rustig hier. ME = Bored! Heb al alles opgeruimd en alle mails beantwoord. Nu heb ik ff niets te doen en honger :s
hello meiden, vandaag is de laatste dag dat mijn broertje er is.. word nu wel echt moeilijk morgen komt het besef pas echt als we hem gaan uitzwaaien. dus probeer de tranen voor me te houden, heeft hij nu ook niks aan de laatste dag. ik heb een nieuwe buikfoto gemaakt en die staat in mijn album.. behoorlijk groter zie ik nu met de laatste foto. @red wat kut dat je ongi eraan gaat komen. @nhene succes op je werk zulke mensen heb je er altijd wel tussen zitten. gelukkig ben je niet op de wereld gezet om met iedereen vrienden te zijn dus laat ze maar lekker @lynn gelukkig gaat ales goed met jullie, en hopelijk mag jullie ventje snel naar huis @debby ja he nu is het een stuk echter als je wet of het een jongen of meisje is had ik ook vanaf de eerste minuut dat ik het wist. voelt nu echt als mijn ventje en straal helemaal als ik eraan denk @ryanne hey meid, moet je nu ook harder werken in je eentje? hoe is het verder met je? @nen hoezo geloof je er neit meer in? een streepje is een streepje toch ? thnx voor de tip over bio oil maar weet begod neit war hier een trekpleister zit. mooi kamertje van de praxis he zag hem ook al staan. wij vinden dat hele lichte hout mooi, maar die zijn best prijzig
Heel veel sterkte Rose en je hebt gelijk, je moet even sterk zijn voor je broertje. Hoe moeilijk het ook is. Ik loop inderdaad de hele tijd met een big smile rond als of ik nu pas door heb dat ik zwanger ben. Mooi buikje hoor! mooi strak xxxxxies
@Rose: sterkte meis! Ik ben net gebeld door het MCK. De afspraak met de psyg is vervroegd! Van 6 juli naar 15 mei! Bijna 2 maanden eerder Voor mij is dit iig een teken dat we nog niet afgewezen zijn daar, anders hadden ze nooit de afspraak vervroegd als we daar niet geholpen zouden worden. Dus ik hoop dat het een voorbode is van wat we de 20e te horen krijgen Ben nog altijd bang dat we afgewezen worden, maar tot nu toe wijst alles erop dat we aangenomen zijn/worden
Hoi allemaal, Even een snel berichtje! Net echo en intake gehad...helemaal te gek! DE beeb bewoog heel fanatiek(sport beeb) en hartje klopte mooi...we zagen alles...handjes en voetjes en het was kortom echt een geweldig gevoel! Sorry voor het ego bericht! Liefs en een heel fijne dag allemaal...we gaan nu naar me moeder toe!
Rose, Sterkte meis! Dreamer, JOEHOE! Dat is nog eens goed nieuws ,super! Eva, Mooi dat alles goed is!
@ dreamer...ik las nog ff snel jou bericht...helemaal te gek! Hier heb ik op gehoopt voor jullie...! Geweldig!
Wat gaaf Eva Ben blij dat alles goed was! Toen ik net het nummer zag staan werd ik helemaal bang. Was echt bang dat ze zouden zeggen dat we afgewezen waren ofso. Maar gelukkig was het goed nieuws Moest wel ff gaan zitten na het telefoontje, want had helemaal de bibbers in mn benen
Hey allemaal! @Dreamer: Jeej! Wat een goed nieuws! @Rose: Buikje is goed gegroeid meid! Sterkte vandaag met je broertje. @Eva: Wat goed! Heb je een mooie echofoto? @Red: Nee, dat mocht niet Bah.. Ik ga deze ronde nóg harder duimen! @De rest: Sorry! hier nog steeds brak, heel erg verkouden enzo Hoop dat t gauw over is! Morgen gaan we even naar de praxis (of andere bouwmarkt) om voor verf te kijken voor de babykamer en dan gaat Kimo van t weekend een beetje beginnen eraan Muren moeten eerst helemaal geschuurd worden, zit namelijk hele lelijke structuurverf op en we willen t glad hebben.. gaat dus lekker stoffig worden hier!
@ eva wat super zeg. Nu gaan genieten van het goede nieuws. Hadden jullie het nog tegen niemand verteld? @ oma HIEP HIEP HOERAY! Dat is pas goed nieuws zeg helemaal geweldig.
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Goed! Rose denkt: Prinsesje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsesje Goed! Evamariah denkt: Prinsesje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 denkt: Prinsesje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 Daan denkt: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Rose denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Bos Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Agneta denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Rose Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Fout! Stephanie87 denkt: Prinsesje Fout! Evamariah denkt: Prinsesje Fout! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Fout! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Sterretje08 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Agneta Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Lovelyjolyn1987 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsesje Agneta denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 2 prinsjes en 1 prinsesje Zo, Nen staat er nu ook bij
@ sam, fijn dat het idd je ei was! @ dreamer, wat superfijn dat het gesprek is vervroegd! @ evamariah, super dat je echo goed was! @ rose, Mooi buikje krijg je al zeg! Het klopt wel wat je zegt, streep is streep, maar ik lees zoveel negatieve verhalen. Net als wat Kristel al zei gisteren, zij heeft ook zo vaak lichte streepjes gehad waarbij het niets betekende. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Toen mijn vriend naar Afghanistan ging wist ik me gelukkig een beetje in te houden, maar ik heb zeker wel gehuild (lang leve de grote zonnebrillen die hip zijn!) Toen hij naar Irak ging (2004), was ik helemaal overstuur. Toen huilde ik al bij aankomst op de kazerne. Zal in december ook weer wat worden. Dan gaat mijn vriend weer naar Afghanistan. Vertrekt je broertje vanaf de kazerne in Schaarsbergen? Wanneer je erover wilt praten, kun je me altijd pb-en he! En volgens mij staat mijn msn ook onder mijn berichten, dus kun je me evt toevoegen. Sterkte meid!
@Kristel: Dreamer denkt prinsesje bij Kristel @Rose: mooie buik hoor! Hij is zeker een stuk gegroeid vergeleken met de andere foto.
@Dreamer: pfft, sorry had t gisteren alleen bij t bericht zelf verandert, niet in mn eigen bestandje... Ben echt verstrooid.. @Nen: Wat een maffe hond heb je trouwens, echt hoe die op de foto staat, geweldig