijn meer! Alleen vanmorgen nog even wat steken gehad. Sinds einde van de ochtend geen last meer. Ben benieuwd of mn temp morgen hoger is!