@Jolyn, je schreef dat je sinds vandaag 6 kg was afgevallen... dat begreep k ff niet, maar geloof dat k m ga vatten... Je bent tot nu toe 6 kg afgevallen bedoel je zeker? @ Dreamer, zoals je ziet heb k me daar nog ni echt in verdiept! Vind de mooie dingen veel te leuk om naar te kijken! Kinderwagens, kleertjes, kamertjes!
@ Kristel: ik heb er eigenlijk niet over nagedacht wat ik wilde op de babykamer, was er zonder na te denken uit dat ik dat wilde... maar dat was al ver voor dat ik zwanger was.... ook al gebruiken meerdere mensen die kleuren, ben ik ervan overtuigd dat het allemaal hele verschillende kamertjes worden...
Ik ben er weer vandoor meiden... heb het idee dat ik net de beeb weer even voelde, dus ga even relaxt op bed liggen en misschien voel ik het dan wel weer... tot morgen dames... Fijne avond allemaal... en Slaap lekker alvast.... Doei doei
Over de bruine muren, wij hebben een mooie kleur bruin in de wc(van Histor, geloof dat ie Overleven heet) En denk dat we in de babykamer ook een muur zo doen... In onze slaapkamer zijn ook 2 muren ongeveer die kleur en 2 muren een stukje lichter... T past zeg maar gewoon bij de rest en k vind dat je t mooi kan combineren met roze of blauw.
Het is inderdaad maar een kleur! met accessoires wordt het heel anders.. @ Linda.. klopt helemaal.. het vliegt eraf! Vreemd
@steph ik weet wel zeker dat het allemaal verschillende kamers worden..! iedereen heeft zijn eigen style. Wij hebben in de woonkamer een donker bruine muur.. ik weet nog niet wat voor kleuren we gaan nemen voor onze beeb als het zover is.. @kristel bruin is erg makkelijk te combineren....hihi.. lekker douchen en rustig aan doen.. @Linda spannend zeg nog 1 weekje geduld.. je echo zal nooit tegen vallen! want het is jullie kindje, het is de mooiste die er is...! goed onthouden!
@Jolyn, hoe voel je je verder? Ben je dan misselijk of aant spugen ofzo? Of gewoon minder eetlust? Wou dat ik dat had, heb me zo voorgenomen om niet te gaan lopen vreten als k zwanger zou zijn, maar k vind t lastig!
P.s. Wilde nog even zeggen dat ik het heel opvallend vind dat alle meiden denken dat ze een meisje krijgen, terwijl er over het algemeen meer jongens dan meisjes geboren worden, niet alleen hier op het forum, maar gewoon in zn algemeenheid. Vind het wel grappig Vraag me ook echt af hoe dat komt @Bruine muren: Ik zeg niet dat meiden ideeën jatten ofzo hoor, zo komt t volgens mij een beetje over, mn vraag. Vraag me alleen af waar die hype ineens vandaan komt Ik vind het alleen een beetje jammer dat het zo massaal gedaan wordt.. Niet echt origineel meer zeg maar daardoor. Wij hebben de woonkamer beige en de schouwmuur is donkerbruin en verder hebben we nog mijn kamer/logeerkamer ook donkerbruin (met donkerrood en goud) en dacht dat we origineel waren, niet dus Ach ja, we kijken wel wat we doen! Ik zou sowieso een patroon nog op de muur schilderen als ie bruin zou worden, misschien houden we het nog steeds hierbij als we geen andere mooie kleuren kunnen vinden om het mee te doen En verder werken we sowieso nog met 2 kleuren accessoires, maar dat terzijde
Ben ik de enige die niks met bruin heeft? Ik denk dat wij de muren gewoon roomwit doen en met gekleurde accesoires gaan werken. Of 1 muur in de kleur van de accesoires.
Minder eetlust.. ben wel misselijk maar spug niet veel.. heel af en toe maar.. Bruin is volgens mij al een tijdje een hype.. wij hebben in de woonkamer ook alles bruin/beige/wit ik vind het een lekkere warme knusse kleur! Ik ga kappen hier.. morgen tot 6 werken helaas.. manlief is lekker thuis dus nog ff een knuf en dan slapen.. niet teveel kletsen! Slaap lekker! xx
@dreamer nee hoor.. hahaha.. mijn ouders hebben ook geen bruine muren, mijn schoonouders en schoonzus ook niet..hahaha.. mijn zus walgt van een bruine muur, vindt ze bij iemand anders wel mooi , maar niet voor zichzelf.... die heeft liever grijs! @kristel hahaha..zo vatte ik je vraag in idd geval niet op.. maar het is net wat je zegt...Ik denk dat het ook een neutrale kleur is. groen/blauw/roze/oranje/paart alle kleuren passen erwel bij.. wij wonen bijna 2 jaar in ons huis en toen was het al helemaal hip zeg maar..! wat ik ook een ontzettende mooie kleur vind is Tope, als ik het goed schrijf... denk het niet.. een mix van bruin/grijs.. maar heeel moooi.. zag ik in een programma.. niet samen wonen maar een ander programma...
zo stelletje kletskouzen is dacht nog ff snel bijlezen voordat ik ga slapen....heb net oersaaie vergadering gehad van ruim 2 uur dus ga zo mijn bed opzoeken maar was ff benieuwd naar de testers en alle echo's van vandaag dus ga ff snel reageren: @oma: ja ik wil alles er wel op en aan alleen nog geen parasolletje denk ik...kan ik altijd nog kopen... wij nemen ook easyfix in beide auto's... @sam: goeie tip maar voor mij geen tweedehands kinderwagen... @yoga: ik hem me wel opgegeven voor een cursus bewust bevallen dat is geloof ik negen lessen over ja raad het al...bewust bevallen verder hoop ik op veel mooie weer dan ga ik wel zwemmen 8) @debby: het gaat goed met me ....voel me steeds beter alleen nog wel redelijk moe maar dat neem ik voor lief he...(zal wel moeten ) lief dat je het vraagt..leuk een zoon...waar blijven de echofoto's? @piercings: heb er twee boven in mijn oor...dat is alles...zou graag een tongpiercing willen maar steeds stel ik het uit.. @nhene: lekker klote dan op je werk....sterkte en leef je maar uit op je mannetje @nen: sorry zie geen streep maar als hij in het echt wel te zien is is het toch goed...duim voor je meid...hopenlijk volgende keer mega duidelijk... @agneta: mooie echo meid...en thanks voor de dvd ga hem morgen kijken... @geslacht: ben ik de volgende die de 20 weken echo krijgt zeker? @red: spannend meid morgen testen...duim voor je @kristel: ik wil al heel lang de muur bruin en heb alleen vriendlief ervan moeten overtuigen...wij combineren het met wit trouwen en niet met creme/beige en ik denk dat ik een jongen krijg en geen meisje... Sorry voor iedereen die ik vergeten ben maar heb niet alle gelezen want waren vijftien pagina's en ik ga nu mijn bed in want ben gebroken...fijne avond en hou het rustig morgen aub anders moet ik zoveel lezen...
linda met 8,5 week kan je ook al een mooi mensje zien hoor kijk maar in me album daar staat de echo van 9 weken.
@Matta: ik bedoelde dus dat ik niks met bruin heb in de zin van dat ik bruin dus niks vind Ik vind het ook een vreselijke kleur, maar kan het bij een ander wel leuk vinden. Zelf zou ik er niet aan denken om een bruine muur te nemen, niks voor mij. @Bos: haha ja dat parasolletje .. daar twijfel ik ook nog wat over. Heb net gekeken en in onze nieuwe auto zit ook dat isofix, dus kunnen we een easyfix nemen. Wel zo veilig vind ik! En ja, jij bent de volgende voor de 20 weken echo!
NOD lijst Maart 02: Juffie2008, 2e ronde 05: Nen87, 5e ronde 12: Red88, 5e ronde 22: Suus1987, 11e ronde 22: Sammie88, 8e ronde 27: Dreamer83, 11e ronde 27: Matta1986, 3e ronde April 01: Gaby1986, 10e ronde Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
@dreamer hahaha.. je had een zus van mijn zus kunnen wezen! Mijn collega heeft ook helemaal niets met bruin.. die houdt van strak en rvs.. echt het totaal tegenovergestelde van mij...
gaby heeft een nieuwe nod.. heb haar al gesmst wat dat is @bos: spannend zeg.. ben jij de volgende.. ben gewoon benieuwd wat het word bij iedereen
@Matta: ik hou dus ook van strak en rvs Maar hou niet van die nieuwerwetse zwarte hoogglans meubels zonder handgrepen ofso. @Suus: ik hoor het wel!